loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 325 نظرات (0)

محمد رویانیان در گفتگو با صداوسیما افزود: آقای دنیزلی سرمربی تیم در اردوی امارات تاکید جدی به من داشت که علی کریمی را حتما در تیم حفظ کنم.


http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

وی افزود: من با کریمی اتمام حجت کردم و برای او شرط گذاشتم که باید با تمام توان و بدون حاشیه در خدمت پرسپولیس باشد. در تمرینات تیم ملی در ترکیه که حضور پیدا کردم با این بازیکن گفتگوهایی انجام دادم و از یکی از صحبت های او خیلی خوشم آمد. کریمی به من گفت امیدوارم تیمی ببندید که اگر فصل بعد من روی نیمکت پرسپولیس نشستم هیچ اعتراضی نکنم.

 

وی تاکید کرد : آقای دنیزلی در اردوی تیم در امارات به من تاکید داشت که کریمی را به هر شکل ممکن حفظ کنم. من هم با این بازیکن صحبت کردم و شرایط را برای او توضیح دادم. اعتقاد ما این است که بازیکنان باید بدون حاشیه در خدمت تیم باشند.

 

رویانیان درباره چگونگی بستن پرسپولیس در فصل آینده گفت: این عبارت پرسپولیس کهکشانی یک شوخی بود ، آقای فتح الله زاده یکی دوبار از این اسم برای تیم خودش استفاده کرد و ما هم در جواب همین حرف را در مورد پرسپولیس زدیم. من برای بستن پرسپولیس فصل بعد سه راه دارم. یک اینکه تمام تیم را جوان کنم. دیگری اینکه ، تمام تیم را از ستاره ها ببندم و آخر اینکه ترکیبی از ستاره ها و بازیکنان جوان را به خدمت بگیرم. من قصد دارم از سومین روش استفاده کنم اما قول می دهم پس از سه سال پرسپولیس را تبدیل به تیمی کاملا جوان کنم.

 

رویانیان درباره سقف قرارداد گفت و اینکه این سقف تبدیل به کف قرارداد شده است گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و باید پاسخگوی مردم باشد و استقلال هم همین شرایط را دارد . من نمی توانم پرسپولیس را ضعیف ببندم و باید با سقف مقابله کنم.

 

رویانیان در پاسخ به انتقادات فرشاد پیوس و حمید درخشان نسبت به نتایج پرسپولیس و عملکرد مدیریت و کادرفنی این تیم به گزارش مرجع خبری گفت: اینکه پرسپولیس نتیجه نگرفته را یک بچه دبستانی هم متوجه می شود نیازی نیست که پیشکسوتان در این تریبون به آن اشاره کنند. اما در خصوص ایرادات باید بگویم که بله ایراد بسیار زیاد و من به هیچ وجه مدیریت خودم را قبول ندارم و باید بگویم مدیریت من در حد صفر بوده است. اما این دوستان برای بیان ایرادهایشان نباید بلندگو در دست بگیرند بلکه باید بیایند در دفتر من در باشگاه این صحبت ها را مطرح کنند. هیچ کس تا به حال به ما راهکاری ارائه نکرده ، بهتر است به جای این صحبت ها به هم کمک کنیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقادات علی پروین که گفته بود من در جریان نقل و انتقالات باشگاه نیستم گفت: ما هم جواب ایشان را دادیم و گفتیم ایشان بزرگ پرسپولیس است و اگر حرفی دارد برای شنیدن در خدمتیم. ایشان تا به حال حرفی به ما نزده و بین ما و ایشان اختلافی نیست و ایشان رفیق جینگ ماست!

 

وی درباره احتمال آمدن خلعتبری به پرسپولیس گفت: من با خود خلعتبری و پدر و مادرش و برادرش صحبت کردم و ایشان به من قول داده اگر به ایران بیاید فقط برای پرسپولیس بازی کند . من فکر می کنم ایشان 70 درصد احتمال دارد به پرسپولیس بیاید و آن 30 درصد باقی مانده را هم ایشان در حال فکر کردن است که بیاید یا نه. تمام مذاکرات من با خود خلعتبری بوده و صحبتی با مارادونا سرمربی وی انجام نداده ام. اگر هم نیامد یک مهاجم خارجی به جای وی در نظر گرفته ام که اگر نشد او را می آوریم. در خط هافبک هم یک بازیکن خوب خارجی برای خرید در نظر داریم که به پرسپولیس می آید.

 

وی درباره مذاکره با ادینیو گفت: خود من با ایشان مذاکره ای نکرده ام اما یکی از دوستان ما با ایشان صحبت هایی انجام داده که فعلا نتایجش مشخص نیست.

 

 

در نظرسنجی این برنامه پرسیده شده مصطفی دنیزلی با پرسپولیس در فصل بعد موفق خواهد شد یا خیر؟ از میان نزدیک به 100 هزار شرکت کننده ؛ 76 درصد پاسخ بله و 24 درصد پاسخ خیر دادند.

 

گفتنی است گزارشگر صداوسیما واعظی که پیش از این توسط علی دایی ملقب به لقب «گالیور» شده بود و سابقه چندین بار حاشیه سازی برای پرسپولیسی ها از جمله دایی و کریمی را در کارنامه دارد با سوال های متعدد حاشیه ای قصد ایجاد شکاف بین اعضای تیم پرسپولیس را داشت که رویانیان از پاسخ به سوال های وی خودداری کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 4,921
  • بازدید سال : 59,937
  • بازدید کلی : 987,920
  • پوستر سرخ