loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 169 نظرات (0)

مهاجمی که با سروصدای زیاد به پرسپولیس آمد و می خواست ستاره این تیم در خط حمله شود هرگز نتوانست در حدواندازه های خود ظاهر شود و حالا خبر می رسد که در لیست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار دارد.
گفتگوی خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، را با مهرداد اولادی در ادامه می خوانید.



http://s2.picofile.com/file/7321400856/89ajttd3ks5stp8s8v.jpg

* قطعا وقتی به پرسپولیس آمدی فکر نمی کردی به چنین وضعیتی دچار شوید.

- بله دقیقا همین طور است. من با امید و آرزوهای زیادی به پرسپولیس آمدم و می خواستم دوباره ستاره شوم اما به این روز افتادم. من در ابتدای فصل گذشته پیشنهادات خیلی خوبی داشتم اما به پرسپولیس آمدم و می خواستم روزهای خوبم را جبران کنم اما ناکام شدم.

* مصدومیتهای پی در پی باعث شد از ترکیب پرسپولیس دور شوید؟

- من امسال خیلی بدشانس بودم. فصل کابوس واری را پشت سر گذاشتم. با هزاران امید و آرزو به پرسپولیس آمدم اما خیلی بدشانس بودم. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است اما برای من دیگر شد همه فوتبال! 90 درصد ناکامی من در پرسپولیس به دلیل مصدومیت بود.

* آخرین مصدومیتت چه زمانی اتفاق افتاد؟

- 3 ماه پیش از ناحیه مچ پا آسیب دیده بودم و الان هم مهره های کمرم جابه جا شده و اصلا معلوم نیست کی بتوانم فوتبال بازی کنم چون وضعیت کمرم اصلا مساعد نیست. وقتی هم که مچ پایم آسیب دیده بود در یکی از بازیها بازیکن حریف لگد بدی به پایم زد و همین باعث تشدید مصدومیتم و پارگی لیگامانم شد.

* برای فصل بعد چه برنامه ای دارید؟

- نمی دانم چون هنوز معلوم نیست. باید ببینم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

* قطعا فصلی که گذراندی در زندگی فوتبالی سال آینده ات هم تاثیرگذار خواهد بود.

- همین طور است. اگر بازی می کردم پیشنهادات خوبی به من می رسید اما حالا با این وضعیت نمی دانم چه اتفاقی برایم می افتد.

* به جز مصدومیت چه عاملی باعث شد سال بدی داشته باشید؟

- واقعا دلیل اصلی همه اتفاقات بد مصدومیت بود. وگرنه کدام بازیکنی بدش می آید فوتبال خوب بازی کند و پیشنهادات خوبی داشته باشد؟ اگر مصدوم نمی شدم الان این سوالات را از من نمی پرسیدید.

* شنیده ای که دنیزلی تو را در لیست فروش قرار داده؟

- یک چیزهایی شنیده ام البته من نباید این مساله را از زبان خبرنگاران بشنوم. خودشان بیایند بگویند که من هم در لیست فروش هستم و اتفاقا من هم از این موضوع استقبال می کنم و مشکلی با آن ندارم. خوشحال هم می شوم بگویند در لیست فروش هستی.

* بازیهای پرسپولیس را دنبال می کنید؟

- متاسفم که پرسپولیس چنین نتایجی می گیرد. اگر بودم حتما به تیم کمک می کردم. امیدوارم پرسپولیس در فصل آینده حتی بدون من شرایط بهتری داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 1,267
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,134
  • بازدید ماه : 5,347
  • بازدید سال : 49,335
  • بازدید کلی : 977,318
  • پوستر سرخ