loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 262 نظرات (0)


اظهارات محمد رویانیان در خصوص دوپینگی های استقلال و حضور حسین هدایتی در هیئت مدیره پرسپولیس با واکنش منصور پورحیدری و رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

 

به همین خاطر به سراغ محمد رویانیان رفتیم تا مواضع او را در خصوص اظهارات اخیر این افراد جویا شویم. گفت و گو با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را بخوانید:



http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg


 


هدایتی گفته پروین و رویانیان رفتند به من جواب بدهند اما به جان هم افتادند! او گفته شما باید در حرف هایتان دیپلماسی داشته باشید!

_ بنده سعی می کنم از این به بعد حرف هایم را به قول ایشان به صورت دیپلماسی بیان کنم! در پرسپولیسی بودن هدایتی هیچ شکی ندارم، اما در مورد صحبت های حاشیه ای که ایشان داشتند واقعا متاسف هستم و برایشان دعا می کنم! در مورد وینگادا توضیح دادند که پول را پرداختند کردند و من هیچگاه نگفتم که در ماجرای وینگادا هدایتی مقصر بوده است، اما هر چه بوده در حال حاضر باشگاه پرسپولیس مقصر شناخته شده و فیفا برای ما ضرب الاجل تعیین کرده است و ما برای پرداخت بدهی وینگادا با مشکلاتی مواجه شدیم. در مورد اینکه ایشان گفتند من و آقای پروین به جان هم افتادیم باید بگویم ما مدت زیادی است که با جان و دل کنار هم کار می کنیم و اختلاف نظرهایی داریم اما هرگز به جان هم نخواهیم افتاد!

 

* هدایتی گفته در جلسه با شما و علی پروین خواسته هایی را مطرح کرده که اگر اجابت شود به پرسپولیس بازخواهد گشت.

_ ما در مورد نحوه همکاری با آقای هدایتی حرف داریم و این همکاری باید به شکل درستی تعریف شود چون به هر حال مقررات و قوانینی وجود دارد. ضمنا" من از نوع انتشار این خبر در رسانه ها و مطبوعات هم گله مند و ناراضی هستم ، ما یک جلسه سه نفره داشتیم اما چرا باید خبر آن در رسانه ها و مطبوعات انعکاس پیدا کند؟

 

* یعنی شما می گویید هدایتی این خبر را رسانه ای کرده؟

_ من نمی دانم چه کسی رسانه ای کرده اما این جلسه خصوصی بود و نباید جزئیات آن رسانه ای می شد.

 

* فتح الله زاده بعد از اظهارات شما در مورد دوپینگی های استقلال گفته صحبت های شما را به حساب دوره آموزشی تان می گذارد!

_ ما آمادگی داریم دوره های آموزشی را طی کنیم و در کلاس های آموزشی هم شرکت کنیم، هر کس فکر می کند می تواند به ما مطلب جدیدی یاد بدهد بیاید و به ما بیاموزد تا به نوعی ما را بنده خود کند!

 

* پورحیدری هم گفته رویانیان نباید در مورد دوپینگ صحبت می کرد چون در فوتبال فردی کم تجربه است و بهتر بود علی پروین در خصوص دوپینگ و مسائل ورزشی اظهار نظر کند!

_ گفتن دوپینگی بودن بازیکنان استقلال نیازی به تجربه ندارد، مگر دوپینگ تجربه می خواهد؟! دوپینگ یک مسئله روشن و واضح است و نیازی به این مباحثی که پورحیدری مطرح کرده ندارد!

 

بالاخره تکلیف حضور هدایتی در هیئت مدیره پرسپولیس چه زمانی روشن می شود؟ با اتفاقاتی که افتاد فکر می کنید این همکاری منتفی شد؟

_ همانطور که گفتم نحوه همکاری باید تایید شود، به هر حال ضوابطی وجود دارد که باید رعایت شود ضمن اینکه نظر وزیر محترم ورزش هم بسیار مهم است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 1,267
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,078
  • بازدید ماه : 5,291
  • بازدید سال : 49,279
  • بازدید کلی : 977,262
  • پوستر سرخ