loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 241 نظرات (0)


تیم فوتبال گیتی پسند در حالی که تا یک هفته قبل از پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال پس از منصوری قرچک در رده دوم جدول قرار داشت با پیروزی عجیب و پرگل برابر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد.


http://s2.picofile.com/file/7324167311/images45.jpg


تیم های گیتی پسند اصفهان با پرسپولیس تهران و شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان اصفهان از ساعت 19:30 برای تعیین قهرمان لیگ فوتسال امروز به مصاف هم رفتند که در پایان گیتی پسند با برتری عجیب 11 بر 2 برابر پرسپولیس و تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.



در دیگر دیدار حساس امروز از هفته بیست و ششم لیگ برتر شهید منصوری با نتیجه 7 بر 3 فولاد ماهان را شکست داد اما به دلیل یک تفاضل گل کمتر دوم شد. گیتی پسند با این پیروزی  65 امتیازی شد و با تفاضل گل 59 در رده نخست قرار گرفت و شهید منصوری با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل مثبت 58 در رده بعدی قرار گرفت.

در دیدار گیتی‌پسند و پرسپولیس این دیدار شاگردان علی افضل بودند که نیمه اول را با تساوی 2 بر 2 به پایان رساندند، اما در نیمه دوم توانستند 9 بار دروازه سرخ‌پوشان را باز کنند تا در پایان با برتری 11 بر 2 و با تفاضل گل بهتر عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در دیگر دیدار شهیدمنصوری قرچک میهمان فولادماهان اصفهان بود. منصوری‌ها در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیدند. در نیمه دوم نیز 8 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم منصوری 5 گل و فولادماهان 3 گل بود. با وجود اینکه منصوری با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت، اما به علت یک گل تفاضل کمتر نایب قهرمان شد.

ديدار تيمهاي فوتسال گيتي پسند اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته پاياني ليگ برتر باشگاههاي کشور، جمعه شب در سالن شهداي مخابرات اصفهان همزمان با ديدار تيمهاي فولاد ماهان و شهيد منصوري قرچک در سالن پيروزي اين شهر برگزار شد.


در این دیدار، تماشاگران گیتی پسند هر لحظه از طریق تلفن های همراه خود نتیجه دیدار تیمهای فولاد ماهان و شهید منصوری قرچک را پیگیری می کردند.


* تماشاگران گیتی پسند پس از اطلاع از پیروزی تیم شهید منصوری قرچک مقابل فولاد ماهان اصفهان که همزمان در سالن پیروزی اصفهان در جریان بود، شعارهایی را علیه ساکت مدیرعامل فولاد ماهان و ترابیان رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال سردادند.

* تماشاگران گیتی پسند بنبر بزرگی که عکس جام قهرمانی فوتسال بر آن نقش بسته است را پشت دروازه تیم خود نصب کردند.

* علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان به همراه رشید خدابخش مدیرکل تربیت بدنی اصفهان و محمدرضا کربکندی در سالن مسابقه حضور یافتند و این دیدار را تماشا کردند.

* عبدالله ویسی سرمربی تیم صبا قم که تیمش فردا در اصفهان با تیم ذوب آهن در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور بازی دارد، در سالن مسابقه به تماشای این دیدار نشست.

ویسی سابقه بازی در تیم سپاهان اصفهان را نیز دارد و ارتباط نزدیک او با ''محمدرضا کربکندی'' که مدیر فنی تیمهای فوتبال باشگاه گیتی پسند می باشد، موجب شده تا او برای تماشای این دیدار به سالن شهدای مخابرات اصفهان بیاید.

 

تماشاگران تیم فولاد ماهان پس از دریافت گل دوم فولاد ماهان، شعارهایی علیه ''محمدرضا ساکت'' مدیر عامل فولاد ماهان و ''حسین افضلی'' سرمربی این تیم سردادند.

تماشاگران خشمگین فولاد ماهان که از باخت تیمشان مقابل تیم شهید منصوری قرچک ناراحت هستند، با سردادن شعار ''منصوری، ماهان، پیوندتان مبارک '' و ''منصوری، ماهان، تبانی تبانی '' از نحوه بازی بازیکنان تیم فولاد ماهان مقابل شهید منصوری قرچک ابراز نارضایتی کردند.
* عباس ترابیان دانشور رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال که در نیمه اول برای تماشای دیدار تیمهای گیتی پسند و پیروزی تهران به سالن شهدای مخابرات اصفهان رفته بود، در نیمه دوم در سالن پیروزی حاضر شد و به تماشای دیدار تیمهای ماهان و شهید منصوری نشست.

* تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار تیم فولاد ماهان از جمله ''جواد اصغری مقدم '' در این دیدار حضور ندارند و تماشاگران فولاد ماهان با سردادن شعارهایی عدم حضور این بازیکنان را مشکوک می دانند.
* سالن پیروزی اصفهان مملو از تماشاگر است و نیروی انتظامی بر خلاف دیدارهای گذشته فوتسال، درون زمین نیز نیرو مستقر کرده است و نیروهای انتظامی در بین تماشاگران و پشت میله های زمین مسابقه نیز مستقر شده اند.

* تعدادی از تماشاگران صندلی های جایگاه خبرنگاران را به اشغال خود درآورده اند و مشغول تماشای این دیدار هستند که این موضوع مشکلاتی را برای خبرنگاران بوجود آورده است.
* برخلاف دیدارهای گذشته، لیست اسامی بازیکنان فولاد ماهان در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت

 

* ''حسین شمس '' که مدیر فنی تیم فوتسال گیتی پسند می باشد، در بین تماشاگران گیتی پسند این دیدار را زیر نظر گرفت.

به این ترتیب در پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند توانست با 65 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهیدمنصوری به عنوان قهرمانی دست یابد.

تیم‌های راه ساری و دبیری تبریز نیز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

سایر نتایج هفته پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:
راه ساری 4 - گسترش فولادتبریز 4
صبای قم 8 - فرش‌‌آرا مشهد 4
دبیری تبریز 3 - شهرداری ساوه 4
حفاری اهواز 5 - میثاق تهران یک
ارژن شیراز 2 - فیروزصفه اصفهان 2

جدول لیگ برتر فوتسال:
1- گیتی‌پسند‌ 65 امتیاز (تفاضل گل: 59)
2- شهید منصوری 65 (تفاضل گل: 58)
3- فولاد‌ماهان‌ 54
4- حفاری‌‌اهواز 45
5- گسترش‌فولاد‌ 40
6- صبای قم 39
7- فیروزصفه‌ 38
8- فرش‌آرا 30
9- پرسپولیس تهران 30
10- شهرداری ساوه 28
11- ارژن شیراز 27
12- میثاق تهران 24
13- راه ساری 20
14- دبیری تبریز 11

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 4,640
  • بازدید سال : 59,656
  • بازدید کلی : 987,639
  • پوستر سرخ