loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 249 نظرات (0)

نفت تهران به اراک منتقل نمي شود/وقتي لج فردوسي پور در مي آيد/ پيشنهاد فردوسي پور براي پاک شدن فوتبال/ ماجراي فوتباليستي که ترک تحصيل کرد تا به سربازي برود/ فکر کنم قليان مي کشيدند / قيمت بنزين چقدر مي شود سردار؟



http://s2.picofile.com/file/7314689779/65928_919.jpg

سردار؟

عليرغم شايعات اخير نفت تهران به اراک منتقل نمي شود
ليگ برتر - شاه کرمي مديرکل تربيت بدني وزارت نفت امشب مهمان تلفني برنامه نود بود.او روي خط آمد تا در مورد انتقال تيم به اراک حرف بزند.شاه کرمي بلافاصله پس از سلام به بيندگان همه چيز را تکذيب کرد و گفت:« قرار نيست چنين اتفاقي بيفتد.ما سال گذشته با نمايندگان اراکي به توافق رسيديم که اين تيم به فعاليت خودش در تهران ادامه بدهد.آن قرار داد همچنان سر جاي خودش باقي است و هنوز خبر جديدي نشده است.با اين تفاسير نفت در تهران خواهد ماند.»

وقتي لج فردوسي پور در مي آيد

يک چيز هست که لج مجري برنامه نود را حسابي در مي آورد.آن چيزي که لج عادل فردوسي پور را در مي آورد اعلام دقيق شمارش تماشاگران در ورزشگاه آزادي است.در بازي پرسپوليس و الغرافه مسئولان اين ورزشگاه اعلام کردند که تعداد نفرات حاضر در اين بازي 96200 نفر است که اين اتفاق باعث شد تا فردوسي پور در برنامه اش بگويد:« لج آدم در مي آيد وقتي مي گويند 96200 نفر.اين 200 نفر را از کجا آورده اند نمي دانم.مثلا در همدان زماني که مسئولان اي اف سي رفته بودند براي بازديد نوشته بودند 15042 نفر.اين چيزها است که لج آدم را در مي آورد.»

پيشنهاد فردوسي پور براي پاک شدن فوتبال/ دلالان را به زندان ببرند همه چيز درست مي شود

مجري برنامه نود مي گويد به زندان انداختن دلالان مي تواند فوتبال ايران را پاک کند.مجري برنامه نود در برنامه ديشب خودش به سردار رويانيان گفت:«من از شما مي خواهم که با ارائه مدارکي که در دست داريد به پاک شدن فوتبال کمک کنيد.باور کنيد اسم شما ماندگار مي شود.من مي گويم که دلالان را بگيرند و ببرند زندان.باور کنيد همه چيز درست مي شود.در ترکيه و ايتاليا همين کار را کردند و فوتبالشان درست شد.»

ماجراي فوتباليستي که ترک تحصيل کرد تا به سربازي برود/ خيلي مردي آقاي جلالي

سرمربي فولاد بر اين عقيده است که تيمش روي اشتباهات فردي بازي را به سپاهان واگذار کرده است. صحبت هاي مجيد جلالي پس از بازي با سپاهان شائبه هاي زيادي را به وجود آورده بود.او گفته بود که با تماشاي مجدد گل هاي بازي متوجه مي شويد که سرنوشت اين بازي چطور رقم خورد.جلالي اما در برنامه نود در مورد اين حرفش توضيح ديگري داد و گفت:«بله الان هم مي گويم که گل هاي ما روي اشتباهات بچه گانه خورده شد.»در اين لحظه فردوسي پور پرسيد که آيا اين اشتباهات سهوي بوده است که جلالي گفت:«بله.منظور من اين بود که ما در تمام طول بازي روي کار گروهي گل مي زنيم،اما روي اشتباهات فردي گل مي خوريم.»
در ادامه فردوسي پور در مورد دلالي و البته سوال پيامکي برنامه نود پرسيد که جلالي گفت:«هنوز هم اين مشکلات حل نشده است.چون هيچ عزم و اراده اي براي از بين بردن اين ناپاکي ها وجود ندارد.من گزينه دو را براي سوال برنامه شما انتخاب مي کنم.»
جلالي در واکنش به سوال ديگري که در مورد آرش افشين و ترک تحصيل کردن او به خاطر رفت به خدمت سربازي پرسيده شد اين طور پاسخ داد:«بله.اين تصميمي است که خود آرش گرفته است و ترک تحصيل کرده تا به يک تيم نظامي بپيوندد.البته او دفترچه گرفته و ارديبهشت اعزام است.من شنيده ام که مي خواهد از طريق پدرش معافي بگيرد.»
سرمربي فولاد نام تيمي که به آرش افشين پيشنهاد داده است را مي دانست اما هرگز آن را عنوان نکرد تا اين واکنش فردوسي پور را به همراه داشته باشد:«خيلي مردي آقاي جلالي.»


درگيري لفظي و يک طرفه قلعه نويي با فردوسي پور/ ساکت باش بذار حرفم را بزنم/امشب خيلي خوشمزه بودي آقاي فردوسي پور!

