loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 190 نظرات (0)

ارتش پرسپولیس : برنامه نود از ساعت 22:46 دوشنبه شب 10 مهرماه 91 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.


http://s2.picofile.com/file/7314689779/65928_919.jpg

سوال مسابقه پيام کوتاه اين برنامه در مورد رتبه ملي پوشان نوجوان کشورمان در مسابقه هاي قهرماني آسيا بود.



در ابتداي برنامه مسابقه تيم ملي نوجوانان کشورمان مقابل تيم ملي کويت پخش شد.


اولين ارتباط تلفني برنامه با علي دوستي مهر سرمربي موفق و زحمتکش تيم ملي نوجوانان کشورمان برقرار شد.


دوستي مهر گفت: اين تيم حاصل زحمات دوسال تمامي همکاران ما بود و با دعاي خير مردم توانستيم نتايج خوبي بگيريم.


وي در ادامه گفت: ما تمامي بازي هاي عراق و استراليا را زير نظر داشتيم و با آناليز خوب تيم ملي استراليا توانستيم بر اين تيم با تعصب و غيرت بازيکنان غلبه کنيم.

  دوستي مهر تصريح کرد: روز اول هم گفتم سخت ترين بازي ما مقابل لائوس بود در بازي اول از بازي بازيکنان راضي نبوديم ولي رفته رفته بهتر شديم ؛ ازبکستان تيم پر قدرتي است و از مردم درخواست مي کنم روز چهارشنبه به ورزشگاه دستگردي بيايند و به تيم ملي براي پيروزي کمک کنند.

  دوستي مهر در ادامه گفت: راز موفقيت ما همدلي و صميميت بازيکنان است؛ هدف ما آشتي دادن مردم با فوتبال بود تا در بازي مهمي که با کره جنوبي داريم با همدلي و اتحاد بر اين تيم غلبه کنيم. 

  سرمربي تيم ملي نوجوانان کشورمان در ادامه  گفت: با تمام قوا و حمايت مردم با غلبه بر ازبکستان به فينال راه پيدا مي کنيم. در روز بازي با استراليا، وقتي مربيان ليگي و مردم آمدند به ما روحيه دادند و اميدوارم در بازي هاي آينده نيز آنها ما را حمايت کنند تا اين دوره از مسابقات را با موفقيت تمام کنيم.


پخش گزارشي از حاشيه هاي بازي تيم هاي ملي نوجوانان ايران و استراليا قسمت ديگري از برنامه نود بود.


   دوستي مهر در بخش ديگري از صحبتهايش گفت: دوست دارم بازي فينال را با ژاپن برگزار کنيم. فدراسيون و همه مربيان در اين موفقيت تيم ملي نوجوانان دخيل بودند ، باشگاه هاي استان هاي مختلف کشورمان هميشه تيم ملي نوجوانان را مورد حمايت خود قرار دادند و اميدوارم در جام جهاني هم بتوانيم براي کشورمان افتخار آفريني کنيم.


قبل از پخش بازي پرسپوليس و آلومينيوم گزارشي پخش شد که در آن هواداران پرسپوليس حمايت خود را از علي کريمي اعلام کردند.


در ادامه گزارشي پخش شد که در آن رويانيان در مورد وضعيت علي کريمي و گفتن اين موضوع که در پرسپوليس تفرقه به وجود آمده است صحبت کرد.


   رويانيان در قسمتي از صحبتهايش عنوان کرد: دوست داشتم بازي ما مقابل آلومينيوم بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به اين دليل که تماشاگران در اين بازي حضور نداشتند به استاديوم آمدم.

   مهدي مهدوي کيا کاپيتان پرسپوليس در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص دعوت به جشن باشگاه هامبورگ گفت: مسئولين هامبورگ از من دعوت کردند زيرا طبق نظرسنجي جزو يازده بازيکن برتر قرن باشگاه هامبورگ انتخاب شدم و از اين موضوع بسيار خوشحال شدم، در آن شب يکي از قشنگترين لحظات زندگي من رقم خورد و به عنوان يک ايراني به اين موضوع افتخار کردم.


