loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 284 نظرات (0)
من راًي ميدهم چون ايراني هستم ... اين براي تمام بهانه هايم كافي است...

من راًي ميدهم چون به كشورم عشق مي ورزم به تك تك ريگهاي بيابان آن به

تك تك شاخه شاخه درختان آن كه از اين خاك عزيز سر بر افراشته اند

http://s2.picofile.com/file/7317691498/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4_%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3.gif


 آيا غير از اين است كه از هوش دانشمندان ما به اينجا رسيده اند و هرنابغه اي كه از چنگالشان دور مانده


را پر پر كرده اند


ايراني كه سالها پيش از خاك وطن فراريست مرا تشويق به نيامدن و در خانه نشستن ميكند

چقدر خنده دار است كه مدام در گوشم ميخواند در خانه بشين مسه سيب زميني بي رگ باش

مسه خودشان باشم ؟ كه برا ي استخدام شدن عليه خاك وطن حتي حاظر به تن فروشي شد ه اند

به چه قيمتي چشم رو ي تمام زيبايي هاي وطنم بگذارم

يعني برايم فرق نميكند در هوايي نفس بكشم كه پيش از من كورش ها
داريوشها ابوعلي سيناها سهراب سپهري ها شريعتيها دكترحسابي ها استشمام كردهاند و از عشق وطن گفته اند؟!!!

ايران ايران است...

حتي در بدترين وضع من پشت به ايراني بودنم نميكنم

مرا همين بس كه ايراني هستم اين برا ي تمام بهانه هايم كافيست ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 4,645
  • بازدید سال : 59,661
  • بازدید کلی : 987,644
  • پوستر سرخ