loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 32704 نظرات (0)


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای اهداف و شرح وظایف مدون خود در نظر دارد به منظور توسعه و گسترش فوتبال مدرن و دستیابی به استانداردهای آموزشی و فنی فوتبال در سطح کشور و به کارگیری علم ورزش در فعالیتهای آموزشی ورزشی و تشکیل تیم های پایه در رده های مختلف سنی باشگاه، اقدام به جذب علاقمندان و نیروهای مستعد و مناسب ورزش فوتبال نموده و با برنامه ریزی و اجرای روش خاص تحت آموزش قرار دهد.


http://s2.picofile.com/file/7353703652/1327824138.jpg


هدف

1-    استعدادیابی از طریق سنجش قابلیت های مهارتی جسمانی، روانی و بدنی
2-    توسعه عمومی ورزش پایه برای رسیدن به اهداف و خودکفایی ورزشی باشگاه
3-    در اختیار داشتن نیروهای ورزشی علاقمند و آموزش دیده در رده های مختلف سنی برای تأمین ورزشکار مورد نیاز تیمها

 

کمیته استعداد یاب

آکادمی باشگاه پرسپولیس به منظور اجرای روش خاص و علمی در نحوه اخذ استعداد یابی اقدام به تشکیل کمیته استعدا یابی در باشگاه با حضور افراد واجد شرایط و متخصص نمود.

 

مراحل اجرایی آزمونها:

1-    مراجعه به مراکز پزشکی سراسر کشور و اخذ گواهی صحت سلامت
2-    برنامه ریزی و اخذ آزمونهای مهارتی در ورزش فوتبال توسط کمیته استعدادیاب
3-    برنامه ریزی و اخذ آزمونهای بدنی و آمادگی جسمانی توسط کمیته استعداد یاب

 

تعیین مقاطع زمانی آزمون در سال

جدا از برنامه های مدارس فوتبال پرسپولیس در طول سال و ابتدای هر فصل، کمیته استعدادیاب باشگاه اقدام به اخذ تست به صورت آزاد از بین علاقمندان با توجه به رده سنی اعلام شده هر سال خواهد نمود.

 

مراحل اجراء

1-    ثبت نام از طریق پرتال
2-    پرداخت هزینه شرکت در آزمون به مبلغ 200 هزار ریال (لازم به ذکر است دارندگان پرسپولیس کارت تک ستاره، دو ستاره و سه ستاره هنگام واریز اینترنتی وجه ثبت نام به ترتیب از تخفیف های 5، 10 و 15 درصدی برخوردار خواهند شد)
3-    تعیین زمان مراجعه به محل اخذ آزمون (بصورت اینترنتی و پس از واریز وجه)
4-    دریافت گواهی صحت و سلامت
5-    مراجعه متقاضی به محل برگزاری و اخذ آزمونهای مهارتی و جسمانی
6-    بررسی نتایج آزمون ها و اعلام نتایج نهایی
7-    بایگانی
8-    امکان ارائه اطلاعات به ارگانهای ورزشی متقاضی

 

محل برگزاری آزمون

آزمونها در ورزشگاه امام رضا (ع) واقع در تهران، یافت آباد،  انتهای بلوار الغدیر،  خیابان عمرانی برگزار خواهد شد.

 

ثبت نام

با توجه به در دسترس بودن و همگانی بودن اینترنت افراد بسادگی میتوانند از طریق پایگاه اینترنتی باشگاه www.fc-perspolis.com  اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.
لازم به ذکر است در هر سال 4مرحله ثبت نام صورت می پذیرد. امکان ثبت نام و شرکت در آزمون برای 2000 نفر (روزانه حداقل 90 نفر)  فراهم بوده که به محض تکمیل ظرفیت فرآیند ثبت نام متوقف خواهد شد.
بدیهی است پس از ثبت نام طبق برنامه زمانبندی جهت اخذ تست ها از افراد دعوت به عمل خواهد آمد، افراد در هنگام حضور می بایست نسبت به ارائه مدارک ذیل اقدام نمایند.


1-    3قطعه عکس 4×3
2-    اصل کارت ملی و کپی آن
3-    افراد زیر 18سال رضایت نامه از ولی
4-    فیش واریزی هزینه تست یا پرینت صورتحساب پرداخت اینترنتی
5-    گواهی صحت سلامت

 

پرداخت هزینه شرکت در آزمون

 به صورت کلی هزینه های مورد نظر واحد استعدادیابی از متقاضی دریافت می شود که مبلغ 200 هزار ریال می باشد. متقاضیان محترم می توانند مبلغ یاد شده را به یکی از روشهای زیر پرداخت نمایند:


1-    پرداخت اینترنتی: همزمان با تکمیل فرم اینترنتی در صورت فعال بودن رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کلیه کارتهای عضو شتاب، می توان وجه ثبت نام را پرداخت نمود.
2-    انتقال وجه کارت به کارت: در صورت تمایل وجه ثبت نام را می توان از طریق دستگاههای خودپرداز به کارت 5022291023023029 به نام آکادمی پرسپولیس  واریز و کدرهگیری را در فرم ثبت نام وارد نمود.
3-    مراجعه به شعب بانک: با مراجعه به شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور می توان وجه ثبت نام را به شماره حساب 21981002302302 بنام آکادمی پرسپوليس واریز و شماره سریال فیش واریزی ر در فرم ثبت نام وارد نمود.


