loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 273 نظرات (0)
پژمان جمشیدی : کریمی بعد از کمک به بلند ترین و چاق ترین پسر ایرانی ، به پرسپولیس کمک کند !
پژمان جمشیدی از بازیکنان پرسپولیس است که مانند بهنام ابوالقاسم پور از سایپا به این تیم قرمز پایتخت اضافه شدند و بازی های خوبی را به همراه این تیم به نمایش گذاشت . در مورد پرسپولیس و بازی آنها با سایپا با وی گپ و گفت داشته ایم که در ادامه آمده است .

http://s1.picofile.com/file/7362634515/2_9_1387_IMAGE633629564343437500.jpg

*آقای جمشیدی بازی پرسپولیس و سایپا را دیدی؟

بله نتیجه عجیبی بود

*شما در هر دو تیم بازی کردید نظرت در مورد باخت 4 بر 2 پرسپولیس به سایپا چیست؟

سایپا بعد از پرسپولیس تیم محبوب من است و بهترین روزهای فوتبالم را در این تیم بودم ولی از باخت پرسپولیس اصلا خوشحال نشدم من پرسپولیسی هستم و خاطرات خوبی با این تیم دارم . تیمی بزرگ با هواداران متعصب و میلیونی . در بازی با سایپا  متاسفانه پرسپولیسی ها خیلی بی انگیزه بودند و بر خلاف نظر گزارشگر پرسپولیس عزمش را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا جزم نکرده بود .

*پرسپولیس این فصل را چگونه می بینی ؟

پرسپولیس این فصل را بد شروع کرد بدون بخواهم از کسی دفاع کنم این را می گویم نه سال گذشته و نه امسال پرسپولیس خوب نبود . همه این مسائل به بازیکن بر نمی گردد . تیم حاشیه خیلی زیادی داشت و هزار و یک اتفاق در تیم پرسپولیس افتاد . طرفداران قهر کردند و ... بازهم تکرار می کنم قصد دفاع از کسی ندارم ولی همه ناکامی پرسپولیس مربوط به بازیکنان نمی شود و مسائل مدریتی را نیز در بر می گیرد

* در این فصل تغییر مدیرت باشگاه را داشته ایم !

بله از نظر من بهترین گزینه تغییر مدیریت بود که اتفاق افتاد . بعد از آمدن آقای رویانیان باشگاه لوگو را اصلاح کرد . اسم پرپسولیس به عنوان هویت اصلی این باشگاه برگشت و کارهای دیگری که زیاد به چشم طرفداران شاید بزرگ جلوه نکند که من از انها با خبرم مثلا خرید آمبولانس ، اتومبیل تشریفات و ... به خاطر قدرت سیاسی آقای رویانیان توانست کارهای زیادی در پرسپولیس انجام دهد که گل سرسبد آن آوردن دنیزلی بود .

*ولی پرسپولیس با چند مربی خارجی اسم و رسم دار دیگر نیز مذاکره کرده بود .

 درست است ولی به نظر من و با شناختی که از شخصیت وی داشتم بهترین گزینه دنیزلی بود و چون با این مربی کار کردم برای حرفم نیز دلیل دارم : همیشه هدف دنیزلی قهرمانی است . مربی با دیسیپلین است . از کمترین بضاعت بیشترین استفاده را می برد

*با دنیزلی هم نتایج خیلی خوبی در لیگ قهرمانان گرفتند

با آمدن دنیزلی اوضاع کمی بهتر شد نتایج فراتر از نام پرسپولیس نبود ولی با توجه به عملکرد این فصل تیم فراتر از انتظار بود ولی در لیگ خیلی نا امید کننده ظاهر شدند بازی با سایپا در تاریخ لیگ ثبت شده است و بازیکنان باید بدانند که حتی بازی دوستانه را باید برای هوادران بازی کنند چه برسد به مسابقات لیگ

*آیا پرسپولیس در لیگ قهرمانان می تواند قهرمان شود؟

با توجه به تیمهای دیگر گروهها پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد ولی به عنوان یک پرسپولیسی دوست ندارم تیمم در لیگ قهرمانان آسیا بعد از سالها قهرمان بشه ولی در لیگ برتر نتایج اینچنینی بگیره و بازی را با نتیجه 4-2 واگذار کنند

* شاید این نتیجه برای استراحت دادن به بازیکنان و آماده شدن برای لیگ قهرمانان باشد؟

چنین حرفی رو قبول ندارم . تیم اول فصل باید خوب بسته شود و نیمکتی در حد پرسپولیس داشته باشد و دلیل نمی شود پرسپولیس برای حفظ شرایط در  لیگ قهرمانان آسیا در این مسابقه 4 گل بخورد . مثل بازی آرسنال و چلسی تیم چلسی به بازیکنان اصلی اش برای رویایی با بارسا استراحت داد ولی بازی را به آرسنال نباخت و بدون گل مساوی شد  اگر قرار است به بازیکنان استراحت داده شود بازیکنان جانشین نباید بازی را واگذار کنند .

*نظرت در مورد علی کریمی و اعتراضات وی به دنیزلی چیست ؟!

علی دوست خوب من است و وی را دوست دارم ولی به عنوان یک پرسپولیسی و کسی که در این تیم بازی می کرده و به نمایندگی از طرف بقیه هواداران پرسپولیس از علی کریمی که به به قد بلند ترین و چاق ترین پسر ایران کمک می کند میخواهم که به پرسپولیس هم کمک کند و محبوبیت و بزرگی اش را ثابت کند

* کریمی کمک کند ؟!

بله! کریمی مید اند که حرف اول را در تیم مربی می زند و از طرفی هم به خاطر محبوبیت تحت فشار است ولی  هر مشکلی هست به بعد از لیگ قهرمانان آسیا موکول کند . کریمی باید آرامش را به تیم برگرداند و هواداران را با تیم آشتی دهد . از محبوبیتش برای موفقیت پرسپولیس استفاده کند و الگوی خوبی برای دیگران باشد .

* با این اوضاع برای دیدن بازی های لیگ قهرمانان و برتر به  ورزشگاه خواهی رفت ؟

اول بگویم از آقای زادمهر گله دارم . برای من و امثال من که در تیم پرسپولیس بازی کرده ایم و به نوعی پرسپولیسی قدیمی هستیم برای رفتن به ورزشگاه عاقلانه ترین کار و صحیح ترین کار ارتباط با سرپرست تیم و هماهنگی و گرفتن بلیط VIP از ایشان است ولی خیلی از آدمهایی که دنبال پست و مربی گری در پرسپولیس هستند در این قسمت می نشینند و برای من و دیگرانی که دنبال این مسائل نیستیم بلیط معمولی دارند شاید آقای زادمهر هم تقصیری نداشته باشند ولی کم ترین حق من از باشگاهی محبوبم که در آن بازی کرده ام این است . آقای رویانیان آنقدر مشکلات بزرگ دارند که وقت رسیدن به این نوع مسائل را ندارند ولی باید باشگاه این مساله را سر و سامان دهد ضمن اینکه پرسپولیسی هستم و برای دیدن بازی های تیمم همیشه در آزادی حاضر خواهم بود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,478
  • بازدید ماه : 5,691
  • بازدید سال : 49,679
  • بازدید کلی : 977,662
  • پوستر سرخ