loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 261 نظرات (1)

محمد رویانیان که قصد دارد حاشیه های پرسپولیس را جمع کند این بار در گفتگوی تازه اش از جدایی قطعی چهار بازیکن از پرسپولیس خبر داده است که در بین آنها نام های بزرگی چون مهدوی کیا و هاشمیان هم دیده می شود.


http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنانی که در انتهای این فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند؟ گفت: فکر می‌کنم حداکثر چهار نفر در پایان فصل از پرسپولیس می‌روند. خروج مهدوی کیا و هاشمیان قطعی است و فکر می‌کنم معمارزاده و هوشیار هم از پرسپولیس می‌روند. البته این تنها حدس من است، نمی‌دانم که دنیزلی می‌خواهد بازیکنانی را کنار بگذارد یا نه و من هم باید بر اساس بازیکنانی که او از تیم کنار می‌گذارد اقدام به جذب بازیکنان جدید کنم.

وی در پاسخ به این سوال که دنیزلی پیش از این گفته بود 10 بازیکن باید از پرسپولیس بروند،‌ آیا شما او را راضی کردید که فقط 4 بازیکن از پرسپولیس جدا شوند؟ اظهار کرد: قرار شد لیگ قهرمانان آسیا برای ما ملاک باشد. بعد از بازی با الاتحاد عربستان دنیزلی لیست بازیکنانی را که نمی‌خواهد به ما اعلام خواهد کرد. رویانیان انتقاد از مطلبی که یکی از روزنامه‌های ورزشی در روز شنبه منتشر کرده و در آن به لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد اشاره کرده، مدعی شد: این روزنامه با مطلبی که نوشته، تیم من را کاملا به حاشیه برده. پرسپولیس دو روز دیگر باید در لیگ قهرمانان مقابل الاتحاد بازی کند اما این روزنامه با کاری که کرده، روحیه بازیکنان من را پایین آورده. آن‌ها با این مطلب خود میلیاردها تومان به من خسارت زدند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 4,682
  • بازدید سال : 59,698
  • بازدید کلی : 987,681
  • پوستر سرخ