loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 240 نظرات (0)


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار اين تيم مقابل الهلال اظهار كرد: بازي بسيار سختي داشتيم. خود من در آن فضاي سنگين علاوه بر استرس، درد زيادي هم از ناحيه دنده‌هايم داشتم و با درد زياد بازي مي‌كردم.

 


http://s2.picofile.com/file/7313327632/pconline_sport_f296653f_b_j7xner635n.jpg


وي ادامه داد: با اين حال دوست داشتم دينم را به پرسپوليس و همه كساني كه در اين مدت به من محبت داشتند پاسخ بدهم. پزشكان قبل از بازي با يك آمپول من را به بازي رساندند. در 20 دقيقه اول با درد شديدي بازي مي‌كردم اما خوشبختانه در نيمه دوم وضعيتم بهتر شد.

 

نصرتي افزود: با توجه به اينكه من در دو ماهه گذشته در تمرين‌ها خيلي خوب كار كرده بودم و از لحاظ آمادگي در سطح بالايي قرار داشتم، نمي‌توانستم براي پرسپوليس بازي نكنم چرا كه خيلي‌ها از جمله خانواده‌ام چشم اميدشان به بازي من در اين ديدار بود و اگر هم بازي نمي‌كردم امكان داشت كه بگويند نصرتي ترسيده و بازي نكرده است. البته من از دنيزلي تشكر مي‌كنم، خدا را شكر من و شيث رضايي عملكرد بدي در بازي با الهلال نداشتيم.

 

مدافع پرسپوليس با اشاره به اينكه الهلال توپ و ميدان را در اختيار داشت اما موقعيت ايده‌آلي به دست نياورد،‌ گفت: شك نكنيد كه الهلال سخت‌‌ترين حريف ما در اين گروه است. اگر اين بازي را مي‌برديم با اطمينان مي‌گفتم كه به دور بعد صعود كرده‌ايم، با اين حال در ادامه بازي‌ها بايد نهايت تلاش‌مان را به كار ببريم تا از گروه صعود كنيم. همين يك امتياز هم براي ما خوب و قانع‌كننده بود. پرسپوليس در ادامه بهتر كار خواهد كرد.

 

محمد نصرتي با اشاره به اينكه دوست دارد با بازي مقابل مس كرمان پس از چند ماه دوري از فوتبال به ورزشگاه آزادي و بازي كردن جلوي تماشاگران پرسپوليس بازگردد، گفت: يك بازي حساس با مس داريم كه خودم خيلي دوست دارم به ورزشگاه آزادي باز گردم. البته هنوز مصدوميتم به طور كامل رفع نشده و قرار است به توصيه پزشك تيم دنده خود را با عسل درمان كنم.

 

مدافع پيشين تيم ملي فوتبال درباره قرعه‌كشي مرحله نهايي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل هم گفت: فكر مي‌كنم در گروه خوبي قرار گرفته‌ايم. استراليا تيمي بود كه نوع بازي كردنش به ما شبيه بود اما همين كه با ژاپن و استراليا هم‌گروه نشده‌ايم يك موقعيت خوب است. ضمن اينكه بقيه تيم‌هاي گروه هم در كنار كره جنوبي قوي هستند. خود من هم تلاش مي‌كنم كه با ارائه يك نمايش خوب در چند ماه آينده بار ديگر به تيم ملي دعوت شوم چرا كه تمام تلاش و آرزويم اين است كه براي دومين بار در جام جهاني بازي كنم.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 4,289
  • بازدید سال : 59,305
  • بازدید کلی : 987,288
  • پوستر سرخ