loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 200 نظرات (0)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل اینکه هواداران پرسپولیس همه جا هستند و برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

ایمون زاید بعد از پیروزی سه بر یک پرسپولیس برابر الشباب امارات و صعود به مرحله بعدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه چهار بازی گذشته خوب نبودیم اما امروز برد شیرینی به دست آوردیم و در ابتدای بازی استرس داشتیم. وی ادامه داد: بعد از اینکه یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادم توانستم یک گل بزنم. مثل اینکه هواداران پرسپولیس همه جا هستند این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. ما منتظر نتیجه بازی دو تیم الهلال و الغرافه هستیم تا بدانیم صدرنشین می‌شویم یا نه.

 


http://s1.picofile.com/file/7313729137/IMAGE634649213866233143.jpg

من خوشحالم موفق شدم براي پرسپوليس در آسيا دوباره گلزني كنم. بعد از همان گل اول هم شرايط را براي گل‌زدن‌هاي بيشتر فراهم بود.

 

وي در توصيفش از تماشاگران ايراني گفت: آن‌ها فوق‌العاده‌ پرشورند. ما حتي در امارات هم تماشاگر داريم. اين فوق‌العاده است.

 

زايد در پاسخ به اين سوال كه پشت گل زدن‌هاي شما در آسيا رازي نهفته است گفت: خير. من رازي ندارم و كار و وظيفه من گل زدن است. فكر مي‌كنم 5 گل زده در چهار بازي عملكرد خوبي باشد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس مي‌تواند قهرمان آسيا شود گفت: همه چيز ممكن است. اگر شرايط فراهم باشد و به عنوان تيم نخست صعود كنيم، كار راحت‌تري داريم. اما در مجموع مرحله بسيار سختي پيش رو خواهيم داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 5,262
  • بازدید سال : 60,278
  • بازدید کلی : 988,261
  • پوستر سرخ