loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 209 نظرات (0)

مديرعامل پرسپوليس در آخرين مصاحبه درباره برنامه‌هاي فصل نقل و انتقالات حرف‌هاي جالبي زده كه آن را خواهيد خواند.


http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

شما لیست 10 نفره ای منتشر کردید که بر اساس آن لیست خروجی بازیکنان هم مشخص شد.در این باره حرف و حدیث های زیادی مطرح شده.آیا با نظر دنیزلی این تصمیم را گرفتید؟
شک نکنید که این طور بوده.مگر من سرخود دست به تغییر و تحول می زنم؟مگر من می خواهم با این بازیکنان کار کنم؟خود سرمربی باید با آنها کار کند و خودش باید در مورد بازیکنان نظر دهد.

اما در این لیست ابهاماتی وجود دارد.مثلا آسمیرآودوکیچ...شما این همه از قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی انتقاد کردید اما حالا می خواهید او را کنار بگذارید؟
ما نمی خواهیم او را کنار بگذاریم.من قبل از اینکه وی به سفر برود با او حرف زدم.او مایل است در پرسپولیس بماند اما باید از لحاظ مالی به توافق برسیم.

یعنی امکان دارد به توافق نرسید؟

همه چیز امکان دارد.

چرا نام او در لیست 10 نفره نبود؟
ببینید ما در دورن دروازه هم یک دروازه بان ایرانی می خواهیم و هم یک دروازه بان خارجی.

گردان؟
من نمی خواهم از کسی اسمی ببرم.

اما یکی از این دو حاضر است ذخیره دیگری شود؟

در پرسپولیس باید هر کسی که بهتر است بازی کند و رقابت باعث پیشرفت می شود.ضمن اینکه ما هنوز با گزینه های خود در داخل دروازه به توافق نهایی نرسیده ایم.

آقای پروین در مصاحبه ای انتقاداتی داشت...
من در سایت رسمی باشگاه در این مورد توضیح دادم.همین امروز و فردا هم می نشینیم کنار هم و حرف می زنیم.آقای پروین همه کاره باشگاه است.هواداران نگران نباشند.

لیست شما معنی و مفهوم خاص خود را دارد.شما مدافعان خود را کنار گذاشتید.یعنی اینکه مدافعان جدید گرفتید.همین دروازه بانان خود را کنار گذاشتید...

بله.من با مدافعان مورد نظر خودم به توافق رسیده ام.ما 7 بازیکن لیگ برتری می گیریم.3 بازیکن خارجی و 5 بازیکن زیر 22 سال.البته بحثی هم هست که یک تیم 22 نفره ببندیم.به هرحال من قول داده بودم که در این تیم تغییرات عمده ایجاد کنم.

اما این تغییرات بودجه کلانی هم می طلبد.از کجا پول می آورید؟
به هر حال از این و آن کمک می گیریم.

چقدر بودجه در فصل نقل و انتقالات کنار گذاشته اید؟

رقمی متعارف!

اما با این بازیکنانی که شما مذاکره کردیده اید باید بودجه کلانی باشد...
بحث پرسپولیس که پیش می آید بازیکنان تخفیف خوبی می دهند.

شما ایمون زاید را حفظ کریدید.ظاهرا اعتقاد زیادی به او دارید؟
من او را دوست دارم اما مربی گفت نگهش دارم.او 12 گل برای ما زده.راستی 12 بازی انجام داده؟

لیستی که منتشر شده نشان می دهد دنیزلی بر می گردد...
مگر قرار بود برنگردد؟

شایعاتی در این زمینه وجود داشت...

دنیزلی آدم بدقولی نیست.حداقل من بدقولی از او ندیده ام.او مشکلات خانوادگی دارد و می دانم که کم و بیش از این مشکلات باخبرید.ما به او گفتیم می تواند چند روزی بیشتر در ترکیه بماند و او هم خوشحال شد.

اما او با بشیکتاش مذاکراتی داشته...

این به ما ربطی ندارد.او با ما قرارداد دارد و گفته که می آید.ما با دنیزلی یک کار نیمه تمام داریم.

هنوز هم از دست بازیکنان عصبانی هستید؟
من با بازیکنان بحث شخصی ندارم.پای 30 میلیون هوادار در میان است.آنها چه گناهی کرده اند؟اگر الهلال را می بردیم چه می شد؟این پرسپولیس می توانست در آسیا به رتبه های بالایی دست یابد.ان شائ الله فصل بعد ما بهتر می شویم.اگر ما در جمع 8 تیم قرار می گرفتیم با تیمی که می خواستم برای فصل بعد ببندم خیلی پیش می رفتیم.من تک تک این بازیکنان را دوست دارم اما نمی خواهم هواداران ما سرشان را پایین بیندازند.

البته شما دو مصاحبه تند هم انجام دادید...

بله.بخشی از آنها هم پخش نشد.متأسفانه برخی از بازیکنان ارزش پیراهن پرسپولیس را نمی دانند.

شما با وزیر به ترکیه رفتید.درباره این سفر حرفی مانده؟

من نمی خواستم بروم.اینجا زیاد کار داریم اما وقتی وزیر می گوید باید قبول کنیم.آنجا با کریمی حرف زدم.

شما انتقادات کوچکی به او داشتید...
کریمی از آن پرسپولیس است.او به عنوان کاپیتان باید مسایلی را بیشتر درک کند.من به او در فصل جدید خیلی امیدوارم.

شما از تغییر در پرسپولیس گفتید.آیا مطمئن هستید بازیکنانی را که می خواهید جذب می کنید؟چون با لیستی که منتشر کردید خیلی از بازیکنان دلگیر شدند.

در فوتبال حرفه ای از این بحث ها نداریم.خودشان هم می دانند.اکثر آنها هم الحمدالله مشتری دارند.من تیمم را بسته ام.

اما بعضی از بازیکنان سابقه دارند که در آخرین لحظه به تیم دیگری بروند...

در پرسپولیس از این اتفاقات نمی افتد.

شما دنبال مهاجم هستید؟

بله.

خلعتبری؟
او اگر به ایران بیاید با ما قرارداد می بندد.البته تنها او نیست.

آیا درست است برخی بازیکنان مورد توجه دنیزلی بوده اند اما شما آنان را نخواستید؟
به هر حال ما هم سیاست هایی داریم .اخلاق باید سرلوحه کارمان باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 587
  • بازدید ماه : 4,904
  • بازدید سال : 59,920
  • بازدید کلی : 987,903
  • پوستر سرخ