loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 901 نظرات (0)

ايمون زايد اميد اول پرسپوليسي‌ها براي گلزني است. از سوي ديگر او كاملا مورد توجه الاتحاد و مهره شناخته شده پرسپوليس براي آنها خواهد بود. مهاجم ايرلندي پرسپوليس خود در اين باره سخن مي‌گويد:


http://s1.picofile.com/file/7313729137/IMAGE634649213866233143.jpg

 ايمون زايد اميد اول پرسپوليسي‌ها براي گلزني است. از سوي ديگر او كاملا مورد توجه الاتحاد و مهره شناخته شده پرسپوليس براي آنها خواهد بود. مهاجم ايرلندي پرسپوليس خود در اين باره سخن مي‌گويد:

 در آخرين بازي فصل همه از تو توقع دارند، گل بزني؟

خودم هم انتظار دارم گل بزنم. كار من اين است ولي من نفر آخر حركتي هستم كه بايد به گل تبديل شود. اگر در بازي‌هاي قبلي گل زدم. محصول كار بقيه بود. آنها توپ را در جاي مناسب به من رساندند.

پس فرق مهاجمان با هم چيست؟

اين كه خودتان را در زمان مناسب، در شرايط مناسب قرار بدهيد تا بتوانند به شما پاس خوبي بدهند.خلاصه بايد همه‌چيز با هم جور در بيايد.

 حالا جور در مي‌آيد؟

تمرين مي‌كنيم كه جور در بيايد. ما اميدواريم كه به پيروزي برسيم و از اين مرحله بالا برويم. اين بازي شرايط خاصي دارد. تيمي كه حواسش جمع‌تر باشد. برنده مي‌شود. اين بازي براي دو تيم تحت فشار زيادي انجام مي‌شود.

قطعا الاتحاد روي تو شناخت دارد؟

هر دو تيم كاملا يكديگر را زير نظر دارند ولي ما سعي مي‌كنيم الاتحادي‌ها را دور بزنيم.

بازيكنان تكنيكي مثل نوري و غلامرضا داريم كه مي‌توانند تمركز دفاع الاتحاد را به هم بريزند. علي كريمي هم هميشه مي‌تواند بقيه را سورپرايز كند.

 راستي، حضور دروازه‌بان‌هاي خارجي آزاد شد. به نظر مي‌رسد تو و آودوكيچ هم رابطه خيلي نزديكي پيدا كرده‌ايد؟

طبيعي است. چون ما در ارتباط با ساير بچه‌ها مشكل داريم. پس بيشتر با هم ارتباط برقرار كرده‌ايم. من هيچ‌وقت اين قانون را درك نكردم.

فوتبال يك زبان مشترك است. از سوي ديگر نمي‌شود براي يك پست خاص چنين تصميمي گرفت. حداقل من كه در اروپا چنين چيزي نديده بودم. به نظر فكر خوبي بود كه اين قانون را برداشتند. آسمير هم در اين مدت كمك زيادي به تيم كرد. هواداران هم او را پذيرفته‌اند.

 مثل تو؟

او زودتر از من موفق شد ولي من شانس آوردم كه آن سه گل را در داربي زدم وگرنه كارم خيلي سخت مي‌شد.

 بايد ديد پرسپوليس چقدر مرا مي‌خواهد. من كه دوست دارم بمانم.

 فونيكه‌سي مي‌گويد هر كسي پيشنهاد بالاتري بدهد به آنجا مي‌رود تو هم به عنوان يك خارجي اين طور فكر مي‌كني؟

پول مهم است. اين كه چقدر دستمزد مي‌گيريد اهميت دارد، اما تنها فاكتور نيست. مسائل ديگري هم وجود دارند. گاهي بايد براي آينده سرمايه‌گذاري كنيد.

من در پرسپوليس راحت هستم و اين براي من مهم است. اگر شرايط خوب پيش برود، پرسپوليس از اولويت‌هاي من خواهد بود، چون با اين هواداران مي‌تواند براي من يك سكوي پرتاپ باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 4,878
  • بازدید سال : 59,894
  • بازدید کلی : 987,877
  • پوستر سرخ