امير قلعه نويي با ادبياتي خاص فردوسي پور را به سکوت دعوت کرد.ديشب در برنامه نود امير قلعه نويي درگيري لفظي و يک طرفه اي را به وجود آورد.او که روي خط برنامه آمده بود تا مهمان تلفني فردوسي پور باشد وقتي داشت در مورد راه آهن و حواشي آن حرف مي زد عادل بين حرف هايش پريد تا با قطع کردن حرف هاي او سوال ديگري را مطرح کند که اين واکنش قلعه نويي را به همراه داشت:«امشب خيلي تيکه انداختي.ساکت باش بذار من حرف بزنم.اگر من را روي خط آورده اي اجازه بده تا حرفم را بزنم.امشب خيلي خوشمزه بودي و مدام مي گفتي علي ها پشت صحنه هستند و ...»اين در حالي بود که فردوسي پور هم در جواب قلعه نويي گفت:«واقعا ادبيات شما خيلي جالب است.»که قلعه نويي هم گفت:«در برنامه شما بايد همين طور حرف بزنم.»


فتح الله زاده:مشکل استقلال برخي از اعضاي هيئت مديره هستند/ من که مي گويم استقلال قهرمان ليگ برتر مي شود

مدير عامل باشگاه استقلال مي گويد اظهار نظر برخي از اعضاي هيئت مديره به استقلال ضربه مي زند.علي فتح الله زاده که اين روزها بحث رفتنش از استقلال به گوش مي رسد شب گذشته مهمان تلفني برنامه نود بود.او حرف هايش را اين طور شروع کرد:«ما مرد روزهاي سخت هستيم و تا زماني که در تيم بمانيم فعاليت مي کنيم.»
او اين را گفت و ادامه داد:«من در شرايط بدي تيم را تحويل گرفتم.هميشه منطقي بودم.اما حرف هاي ردوبدل شده اي که به گوش من مي رسد چندان خوشايند نيست.من براي تيم کمپ درست کردم.يک جام گرفتم و در ليگ برتر هم هنوز تيمم مدعي است.اما هر کجا که مي روم مي گويند آقاي وزير راضي نيست و مي گويد چرا استقلال اينقدر پول خرج مي کند.من احترام خاصي براي آقاي عباسي قائل هستم و با ايشان هم مشکلي ندارم.مشکل من برخي افراد در هيئت مديره هستند که دارند به استقلال ضربه مي زنند.»
او در پاسخ به اين سوال که آيا استعفا داده ايد يا نه مي گويد:«من يک سال و نيم تک و تنها باشگاه را گردانده ام.هيچ مشکلي هم نداشتم.الان وضعيت پرسپوليس بدتر است يا ما؟ متاسفانه مصاحبه هاي اعضاي هيئت مديره کار را خراب مي کند و باعث مي شود که در تيم تنش ايجاد شود.»
او در پايان و در واکنش به اينکه کدام تيم قهرمان ليگ برتر مي شود گفت:«من که مي گويم استقلال قهرمان مي شود.»

پيدا شدن گاز پيک نيکي در وسايل ميثم منيعي / مدير هتل:نمي دانم فکر کنم قليان مي کشيدند

در حاشيه دوربين نود فردوسي پور به مشکلات مالي تيم شاهين بوشهر پرداخت که بخشي از آن مربوط به بدهکاري هاي اين تيم به هتل محل اقامت بود. نکته جالب اينجا بود که ميثم منيعي بازيکن اين تيم که در هتل اقامت داشته برخي از وسايل شخصي اش را در اتاق جا گذاشته بود تا لات مالي گريبان او را نگيرد.در بين وسايل او علاوه بر لباس هاي ورزشي يک گاز پيک نيکي هم وجود داشت که مدير هتل در مورد آن گفت:«هتل همه امکانات و به خصوص گاز دارد.نمي دانم با اين پيک نيک چه کار مي کردند اما فکر مي کنم برخي از بازيکنان شاهين قليان مي کشيدند.»

سوال غير فوتبالي فردوسي پور از رويانيان: دوستان در پشت صحنه مي پرسند قيمت بنزين چقدر مي شود سردار؟


رويانيان در برنامه نود اعلام کرد که قيمت بنزين طي يک برنامه 5 ساله افزايش پيدا مي کند.عادل فردوسي پور در برنامه ديشب خودش آنجا که داشت مصاحبه تلفني اش با رويانيان را پايان مي داد خطاب به او گفت:«سردار دوستان من که در پشت صحنه هستند(همان علي ها که رامبد جوان و حبيب رضايي مي گفتند) يک سوال غير فوتبالي دارند.آنها مي خواهند بدانند که براي بنزين و قيمت آن چه اتفاقي مي افتد؟»که رويانيان ابتدا خنده اي کرد و گفت:« ما که سهميه ارديبهشت را براي مردم ريخته ايم.مجلس تصويب کرده که در يک پروسه 5 ساله برخي از قيمت ها به صورت سبدي واقعي شود.البته در آينده قانون قيمت را تعيين مي کند و زمان آن هم معلوم نيست.»


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 5,365
  • بازدید سال : 60,381
  • بازدید کلی : 988,364
  • پوستر سرخ