loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 293 نظرات (0)


باشگاه پرسپولیس موضع خود را در مورد اظهارات پورحیدری، فتح الله زاده و هدایتی اعلام کرد. حمیدرضا غریب مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس   در مورد مواضع این باشگاه و همچنین اظهارات رویانیان مبنی بر دوپینگ استقلالی ها و عنوان شدن شوخی بودن این مطلب گفت: آقای رویانیان همواره مواضع خود را به صورت شفاف بیان کرده و جایی برای گمانه زنی و مسائل از این دست نیست. در آن مطلب نیز ایشان اعلام کردند بعضی مسائل را ما به صورت شوخی عنوان می کنیم ولی حرف های جدی آقایان را شوخی می پنداریم و بنابراین مشخص است که ایشان یک حرف جدی را به صورت شوخی بیان کرده است.


http://s1.picofile.com/file/7316380749/imon3.jpg


وی ادامه داد: همانطور که بارها آقای رویانیان عنوان کرده اند، احترام خاصی برای باشگاه استقلال قائل هستند. دلیل سکوت ایشان در خصوص مواضع اخیر فقط حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس در آسیا و انتخابات فدراسیون بوده ولی این سکوت نباید افرادی را جوگیر کند که بگویند ما پاک هستیم و چرا به ما تهمت می زنید.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه عنوان شده رویانیان در عرصه ورزش بی تجربه است اظهار داشت: آقای رویانیان از زمانی که مدیرعامل پرسپولیس شده تاکنون اقداماتی انجام داده که حتی افرادی که در روزهای اول انتصاب ایشان انتقاد داشتند نیز هم اکنون وی را به دلیل عملکردشان تحسین می کنند و لذا عنوان شدن چنین اظهاراتی کم لطفی است.

وی ادامه داد: رویانیان در مدت حضور کوتاهش در عرصه ورزش موفق به کشف خیلی از ناپاکی ها در این عرصه شده است و حال که بخش کوچکی از آن را فاش می کند متهم به بی تجربگی می شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات فتح الله زاده مبنی بر اینکه "با هیچ مدیر پرسپولیس ی جز رویانیان تنش ندارم" گفت: اتفاقاً دوستی بسیار نزدیکی بین آقایان فتح الله زاده و رویانیان وجود دارد و هر دو مدیرعامل نیز بارها بر این نکته تأکید داشته اند. در نمونه بارز آن نیز می توان به بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در تهران اشاره کرد که در آن بازی آقای رویانیان از هواداران پرسپولیس خواست برای تشویق استقلال به عنوان نماینده ایران به ورزشگاه آزادی بروند که این اقدام با همکاری کانون هواداران پرسپولیس انجام گرفت و یا اینکه در همایش روز گذشته هر دو مدیرعامل علی رغم اعلام نقل قول ها از سویشان خیلی راحت و صمیمی کنار یکدیگر نشسته بودند.

غریب در مورد اظهارات هدایتی در زمینه همکاری با پرسپولیس نیز گفت: ما می دانیم که آقای هدایتی عاشق پرسپولیس است و لذا مدیرعامل پرسپولیس نیز برای ایشان احترام خاصی قائل است اما ورود یک عضو جدید به باشگاه تابع شرایط خاص خود است و قوانین و راهکارهای خود را دارد. بنابراین همانطور آقای رویانیان نیز عنوان کرده اند در این مورد وزیر محترم ورزش و جوانان ابتدا باید نظر بدهند تا بتوان در مورد آن بحث کرد.

وی در مورد اینکه عنوان شده رویانیان به همراه پروین به خانه هدایتی رفته و در آنجا مذاکراتی داشته اند گفت: مدیرعامل پرسپولیس همواره نشان داده که اهل هیچگونه لابی بازی نیست و اگر هم به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره به دفتر ایشان رفته باید عنوان کنم که آقای هدایتی یکی از هواداران پرسپولیس است و حال اگر مدیرعامل یک باشگاه به منزل و یا دفتر یکی از هواداران برود اشکالی دارد؟

غریب در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه عنوان شده که موضع گیری های رویانیان در خصوص هدایتی باعث دلخوری پروین شده و این مسئله را چگونه ارزیابی می کنید گفت: آقای علی پروین همیشه اسطوره باشگاه پرسپولیس و یکی از افتخارات آن است که این موضوع را مدیرعامل باشگاه نیز همیشه و همه جا به صراحت بیان کرده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هیچگونه اختلافی بین آقای پروین و رویانیان وجود ندارد و مسائلی که متأسفانه طی چند روز گذشته مطرح شده بود ناشی از وجود افرادی است که تلاش می کنند با چسباندن به این و آن علاوه بر مطرح کردن خود شرایط را به گونه ای جلوه دهند که گویا اختلافی بین اعضای خانواده پرسپولیس وجود دارد. متأسفانه افرادی که خود را زبان این و آن می دانند و گاهی به جای آنها نیز سخن می گویند اینگونه مسائل را مطرح می کنند که هیچگونه سندیتی ندارد.

غریب در پایان گفت: مدیرعامل و کلیه مسئولان باشگاه همواره بر لزوم رعایت شأن پیشکسوتان و خصوصا آقای پروین تأکید دارند که این موضوع نیز بارها از زبان آقای رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه عنوان شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 4,672
  • بازدید سال : 59,688
  • بازدید کلی : 987,671
  • پوستر سرخ