loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 446 نظرات (1)


خبر تاييد تباني بازيكنان تيم فوتسال پرسپوليس در ديدار با گيتي پسند كه منجر به قهرماني تيم اصفهاني شد،‌ جمعه توسط محمد رويانيان اعلام شد. اين در حالي است كه بازهم برخي از بازيكنان تباني را رد اما تعدادي ديگر آن را تاييد مي‌كنند.


http://s1.picofile.com/file/7330811933/1287921136.jpg


مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاري‌ها از تباني تعدادي بازيكنان تيم فوتسال پرسپوليس خبر داد اما پس از انتشار اين خبر محمدرضا حيدريان، سرمربي اين تيم هنوز حاضر به مصاحبه در اين خصوص نشده است و حتي نزديكترين اشخاص به او هيچ خبري از حيدريان ندارند، باشگاه پرسپوليس حيدريان را در بحث تباني بي‌تقصير دانسته و تنها تعدادي از بازيكنانش را عامل تباني مي‌داند. تعدادي از بازيكنان فوتسال پرسپوليس درباره اين اتفاق با ايسنا به گفت و گو پرداختند. برخي از بازيكنان از تمام جريانات قبل از بازي اظهار بي اطلاعي مي‌كنند و برخي هم از موضوعاتي پرده برداشتند كه در ادامه مي‌خوانيد:

وحيد سيفان، دروازه‌بان دوم پرسپوليس كه در دقايق پاياني بازي با گيتي پسند به زمين آمد و سه گل هم دريافت كرد، در اين باره توضيح داد: وقتي دروازه‌بان اول مصدوم شد، به زمين رفتم و با توجه به اين كه اولين بازي‌ام بود، سعي كردم خوب ظاهر شوم.

وي افزود: قبل از بازي پيشنهادي به من نشده بود و كسي هم با من صحبت نكرد، درباره ساير بازيكنان هم اطلاع ندارم كه كسي پول گرفته است يا نه.

داوود عباسي هم كه در طول بازي با گيتي‌پسند از تماشاگران درباره بازي منصوري و ماهان سوال مي‌كرد، درباره تباني تيمش گفت: نمي دانم مسئولان باشگاه به چه شكل اين موضوع را اعلام كرده‌اند، آن‌ها بايد از ما بازيكنان سوال مي‌كردند، به هر حال وقتي درباره ما قضاوت مي‌كنند، بايد پرسش و تحقيق هم صورت گيرد.

اين بازيكن اضافه كرد: باشگاه چه مدركي داشته كه چنين راي را داده است؟ اگر مدركش فيلم بازي باشد، من دو توپ لو دادم و اين در فوتبال طبيعي است. 10 سال است كه در ليگ بازي مي‌كنم و با تيم ملي در جام جهاني حضور داشتم، اما به اين راحتي با آبرويمان بازي كردند. آقاي فردوسي‌پور بعضي از صحنه هاي بازي را نشان داد و خودش هم قضاوت كرد. اين بازي به هيچ وجه براي ما اهميتي نداشت، اما با اين حساب باز هم در نيمه اول فوق‌العاده‌ بوديم، در نيمه دوم هم كم آورديم و حتي خود رضا حيدريان در نيمه دوم انرژي‌اش كم شده بود.

عباسي همچنين درباره پرسيدن نتيجه‌ بازي منصوري و ماهان از تماشاگران گيتي‌پسندي و همچنين خوش و بش با بازيكنان گيتي‌پسند بعد از بازي، اذعان كرد: من ديدم تماشاگران با هم درباره آن بازي صحبت مي‌كنند و كنجكاو شدم ببينم آن طرف چقدر زمان به پايان بازي مانده است. درباره خوش و بش كردنم با وحيد شمسايي و مصطفي نظري هم بايد بگويم من، وحيد و مصطفي رفاقت ديرينه داريم و پس از بازي درباره خاطرات گذشته صحبت مي‌كرديم.

نصرالله مومن ديگر بازيكن سرخپوشان كه دومين گلزن ليگ است و مقابل گيتي‌پسند هم يك گل زد، درباره تباني تيمش اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: به تصميم رويانيان احترام مي‌گذارم، اما نمي دانم با چه مدركي تباني را اثبات كرده‌اند. نمي توانم به كسي هم انگ بزنم، به هر حال هر كس آبروي خودش را دارد و براي حفظ آن چنين كارهايي نمي‌كند.

محمد بني اسد نيز با بيان اين كه با تمام وجود در اين بازي حاضر شده است، عنوان كرد : رضا حيدريان قبل از شروع بازي به ما تاكيد كرد كه بايد بازي را ببريم، اما نمي دانم نيمه دوم اينقدر ضعيف بازي كرديم. بعضي از بازيكنان در حد و اندازه خودشان نبودند.

اين بازيكن ادامه داد: مي دانم كه قبل از بازي با تعدادي از بازيكنان تماس گرفته و به آن‌ها پيشنهاد تباني شده بود كه مطمئنم هيچ كس قبول نكرد. بر خلاف اين كه حسين شمس مرا به پرسپوليس آورد، اما هيچ كس با من هم تماس نگرفت.

