loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 118 نظرات (0)
  جعفر جعفري در خصوص پيوستن رضا حقيقي به تيم پرسپوليس اظهار داشت: روز گذشته حقيقي ساعت 11:45 دقيقه با من تماس گرفت و گفت نمي‌خواهم به پرسپوليس بروم. به او گفتم از تصميم خود مطمئن هستي، مي‌خواهم به سرمربي تيم زنگ بزنم و باز پشيمان نشوي. او محکم به من گفت قصد دارم به شيراز بيايم.

http://s3.picofile.com/file/7522563652/IMAGE634788179184195792.jpg

 وي ادامه داد: به ياوري زنگ زدم و او به من گفت اگر حقيقي به پرسپوليس برود، ديگر نمي‌مانم. من هم نمي‌توانم يک باشگاه را فداي يک بازيکن کنم. اين انتقال صورت گرفته بود و توافقات اوليه انجام شده بود اما هنگامي که بازيکن به من زنگ مي‌زند و من هم با مربي صحبت مي‌کنم، ديگر نمي‌توانم سرمربي خود را به اين علت از دست بدهم.


مديرعامل باشگاه فجرسپاسي خاطرنشان کرد: وقتي ديديم بازيکن از اين انتقال منصرف شده است، ما هم تصميم گرفتيم از دادن رضايت‌نامه منصرف شويم. ما به هيچ عنوان رضايت حقيقي را نمي‌دهيم، زيرا نمي‌توانم مربي خود را ناراحت کنم. احترام ياوري از همه چيز برايم واجب‌تر است.


وي درباره اينکه خبرهايي مبني بر پيوستن حقيقي به پرسپوليس منتشر شده، يادآور شد: مملکت قانون دارد. بايد فسخ قرارداد شود و رضايت‌نامه صادر شود. همينطور نمي‌توان بازيکني را به تيم ديگر انتقال داد. طبق قانون حقيقي نمي‌تواند تکان بخورد. او دوشنبه بايد سر تمرين فجر سپاسي حاضر شود و اگر اينگونه نشود مجبور مي‌شويم طبق آنچه که مدنظرمان است اقدام کنيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,606
  • بازدید ماه : 5,923
  • بازدید سال : 60,939
  • بازدید کلی : 988,922
  • پوستر سرخ