loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 226 نظرات (0)

مشکلات پرسپولیس را حل می کنم و می روم 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:"از این همه دروغ در فوتبال خسته شده ام وبعد از اینکه مشکلات پرسپولیس را حل کردم می خواهم بروم."

به گزارش اوج نیوز،سردار رویانیان در گفت و گو با خبرنگار ما افزود:"کشور مشکلات زیادی دارد اما در فوتبال بحث های بیخودی می شود.من از این فضا دلزده شده ام و قصد دارم از آن جدا شوم."


http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

وی در پاسخ به این سوال که آیا گروهی علیه او اقدام می کنند و قصد کنار زدنش را دارند؟گفت:"شخصی داخل جوی آب افتاده بود و فریاد می زد اگر توانستید مرا بردارید،مال خودتان.به آن دوستانی هم که علیه من فعالیت می کنند و می دانم چه کسانی هستند،می گویم که اگر توانستند مرا بردارند،پرسپولیس مال خودشان."

رویانیان در واکنش به این مطلب که سوالات فنی زیادی از دنیزلی دارد،گفت:"من ابهاماتی دارم و دیشب در جلسه با او به برخی نکات اشاره داشتم."

وی با تأکید براینکه قرارداد دنیزلی برای فصل بعد هم معتیر است،ادامه داد:"وی قطعا فصل بعد نیز سرمربی ما خواهد بود چرا که قراردادش تا پایان فصل بعد معتبر است."

رویانیان با انتقاد از تصمیم فدراسیون فوتبال برای منع استفاده از دروازه بان خارجی گفت:"ما غیر منطقی حرف نمی زنیم.مگر خودشان نگفتند که از باشگاه ها در این باره نظرخواهی می کنیم.پس چرا زیر حرفشان زدند؟چرا بحث به این کوچکی را به آقا ربط دادند؟ما سرباز مقام معظم رهبری هستیم و جان خودمان را برای ایشان می دهیم اما نباید مسایل به این کوچکی را منتسب به فرمایشات آقا کنند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 4,989
  • بازدید سال : 60,005
  • بازدید کلی : 987,988
  • پوستر سرخ