loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن

بالاخره پس از مدتها بررسی دقیق(!) و کارشناسی مسئولان نیمه محترم کمیته داوران برای بار چندم "محسن ترکی" را قاضی دیدار روز جمعه انتخاب و معرفی کردند.اینکه چرا و به چه علت باز هم جنجالی ترین داور دربی های چند فصل اخیر عهده دار سوت زدن این دیدار میشود علامت سوال بزرگی است که بر سر ما وجود دارد!


بالاخره پس از مدتها بررسی دقیق(!) و کارشناسی مسئولان نیمه محترم کمیته داوران برای بار چندم "محسن ترکی" را قاضی دیدار روز جمعه انتخاب و معرفی کرد.اینکه چرا و به چه علت باز هم جنجالی ترین داور دربی های چند فصل اخیر عهده دار سوت زدن این دیدار میشود علامت سوال بزرگی است که بر سر ما وجود دارد!

 

محسن ترکی بدون اغراق بدترین داور ممکن برای این بازی است.گرایش های رنگی وی آنقدر مشهود و واضح هست که حتی کودکان شیر خواره هم به علاقه و ارادت ترکی به رنگ آبی معترف هستند!تاثیر مستقیم در 3 دیدار دربی که وی داور آنها بوده و نیز قضاوت بحث بر انگیز دیدار استقلال و تراکتور در فصل گذشته بزرگترین گواه ما برای رد صلاحیت ترکی است.

 

پرسپولیس در روز جمعه به مصاف تیم دوازده نفره استقلال  میرود.تیمی که نفر دوازدهم آن قدرتی قانونی دارد و مطیع اوامر مسئولان فدراسیون با چاشنی علاقه شخصی خود خواهد بود.از هم اکنون انتظار یک قضاوت یک طرفه و ناعادلانه را داریم.بدون تردید پرسپولیس برای "برنده" خطاب شدن در این دیدار نیاز به چندین حمله خطرناک و چند گل دارد تا شاید یکی از گلهای این تیم مورد قبول قرار بگیرد.این مسئله برای پرسپولیسی که در دو دیدار گذشته خود نتوانسته گل بزند بسیار دشوار است.از طرف دیگر باید مراقب باشد که مدافعان این تیم به هیچ عنوان از فاصله نیم متری بازیکن حریف هم رد نشوند چرا که ترکی داوری است که منتظر اعلام پنالتی برای استقلال و اخراج بازیکنان پرسپولیس است!

 

مرگ عدالت در ساختمان سئول مدتها قبل اتفاق افتاد.زمانی که دشمنی آشکار با نیت نابودی علت علاقه و شور و شوق مردم به نام از بین بردن فوتبال دو قطبی  آرمان مسئولان شد و خیلی زود متوجه شدند برای نیل به این هدف میتوان تنها یک تیم را قربانی کرد و بهترین ابزار نیز استفاده از تیم دوم بر علیه اولی است.این شد که ناگهان یکی از همان دو تیم که پرچم دار فوتبال دو قطبی بودند به عزیز کرده آقایان تبدیل شد و دیگری را به چشم "مفسد فی الارض" نگریستند و به آن تاختند و تا مرز نابودی نیز کشاندند.



 

مظلوم ترین تیم دنبا پرسپولیس تهران است.محبوب ترین تیم آسیا که همین محبوبیت خار چشم حضراتی شده که چشم دیدن حتی یک لبخند بر لبان مردم را ندارند.بار دیگر این مظلومیت اثبات شد تا بدانیم ما را به جرم عاشقی میزنند و می کشند و نمیتوانیم اعتراضی کنیم چون عاشقیم.اگر این چنین نیست, سپردن قضاوت دیدار دربی به ترکی که پس از خداحافظی مرادی بدون رقیب به منفور ترین داور سرخ دلان تبدیل شده چیست؟

آیا اشتباهات مکرر وی در دیدار های قبلی را میتوان انکار کرد؟آیا هرگز میتوان شاهکار قضاوت وی در دیدار با تراکتور در فصل گذشته را فراموش کرد؟آیا کسی هست که به "استقلالی" بودن این داور شک داشته باشد؟پس چرا هیچ واکنشی از جانب باشگاه پرسپولیس در این باب انجام نمیگیرد؟

 

یکی از بزرگترین علل نابودی و محو تقریبی بهترین داور چند سال پیش لیگ برتر یعنی "سعید مظفری زاده" شایعات و هجمه شدید مافیایی باند های رسانه ای باشگاه غیر فرهنگی استقلال بود.هر گاه نام عادل ترین داور ان زمان فوتبال ایران برای کاندیداتوری جدی قضاوت دربی مطرح می شد, این موج رسانه ای فتل و دوستان بود که به بهانه گرایش رنگی مظفری زاده و علاقه به رنگ قرمز وی که البته شایعه ای بیش نبود و هرگز هم اسناد متقنی در این موضوع پیدا نشد(بر عکس شرایطی که برای ترکی هست), هر گونه تفکر و یا حتی تصمیم برای انتخاب وی را "وتو" میکرد و باز هم عضو غیر رسمی باشگاه رقیب داور این بازی می شد.


اینبار نیز نمیتوان به هیچ وجه این تبعیض و ظلم را تحمل کرد.چطور مظفری زاده را به خاطر یک شایعه بی اساس همواره مورد اتهام قرار دادند و در اجابت اولین اعتراض استقلال, وی را از قضاوت دربی های قبلی در حالی که اصلی ترین گزینه بوده محروم کردند اما در این طرف از محسن ترکی که مشخصا در نتیجه نه یک دیدار بلکه سه دیدار قبلی این دو تیم تاثیر گزار بوده تمجید شده و به وی لقب "بهترین داور" ایران را اعطا میکنند؟تنها اعتراض استقلال و هواداران این تیم اهمیت دارد؟اگر بهترین داورتان این است پس وای به حال باقی!

 

همه ما میدانیم که پرسپولیس و یا هر تیم دیگری برای موفقیت نباید چشم به امدادات غیبی داشته باشد و با قدرت خود انچنان نتیجه ای رقم بزند که عوامل خارجی هم نتواند در اصل   آن تاثیر گذار باشد اما وقتی تیم ما از ثانیه صفر, دو گل از رقیب عقب است و فشار و استرس زیادی هم در تیم و هم روی سکو ها وجود دارد آیا میتوان انتظار یک بازی منطقی و اصولی را داشت؟



 

حساسیت دربی برای پرسپولیس با این انتخاب صد چندان شد و بر عکس این استقلال است که با خاطری آسوده پای به این میدان میگذارد چرا که از حمایت قدرتمند ترین فرد حاضر در زمین بازی برخوردار است.

باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد هر چند با این اتفاقات پیش بازی, اگر نتیجه ای خلاف انتظار رقم بخورد نباید تعجب کرد.!!

زمانی که حسین عسگری اعلام کرد که پس از بررسی های موجود بهترین(!!) کادر داوری موجود را برای این بازی انتخاب کرده است صدای قهقهه ما از این لطیفه نه چندان خوشایند فضا را پر کرد.البته که هیچ لابی ای در این انتخاب تاثیر نداشت! این مطلب را عسگری در پاسخ به سوال مجری بخش خبری سیما پیرامون علت معرفی ترکی در چند روز گذشته کاملا نشان داد..!!

 

ما باز هم مفتخر هستیم تا شاهد یکی دیگر از شاهکار های آقای (حیف کلمه آقا) ترکی در این دیدار برای خوش خدمتی صرف به فتلی زاده می باشیم...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 4,956
  • بازدید سال : 59,972
  • بازدید کلی : 987,955
  • پوستر سرخ