loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 227 نظرات (0)


 دروازه‌بان تیم فوتسال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر گیتی‌پسند افتضاح بازی می‌کردند و به همین دلیل خود را به مصدومیت زدم تا تعویض شوم.


http://s1.picofile.com/file/7327218709/IMAGE634670585738051399.jpg


امین نوراللهی درخصوص مسائلی که شب گذشته در برنامه 90 پخش شد، اظهار داشت: به هیچ عنوان منظورم آن چیزی که آنها گفتند نبود. من اگر یک گل از عمد خورده باشم، می‌توانند چنین حرفی بزنند و حق با آنهاست.

 

وی درباره اینکه گفته " اگر ما نمی‌خواستیم گیتی پسند قهرمان نمی‌شد" عنوان کرد: این حرف را به علت این زدم که پرسپولیس تحقیر نشود! می‌خواستم پرسپولیس له شده را نبینند. حرف من مثل بچه‌ای می‌ماند که وقتی می‌بازد می‌گوید خودم خواستم ببازم، در صورتی که بازی کرده و خودش نخواسته بوده که ببازد!

 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره علت سوالش از تماشاگران درباره نتیجه دیدار منصوری و فولادماهان خاطرنشان کرد: من 4 سال در منصوری بازی کردم و می‌خواستم نتیجه بازی این تیم را بدانم. هر چند که در بالای سر ما دائم نتیجه آن بازی را می‌گفتند!

 

وی درباره اینکه حیدریان گفته برخی بازیکنان پرسپولیس پول گرفته‌اند، یادآور شد: شب قبل از بازی با حیدریان صحبت کردم. زمانی که 6 گل عقب بودیم به حیدریان گفتم مرا تعویض کند. دیدم بازیکنان پرسپولیس افتضاح بازی می‌کنند و برای اینکه خراب نشوم خودم را به مصدومیت زدم تا تعویض شوم. من حتی یک گل هم از قصد نخوردم، نه به پول این مسائل احتیاج دارم نه مسئله دیگری.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 5,980
  • بازدید سال : 49,968
  • بازدید کلی : 977,951
  • پوستر سرخ