loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 346 نظرات (0)

مهرداد اولادي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت بهبودي خود، خط خوردن از ليست مسافران بازي با الشباب، دوازدهمي پرسپوليس، مصدوميت هاي مداومش و آينده حضور خود در سرخپوشان پايتخت به سوالات پاسخ داد:



http://s2.picofile.com/file/7321400856/89ajttd3ks5stp8s8v.jpg

*مثل اين که بعد از مدتها مصدوميت يک هفته اي مي شود با تيم تمرين مي کني.
خدا را شکر که بعد از اين همه مصدوميت، يک هفته اي به قول شما دارم با تيم تمرين مي کنم. حتي دلم در اين مدت براي تمرين کردن هم تنگ شده بود چه برسد به بازي کردن. من اين اتفاقات را به فال نيک مي گيرم و اميدوارم براي هيچ بازيکني چنين وضعيتي پيش نيايد.

 

*شرايط قرار گرفتن در ليست مسافران بازي با الشباب را داشتي؟
بله مشکلي خاصي نداشتم و مي توانستم در ليست اين بازي قرار بگيرم ولي دنيزلي صلاح دانست که با تيم نروم. دنيزلي گفت که بهتر است در اين 2 بازي هم به خاطر اين که مدت هاست بازي نکردي، به ميدان نروي و کامل خوب شوي تا انشالله براي فصل بعد.

 

*اين مصدوميت ها را بدشانسي مي داني يا قسمت؟
من خيلي بدشانسي آوردم. تيم ما اول فصل شرايط خوبي نداشت و خيلي فشار روي بچه ها بود. شايد به خاطر همين فشارها هم بود که بازيکنان مصدوم شدند. من هم مصدوميت بدي داشتم. در بازي با شاهين بوشهر مهدي نوري خيلي بد مچم را زد و آن لگد باعث شد که خيلي ضرر کنم. البته عمدي نبود. بعد از اين که دنيزلي آمد، حتي 10 بازي از من استفاده کرد. وقتي داشتم جا مي افتادم دوباره مصدوميت کمر برايم پيش آمد که طول درمانش خيلي طولاني شد. من همه اين اتفاقات را 50 درصد قسمت و 50 درصد بدشانسي مي دانم.

 

*پشيمان نيستي از اين که به پرسپوليس آمدي؟
پيشنهادهاي خيلي خوبي داشتم اما آن موقع هم کسي باور نمي کرد. اين قدر پرسپوليس را دوست داشتم و برگشتن به اين تيم براي من مهم بود که چششم را روي همه پيشنهادها بستم و آنها را نمي ديدم. الان پشيمان هم نيستم. تقديرم امسال همين بود. شايد اگر تيم ديگري را انتخاب مي کردم بهتر مي شد و شايد هم اتفاق بدتري مي افتاد. به هرحال خدا را شکر مي کنم که اين فصل کابوس وار هم براي من و هم براي پرسپوليس تمام شد.

 

*فکر مي کني دنيزلي هنوز هم به تو اعتماد داشته باشد؟
چيزي که دلگرمم مي کند اعتماد و لطفي است که دنيزلي به من دارد. دنيزلي خيلي به من بها مي دهد چون مي داند که خيلي زحمت مي کشيدم تا مثمر ثمر باشم. حتي در بازي هايي که بد هم بودم تعويضم نمي کرد. اين نشان مي دهد که اعتمادش به من چه حدي است. خوشحالم که هنوز اين اعتماد وجود دارد. اميدوارم اگر ماندم دينم را به او و پرسپوليس ادا کنم.

 

*در مورد فصل آينده دنيزلي با تو صحبتي نکرده؟
با هيچ بازيکني حرف نزدند و طبيعي است با من هم صحبتي نشده. فعلا تيم درگير جام باشگاه هاي آسياست و بايد در اين بازي ها تمرکز کنيم.

 

*قبول داري پرسپوليس امسال کمبود مهره نداشت؟
بايد اين فصل را فراموش کنيم چون اصلا اتفاق خوشايندي براي ما نيافتاده. بايد تمام فکر و ذکر خود را بگذاريم تا فصل آينده بازيکنان خوبي جذب کنيم و تيم قدرتمندي ببنديم هرچند قبول دارم که پرسپوليس امسال هم بهترين بازيکنان ليگ را داشت ولي از همان اول بدشانسي گريبان گير تيم شد و اتفاقات رنگارنگ باعث شد تيم در گرداب مشکلات گير کند. ما اين قدر بد نتيجه گرفتيم و باعث شديم دل هواداران بشکند.

 

*قبول داري رده دوازدهمي پرسپوليس خيلي عجيب است؟
گفتم که اين فصل کابوس وار را بايد فراموش کنيم و به فکر آينده باشيم. رده دوزادهمي لياقت پرسپوليس نيست. اصلا شرايط خوبي نبود اما با درايت و مديريت رويانيان و هدايت دنيزلي قطعا فصل آينده پرسپوليس مدعي اصلي قهرماني خواهد بود. تازه تيم ما با اين که بد نتيجه گرفت ولي به قولي رکورد سيزدهمي استقلال در ليگ برتر را نشکست.

 

*مي گويند اولادي فصل بعد در پرسپوليس نيست. اين موضوع تو را ناراحت نمي کند؟
بالاخره پايان فصل است و طبيعي است بازيکني که مدام مصدوم شده و کم بازي کرده به آن خرده بگيرند. من هم از روزنامه ها مي شنوم که در ليست سال آينده نيستم ولي اگر باشگاه و دنيزلي به من بگويد نيستم مشکلي ندارم و ناراحت نمي شوم چون حق مربي و باشگاه است که بازيکنش را انتخاب کند.

 

*مصاحبه عجيبي عليه ايمون زايد انجام داده بودي. اين نشان دهنده اين است که مهاجمان پرسپوليس نمي خواهند او باشد؟
هيچ کس عليه زايد نيست و توطئه اي هم نکرده. زايد بازيکن خيلي خوبي است و بالاخره گل مي زند ولي واقعيت را گفتم و حرف بدي نزدم. من بازهم معتقدم که او چون در پست تخصصي اش بازي مي کند، حتي 2 کيلومتر هم نمي دود و به راحتي توپ ها به او مي رسد و گل مي زند. من هم در پست تخصصي ام بازي کنم گل مي زنم. چطور در ملوان اين قدر گل زدم؟ خوب وقتي در پست غيرتخصصي بازي مي کنيم ديگر انتظار گلزني که نبايد از ما داشت.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 61,361
  • بازدید کلی : 989,344
  • پوستر سرخ