تذکر: وجه واریزی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

 

تعیین زمان مراجعه به محل اخذ آزمون

پس از واریز وجه و دریافت کدسفارش از فروشگاه اینترنتی با مراجعه مجدد به همین صفحه و ورود به بخش "تعیین وقت" زمان مراجعه به محل اخذ آزمون تعیین می گردد.

 

دریافت گواهی صحت سلامت

کلیه متقاضیان می بایست پس از ثبت نام و پیش از زمان برگزاری آزمونهای مهارتی و آمادگی جسمانی با مراجعه به مراکز درمانی (ویزیت توسط پزشک عمومی نیز کفایت می کند) نسبت به اخذ گواهی صحت سلامت ممهور به مهر و امضای پزشک معاینه گر اقدام نمایند و در روز برگزاری آزمون گواهی مذکور را با خود همراه داشته باشند.
تذکر: بدون در دست داشتن گواهی صحت سلامت برگزاری آزمون به هیچ وجه میسر نمی باشد.

 

مراجعه متقاضی به محل برگزاری و اخذ آزمونهای مهارتی و جسمانی

با توجه به اعلام موارد و برنامه آزمون، افراد واجد شرایط ضمن حضور در محل برگزاری آزمون و توسط کارشناسان مربوطه تحت آزمون قرار خواهند گرفت (آزمونهای مهارتی، جسمانی، روانی)
محل آزمونهای مهارتی و آمادگی جسمانی در استادیوم امام رضا(ع) خواهد بود. لازم بذکر است امکان ثبت نام حضوری و پذیرش افراد بدون ثبت نام اینترنتی به هیچ وجه مقدور نمی باشد.

 

بررسی نتایج آزمون ها و اعلام نتایج نهایی

2 هفته پس از اتمام زمان برگزاری آزمون نتایج نهایی در وب سایت باشگاه منتشر خواهد شد. با توجه به آزمونهای اخذ شده و تست های اعلام شده کمیته استعداد یاب می تواند ضمن تحلیل و مقایسه تست ها در قالب نمودار جدول مقایسه رکوردها نسبت به رتبه بندی افراد واجد شرایط بر اساس امتیازات اقدام و افراد منتخب را با توجه به رده سنی به باشگاه معرفی و افراد تحت آموزشهای پایه زیر نظر مربیان قرار گیرند.

 

بایگانی

ضمن بایگانی تست ممکن است افراد برای چند نوبت متقاضی شرکت در آزمون استعدادیابی باشند تا با مقایسه و بررسی نتایج آن به نتایج دلخواه برسند به همین دلیل می توان امکان شرایط چندبار تست را برای افراد فراهم نمود.
امکان ارائه اطلاعات به ارگانهای ورزشی متقاضی
چنانچه سازمانها و ارگانهای مختلف ورزشی به نتایج تست های اخذ شده نیاز داشته باشند امکان در اختیار قرار دادن آن فراهم بوده تا بتوانند از افرادی که باشگاه به آنان نیاز ندارد استفاده نمایند.
شرایط سنی افراد جهت اخذ تست برای سال 90 به شرح ذیل می باشد که هر ساله این شرایط بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال متغیر است.


نو نهالان- نوباوگان   متولدین 11/10/77 لغایت 11/10/79
نوجوانان               متولدین 11/10/75 لغایت 11/10/77
جوانان                 متولدین 11/10/72 لغایت 11/10/75
امید                    متولدین 11/10/70 لغایت 11/10/72


در خاتمه چنانچه افراد واجد شرایط از سوی کمیته استعداد یاب انتخاب شدند افراد در اختیار مربیان تیم های پایه قرار خواهند گرفت تا در تمرینات باشگاه حضور یابند این افراد حسب مقررات و ضوایط باشگاه تحت پوشش بوده و بایستی از قوانین باشگاه پیروی نمایند. برای کلیه افراد واجد شرایط گواهی نامه رسمی پذیرش در آزمون باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صادر خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 4,297
  • بازدید سال : 59,313
  • بازدید کلی : 987,296
  • پوستر سرخ