loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 223 نظرات (1)


در مدتی که کنعانی به پرسپولیس آمده توانسته رضایت مصطفی دنیزلی را کسب کند و تنها بازیکن جوانی بود که اجازه همراهی با بزرگسالان را داشت. مصاحبه نوروزی با ستاره آینده سرخپوشان را بخوانید:


http://s2.picofile.com/file/7333052789/IMAGE634627650277200507.jpg


متولد چه سالی هستی؟

_ سوم فروردین 73.

 

* چطور شد که به پرسپولیس آمدی؟

_ پرسپولیسی ها در نیم فصل با ضعف دفاعی مواجه بودند و من مشغول بازی در مقدماتی آسیا برای تیم ملی جوانان بودم و موفق شدم 16 گل به ثمر برسانم. در اردوی تیم ملی آقای محمدی به من گفتند باید به پرسپولیس بروی، مسئولان باشگاه فیلم بازی هایم را دیدند و به توافق رسیدم و در تمرینات شرکت کردم. در این مدت هم در تمرینات کم نگذاشتم و خدا را شکر دنیزلی از تمریناتم راضی است.

 

* پرسپولیس در آسیا به مرحله بعد صعود می کند؟

_ قرعه سختی داریم ولی صد در صد صعود می کنیم.

 

* می توانیم در لیگ هم سهمیه کسب کنیم؟

_ وضعیت در لیگ برایمان سخت است، در نیم فصل دنیزلی درباره سومی حرف زد ولی با این شرایط باید سعی و تلاش کنیم و برنامه داشته باشیم تا در رتبه های بالای جدول قرار بگیریم و سهمیه آسیا را کسب کنیم.

 

* با کدام بازیکنان پرسپولیس صمیمی هستی؟

_ غلامرضا رضایی، محمد نوری و علی کریمی.

 

* تا حالا با کسی هم اتاقی بودی؟

_ یک بار با جواد کاظمیان، در بقیه اردوها همه در اتاق تک نفره بودند.

 

* بهترین بازیکن فعلی پرسپولیس کیست؟

_ علی کریمی.

 

* دوست داشتی جای کدام مدافع بودی؟

_ محمد نصرتی.

 

* بازیکن شلوغ تیم؟

_ جواد کاظمیان.

 

* خوش تیپ تیم؟

_ (با خنده) خودم و محمد نصرتی.

 

* چه آرزویی داری؟

_ دوست دارم در بارسلونا بازی کنم.

 

* از چه کارتونی خوشت می آمد؟

_ پلنگ صورتی.

 

* آخرین فیلمی که دیدی؟

_ 2 ماه پیش فیلم به روح پدرم را در سینما دیدم.

 

* بازیگر مورد علاقه ات؟

_ رضا عطاران.

 

* دوست داری در دانشگاه چه رشته ای بخوانی؟

_ دوست دارم پزشکی بخوانم و دکتر بشوم.

 

* یک قول به هواداران پرسپولیس برای سال آینده؟

_ حتما در پرسپولیس بازی می کنم و در تیم ملی جوانان هم همچنان حضور دارم.

 

* دوست داری از کسی تشکر کنی؟

_ از پدر و مادرم که خیلی برایم زحمت کشیدند و آقای اکبر محمدی که مسیر زندگی ام را تغییر داد. از آقایان خطیب، لطفی، مسعود مقیم، داوود فنایی، تیموری، ساکی و قنواتی تشکر می کنم که باعث شدند فوتبال من تا این مرحله پیشرفت کند.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 4,674
  • بازدید سال : 59,690
  • بازدید کلی : 987,673
  • پوستر سرخ