   مهدوي کيا در مورد صحبتهاي رحيمي در برنامه گذشته نود که گفته بود مهدوي کيا در رختکن پرسپوليس مي خنديد گفت: همه تصاوير را ديدم و فقط به احترام اين که رحيمي فوتبالي است و پيشکسوت است به وي پاسخ ندادم، نمي دانم رحيمي با اشاره کردن به خنده هاي من چه نکته اي را مي خواست بگوبد؟ اگر اين موضوع که در اصفهان براي ما اتفاق افتاد در هر جاي دنيا به وقوع مي پيوست مراجع قضايي وارد مي شدند.


  مجري برنامه در خصوص نمونه هاي فرستاده شده به آزمايشگاه گفت: آن مواد را به آزمايشگاه فرستاديم و سه بار آنها را آزمايش کردند و اعلام کردند چيزي نبوده است. يک نمونه هم به پزشکي قانوني داديم و به دنبال اين هستيم که با نامه اين موضوع را پيگيري کنيم.


محمد فنايي کارشناس داوري فوتبال کشورمان ميهمان برنامه نود بود.

فنايي در صحبتهاي ابتدايي خود گفت: اگر داوري فعال در امر قضاوت باشد نمي تواند در رسانه ها حضور يابد اما کارشناسان داوري مي توانند در برنامه هاي کارشناسي حضور داشته باشند.


   وي ادامه داد: اگر کساني که در راس امور هستند در اين برنامه ها باشند اين مشکلات را براي ديگران به وجود نمي آورند، آنها با اين صحبتها براي داوران استرس به وجود آورده است.


مشکلات ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز گزارش ديگري بود که در برنامه نود پخش شد.


  جعفر جعفري مدير عامل باشگاه فجر سپاسي شيراز در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: به دليل ايراداتي که به چمن ورزشگاه حافظيه مي گرفتند اين ورزشگاه در دست بازسازي است و هم اکنون در ورزشگاه دستغيب بازي هاي ما برگزار مي شود تا در نيم فصل دوم ورزشگاه ما آماده شود.


   گزارشي از برگزاري مجمع انتخابات هيئت فوتبال استان فارس و حاشيه هاي ايجاد شده در آن از بخش هاي ديگر برنامه نود بود.در اين انتخابات هادي آيت الهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال به عنوان يکي از نامزدها حائز اکثريت آرا شد و بار ديگر به عنوان رئيس هيئت فوتبال استان فارس انتخاب شد که اين موضوع باعث اعتراض برخي نامزدها شده بود؛ آنها اعتقاد داشتند اين انتخابات فرمايشي است.

 جعفري در اين خصوص گفت: دو ديدگاه در استان وجود داشت برخي مي خواستند آيت الهي نباشد اما با حضور 39 نفر اين انتخابات برگزار شد و به نظر من کاملا قانوني بود.

جعفري که به نظر مي رسيد دو بار در راي گيري شرکت کرده در اين خصوص گفت: من به عنوان منشي جلسه آرا را مي شمردم و هرگز دو بار در راي گيري شرکت نکردم و تنها يک راي دادم.



   ترابي يکي از اعضاي شرکت کننده در مجمع انتخابات هيئت فوتبال فارس در رابطه با رايي که از طرف وي در مجمع داده شد گفت: من در مجمع بودم اما در راي گيري شرکت نکردم و به جلسه اي که در اداره کل آموزش و پرورش بود رفتم؛


  در ادامه با دو نفر ديگر که بايد در مجمع شرکت مي کردند ولي حضور نداشتند و به نام آنها راي داده شده بود صحبت شد که آنها اعلام کردند کسي را به عنوان نماينده به اين مجمع معرفي نکردند.

  کمانه مديرکل ورزش و جوانان استان فارس راجع به برگزاري مجمع انتخاباتي رئيس هيئت فوتبال فارس گفت: از قبل به کفاشيان نامه داديم که اين مجمع داراي اشکال است اما با اصرار زياد فدراسيون مجمع برگزار شد. حتي درخواست لغو مجمع را داديم ولي هرگز درخواست تحريم مجمع را نداديم.


      کمانه تصريح کرد: زمانيکه ديدم مجمع شکل قانوني ندارد آنرا ترک کردم و حتي به وزارت ورزش اين موضوع را اطلاع داديم.


