loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 166 نظرات (0)


محمد رویانیان در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: هر دم از این باغ بری می‌رسد! در این مسابقه اصلا خوب نبودیم. بازیکنان وکادر فنی همه مقصرند. من نمی‌دانم این بازیکنان چه مشکلی دارند. می‌خواهم به آنها بگویم چرا این طور هستید؟



http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

 

اگر مشکل شخصی دارید چرا آن را وارد زمین می‌کنید؟ از همه تیم‌ها بیشتر به آنها پول دادم و خودشان هم این را می‌دانند. قطعا بازیکنان را جریمه می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بدهی‌های این باشگاه و احتمال کسر امتیاز از این تیم گفت: من اجازه نمی‌دهم امتیازی از پرسپولیس کم شود. سه روز پیش با وینگادا صحبت کردم و به او گفتم غصه نخورد و به ایران بیاید. پولش را می‌دهیم. با مدیر برنامه‌های آرفی هم صحبت کردم و به او گفتم به ایران بیاید و پولش را بدهیم.

وی اظهار داشت: برخی طلب‌هایی که روی دوش پرسپولیس است برای 20 سال قبل است. اگر وزارت ورزش در انتهای خزانه مالی و روی گرد و خاک‌هایی که وجود دارد فوت و به استقلال و پرسپولیس کمک کند این دو تیم می‌توانند بدهی‌هایشان را بدهند.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,306
  • بازدید ماه : 5,623
  • بازدید سال : 60,639
  • بازدید کلی : 988,622
  • پوستر سرخ