loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 253 نظرات (1)

حمید علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص نتایج اخیر پرسپولیس اظهار داشت: اصلا این روزها این قدر از بابت نتایج پرسپولیس ناراحتم که قصد مصاحبه نداشتم ولی دیدم انگار عده ای دارند از سکوتم سوء استفاده می کنند به همین دلیل می خواهم برای اولین بار و آخرین بار مسئله ای را برای بعضی ها روشن کنم.


http://s3.picofile.com/file/7375925585/hwcnd2alrdcckz55k5caxdzn2011425935541303703869.jpg

وی افزود: این روزها هرچقدر سکوت می کنم، از گوشه و کنار می شنوم که عده ای می گویند جناح راست پرسپولیس که پست من است، اتوبان شده و هرگلی که می خوریم از این سمت است و حریفان از فضای خالی پشت سرم استفاده می کنند و به گل می رسند. انتظاری که از همه دارم این است منصفانه قضاوت کنند. من امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر دهند تا برای بعضی ها مشخص شود که من مقصر نبودم.

 

مدافع پرسپولیس با تشریح بیشتر ماجرا تصریح کرد: کسانی که انتقاد می کنند اول باید ببینند وظیفه ای که سرمربی به بازیکنان داده، چه بوده. در بازی با الهلال، کادر فنی مرا مامور مستقیم شماره 10 آنها شلهوب کرده بود که حتی یک توپ از من رد نکرد. وظیفه تاکتیکی ام را به نحو احسن انجام دادم و کادر فنی از من راضی بود.

 

علی عسگری در ادامه با اشاره به گلهای به ثمر رسیده راه آهن گفت: در صحنه گل اول راه آهن، حسین کاظمی و بهادر عبدی خالی بودند. وقتی توپ سمت کاظمی رفت، برای گرفتن این بازیکن رفتم ولی او جای خالی داد و عبدی گل زد. در آن صحنه همزمان که نمی شود یک نفر 2 بازیکن را بگیرد. روی صحنه گل چهارم راه آهن وقتی توپ سانتر شد، روی هوا پریدم و اجازه سرزنی به عبدی را ندادم ولی توپ پشت سرم افتاد و او با یک تو سرتوپ، گل زد. تنها اشکالم فقط روی گل چهارم بود که باید بگویم کم کاری نکردم.

 

وی ادامه داد: تا بوده این حرف و حدیث ها همیشه پشت باخت بوده و هست و خواهد بود. 5 سال است که در پرسپولیسم و به این حرف ها عادت کردم ولی واقعا بی انصافی است که عده ای می خواهند مرا مقصر شکست های پرسپولیس جلوه دهند. این حرف ها اذیتم می کند وقتی می بینم که دارم تمام تلاشم را در هربازی می کنم. هیچ بازی نشده که بعد از سوت پایان بگویم مثلا در فلان صحنه می توانستم بیشتر بدوم چون همیشه تمام توانم را گذاشتم.

 

مدافع پرسپولیس افزود: خودم هم در این فصل از راندمان کاری ام راضی نیستم و پائین آمده آن هم به خاطر مصدومیت بوده. واقعا هر بازیکنی به مصدومیت من دچار می شد، شاید نمی توانست این فصل اصلا بازی کند. من 3 ماه استراحت مطلق داشتم. متاسفانه دارند به من کم لطفی می کنند. دوست ندارم این شکست ها به اسم من تمام شود. این قدر حرف نزدم دارند سوء استفاده می کنند.

 

علی عسگری گفت: اصلا فکر نمی کردیم کار تیم ما به چنین شکلی پیش برود. اتفاقاتی که افتاده همه را ناراحت کرده. حرفی واقعا برای گفتن نمانده و هرچه بگوییم توجیه است. امیدوارم با شکست الشباب این ناکامی ها تمام شود. نتایجی که در لیگ گرفتیم واقعا در شان تیم بزرگ نیست و در تاریخ هم چنین نتایجی برای باشگاه ما نبوده.

 

وی تاکید کرد: خیلی نمی خواهم وارد حاشیه شوم. اصلا حرفی برای گفتن نیست. این چند بازی هم امیدوارم خیلی زود تمام شود و این فصل کابوس وار هم به پایان برسد. قرارداد من تمام است و باید ببینم باشگاه مرا می خواهد یا نه. شاید اصلا مرا نخواستند. اگر ماندم تلاش می کنیم تا این فصل کابوس وار را جبران کنیم.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص این که آیا بازیکنان کم کاری کردند؟ گفت: کم کاری دقیقا این معنی را می دهد که آدم پول حرام به خانه ببرد. دیگر با این حرف فکر نمی کنم توضیح بیشتری لازم باشد. به شخصه هرچه در توانم بوده گذاشتم و وجدانم راحت است. بقیه بچه ها هم همین طور. کسی نمی آید پول حرام به خانه ببرد. وضعیت پرسپولیس خیلی بد است. بازی کردن در استادیوم آزادی واقعا سخت شده. تماشاگران لطف می کنند به ورزشگاه می آیند چون از تیمشان انتظار برد دارند. وقتی تیم ما دچار مشکل می شود، استرس و فشار موجود کیفیت بازی پائین می آید. واقعا بازیکنان ما همه خسته هستند و این خستگی را در بازی با راه آهن می شد از چهره تک تک بازیکنان به راحتی دید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 61,445
  • بازدید کلی : 989,428
  • پوستر سرخ