   زکي پور دبير هيئت فوتبال فارس شخص ديگري بود که در خصوص ايراداتي که به مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال فارس به وجود آمده صحبت کرد؛

وي گفت: عليرغم تلاشي که انجام شد و به روساي هيئت ها ابلاغ کردند که در مجمع حضور نيابند آنرا برگزار کرديم، ترابي نماينده آموزش و پرورش که مي گفتند راي نداده نيز تا لحظه راي گيري در مجمع حضور داشت.


   وي تصريح کرد: ما اساس نامه را مي دانيم و فراخوان برگزاري مجمع را در روزنامه داديم، در ضمن کفاشيان رئيس مجمع است و مي تواند مجمع را زودتراز 45 روز پس از آگهي فراخوان برگزار کند، حتي در نامه اي که از طرف فدراسيون آمده تاريخ 8 مهرماه براي برگزاري مجمع ذکر شده است.

زکي پور در پايان گفت: اعضايي که در مجمع حاضر نبودند نماينده به ما معرفي کردند و انتخابات کاملا در فضايي قانوني و سالم برگزار شد عليرغم تلاش هايي که براي شرکت نکردن اعضا در اين مجمع شده بود ولي خوشبختانه اين مجمع در سلامت کامل برگزار شد.


  براتي کارشناس حقوقي فوتبال در خصوص اتفاقات رخ داده در انتخابات هيئت فوتبال فارس گفت: سب بلاتر هم نمي تواند تاريخ را تغيير دهد بايد دعوت نامه کتبي به اعضا ارسال شود وانتخابات هيئت فوتبال فارس وجاهت قانوني نداشت. حتي ماده 61 اساس نامه فدراسيون مي گويد کسي که عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال است نمي تواند در رکن قضايي فدراسيون که کميته اخلاق است فعاليت کند چگونه آيت اللهي در انتخابات هيئت فوتبال فارس شرکت کرده است؟ حضور آيت الهي در انتخابات هيئت فوتبال فارس غير قانوني بود.


بخش اول آيتم از نود تا نود با گزارش هايي در مورد علي دايي و اعتراض هاي وي به داوري، مشکل باشگاه تراکتورسازي و امير قلعه نويي در مورد خانه قلعه نويي در تبريز و حرکات عجيب تقوي در کنار زمين پخش شد.


  پس از پخش بازي گهر درود و نفت تهران گزارشي از وضعيت تيم گهر و جدايي اسماعيل حيدرپور مدير اجرايي اين تيم پخش شد.


  قبل از پخش بازي نفت آبادان و استقلال تهران گزارشي از وضعيت شهر آبادان و علاقه مردم اين شهر به تيم نفت پخش شد.


  در اين گزارش مردم آبادان از وضعيت کنوني تيم نفت راضي به نظر نمي رسيدند.

در پايان بازي با استقلال نيز مردم آبادان از نتايج تيمشان به شدت ناراضي بودند و عملکرد کاستا را زير سوال بردند.



در بخشي از برنامه که به مرور سوژه هاي روز خبرگزاري ها اختصاص داشت به موضوعاتي نظير انتخابات هيئت فوتبال فارس و اختلافاتي که بين کادر فني فصل پيش تراکتورسازي و مسئولين اين تيم به وجود آمده پرداخته شد.



   در بخش دوم از نود تا نود نيز گزارش هايي از اختلاف فتح اله زاده و واعظ آشتياني، رفتن زندي از استقلال و صحبتهاي بهروان در خصوص توپ هاي ليگ برتر پخش شد.


   پس از پخش بازي ملوان انزلي و سپاهان و شکست دو بر صفر ملوان گزارشي از اعتراض هواداران ملوان به نتايج تيم ملوان پخش شد.


  پورغلامي سرمربي پيشين تيم ملوان در خصوص جدايي اش از تيم ملوان در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: روز جمعه 7 مهر ماه ساعت 5 بعدازظهر درودگر با کادر فني جلسه گذاشت و احمدزاده را به عنوان مدير فني معرفي کرد من با اين موضوع مشکلي نداشتم اما با اختياراتي که به وي دادند من قبول نکردم به کار ادامه دهم و فرداي آن روز که تيم عازم بازي با مس بود در فرودگاه با درودگر صحبت کردم و به خاطر ملوان از اين تيم جدا شدم.


  برنامه نود در ساعت 2:33 بامداد سه شنبه 11 مهرماه به پايان رسيد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 784
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 44,369
  • بازدید کلی : 972,352
  • پوستر سرخ