loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 211 نظرات (0)


  محمد نصرتی در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر گفت: بازی بسیار سختی در پیش رو داریم و اگر بتوانیم به ۳ امتیاز برسیم تا حدود زیادی صعودمان را به دور بعد مسجل خواهیم کرد و شرایطمان بهتر خواهد شد.



http://s2.picofile.com/file/7313327632/pconline_sport_f296653f_b_j7xner635n.jpg


وی درباره حضورش در ترکیب پرسپولیس در دیدارهای اخیر اظهار داشت: بعد از آن مدتی که نبودم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم می‌خواهم به تیم محبوبم کمک کنم. از آنهایی که در آن شرایط سخت من را تنها نگذاشتند و همیشه مدیونشان هستم، تشکر می‌کنم.

نصرتی درباره حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر و اینکه گفته می‌شود این بازیکن گربه سیاه پرسپولیس است گفت: مجیدی یکی از بهترین مهاجمان ایران است. او زمانی که در استقلال بوده موفق شده گل‌های حساسی را به پرسپولیس بزند اما ما هم بیکار نیستیم و او را می‌شناسیم. سعی خواهیم کرد در این بازی کاری کنیم که پای مجیدی به گلزنی باز نشود.

مدافع پرسپولیس در مورد احوالپرسی‌اش از علی دایی با وجود اختلافاتی که بین آنها وجود داشت تصریح کرد: وقتی به من پیامک دادند که علی دایی بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان رفته دلم خالی شد و نمی‌دانستم از شدت ناراحتی باید چه کاری انجام دهم. دایی بدون شک از مفاخر فوتبال کشورمان است. درست است یک سری مشکلات بین من و او بود ولی با توجه به سال نو و با توجه به اینکه باید همیشه احترام بزرگتر خودم را حفظ کنم وظیفه دانستم جویای احوال دایی شوم. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 5,836
  • بازدید سال : 49,824
  • بازدید کلی : 977,807
  • پوستر سرخ