loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 259 نظرات (1)

ایمون زاید روز گذشته با اشاره به شرایط بسیار خوبی که در بازگشت پیدا کرده، به ما گفت: «همه چیز برای من عالی است به غیر از هوای گرم تهران و آلودگی که روی سایت ها خواندم در آسمان این شهر وجود دارد! من به ایران برگشتم و خیلی زود تمریناتم را شروع کردم. حالا می خواهم یکی از بهترین ها باشم و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنم. برای من، بازی های جدید و سرنوشت دیگری در مقابل و روزهای آینده وجود دارد که از هر روز و هر ساعتش می توانم یک تجربه جدید به دست بیاورم.»


این مهاجم که تخصص خاصی در هت تریک و زدن سه گل در یک بازی دارد و در کمتر از یک نیم فصل، سه بار این کار را مقابل استقلال، الشباب امارات و راه آهن انجام داد، در ادامه گفت: «اگر قرار بود به پول فکر کنم، باور کنید دو پیشنهاد عالی داشتم اما برای من مهم این بود که در کدام تیم به بازی گرفته می شوم. نمی توانستم به زودی، مهر و محبت مردم ایران را فراموش کرده و به تیم دیگری بروم، به همین خاطر قبل از هر چیز با پرسپولیس مذاکره کردم و خیلی زود هم با آن ها به توافق رسیدم. حالا هم می گویم به خاطر همین هواداران، باز هم برای پرسپولیس گل می زنم تا خوشحال باشند و به تیم خود افتخار کنند.»
این بازیکن در مورد پیشنهاد استقلالی ها هم گفت: «مدیر برنامه هایم پیشنهاداتی از تیم های مختلف داشت که به من هم گفت یکی از این پیشنهاد ها، از طرف استقلال است اما کمی فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اصلاً صورت خوشی ندارد من استقلالی شوم، حتی اگر پرسپولیس مرا نخواهد، به هر حال به پرسپولیس برگشتم تا خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,177
  • بازدید ماه : 5,494
  • بازدید سال : 60,510
  • بازدید کلی : 988,493
  • پوستر سرخ