علي عابديني هم كه از بازيكنان اميد پرسپوليس است، تصريح كرد: به ياد دارم زماني كه در اين بازي روي نيمكت بودم، حيدريان آمد و گفت: تباني در كار نيست و من هم با وجود اين كه بعضي از دوستانم در گيتي‌پسند هستند، اما بازي قابل قبولي را ارائه دادم، چون دومين بازي‌ام بود و مي خواستم خودم را نشان دهم.


وي خاطر نشان كرد: قبل از بازي هيچ كس با من صحبت نكرد و من هم مثل همه وجدان دارم و تن به چنين كارهايي نمي‌دهم.


اما در اين بين امير نوراللهي دروازه‌بان اول پرسپوليسي‌ها كه هشت گل را از گيتي‌پسند دريافت كرد، با ردهر گونه صحبت از طرف گيتي‌پسند با هم تيمي‌ها و خودش ادعاهايي را درباره اتفاقات هفته‌ آخر ليگ فوتسال مطرح كرد.


نوراللهي گفت: مدير عامل باشگاه منصوري قبل از بازي با تعدادي از دوستانم در پرسپوليس تماس مي گرفت و وعده پرداخت بدهي‌هايشان را مي داد و حال و احوالشان را مي پرسيد، در حالي كه در شش ماهه گذشته حتي جواب تلفن‌هايشان را نمي داد، اما به بازي گيتي‌پسند كه نزديك مي‌شديم، خودش تماس مي گرفت.

دروازه‌بان پرسپوليس درباره عملكردش در اين بازي و دريافت هشت گل از گيتي پسند تاكيد كرد: اگر فيلم بازي را بررسي كردند و به اين رسيدند كه من حتي يك گل را به عمد دريافت كردم، حق با آن‌ها است. به اعتقادم اين پرونده‌ نياز به تحقيق بيشتري دارد و نمي‌شود روي فيلم بازي تصميم گيري كرد. بايد مدرك قانع كننده‌اي را رو كنند.

صحبت‌هاي پاياني را از محمد كاتبي بازيكن باسابقه پرسپوليس بخوانيد كه با تاييد تباني هم تيمي‌هايش ناگفته‌هاي اين بازي را مطرح كرد.

كاتبي كه به دليل مصدوميت برابر گيتي‌پسند به ميدان نرفت، اعلام كرد: قبل از بازي مطلع شدم كه با رضا حيدريان تماس هاي زيادي گرفته مي‌شد و از طرف باشگاه گيتي‌پسند به او مي‌گفتند «ماهاني‌ها بازيكنانشان را فرستاده‌اند خانه هايشان و منصوري با تباني قهرمان خواهد شد، تو هم بيا تباني كن» اما حيدريان قبول نكرده بود.

اين بازيكن اضافه كرد: رضا حيدريان حتي در بين دو نيمه با بازيكنان صحبت كرد و گفت 20 سال در فوتسال بوده و هيچ وقت چنين كارهايي نكرده است. به هر حال من كه در اين بازي نبودم، از اين نتيجه‌ خجالت مي‌كشم.

كاتبي همچنين با بيان اين كه با تعدادي از بازيكنان پرسپوليس قبل از بازي صحبت شده بود، اظهار كرد: يكي، دو نفر از بازيكنان كه از رفيقان وحيد شمسايي هستند، شيطنت كرده‌اند و الان ما چوبش را مي‌خوريم. مطمئنا 80 ـ 90 درصد از بازيكنان پرسپوليس سالم اند، چون نمي‌شود همه دست به يكي كنند و با هم تباني كنند. من با اين چند نفر رفاقت كرده‌ام و نمي توانم رفيقانم را بفروشم و اسمشان را اعلام كنم.

كاتبي همچنين با اشاره به اين كه در بازي تيم‌هاي فولاد ماهان و شهيد منصوري هم تباني رخ داده است، افزود: تباني در اين بازي كاملا مشخص است، حتي شنيده‌ام كه باشگاه منصوري مبلغي را به حساب ماهاني ها واريز كرده است تا مقابل منصوري بازي نكنند. با اين حال نمي دانم چرا همه به تباني پرسپوليس تاكيد مي‌كنند.

پس از اعلام تباني تيم پرسپوليس توسط مسئولين اين باشگاه كميته‌ انضباطي فدراسيون فوتبال تحقيقاتش را در اين زمينه آغاز كرده است. با اين حال بايد ديد جامي كه گيتي‌پسندي‌ها به اصفهان برده اند در اين شهر مي‌ماند يا اين كه بايد منتظر اتفاقات جديدي باشيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مثلث در تاریخ 1348/10/11 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

منحلش کنند بره خیلی بهتره فوتسال میخوایم چیکار...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 4,671
  • بازدید سال : 59,687
  • بازدید کلی : 987,670
  • پوستر سرخ