loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 225 نظرات (0)

‌اشپيتيم آرفي مهاجم پيشين پرسپوليس که سال 88 با عقد قرارداد 2 ساله به اين تيم پيوست هنوز بخشي از مبلغ قراردادش را دريافت نکرده و به همين دليل باشگاه پرسپوليس در آستانه کسر امتياز و حذف از ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. اين در حالي است که پرسپوليس پيش از اين نيز در زمان مربيگري افشين قطبي در ليگ هفتم به دليل شکايت رافائل بازيکن نيجريه‌اي با کسر 6 امتياز مواجه شده بود.


http://ehsa30.persiangig.com/image/1252514850.jpg

نبوي مدير برنامه‌هاي اشپيتيم آرفي در اين باره به فارس گفت: آرفي در تاريخ 9 ارديبهشت سال 88 و در زمان مديريت عباس انصاري‌فرد با عقد قرارداد دو ساله به پرسپوليس پيوست اما هنوز بخشي از پول وي و همين طور 10 درصد قانوني من پرداخت نشده است.

وي ادامه داد: سال گذشته و پس از اينکه مذاکرات‌مان با انصاري‌فرد و کاشاني به نتيجه نرسيد به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران شکايت کرديم. انصاري‌فرد و کاشاني به وعده‌هايي که دادند عمل نکردند و ما مجبور به شکايت شديم. دي‌ماه سال 90 کميته انضباطي حکم داد و اعلام کرد باشگاه پرسپوليس بايد طلب آرفي بدهد که اين پول شامل 10 درصد من نيز مي‌شود.

مدير برنامه‌هاي مهاجم پيشين پرسپوليس خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه اين موضوع پيگيري نشد شکايت‌مان را به فيفا برديم. اواسط فروردين در مقر فيفا حضور يافتم و حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران را به آنها نشان دادم. مسئولان فيفا اعلام کردند در صورتي که پرسپوليس اين پول را پرداخت نکند با جريمه‌اي معادل کسر 9 امتياز و همين‌طور حذف از ليگ قهرمانان آسيا مواجه خواهد شد.

وي اضافه کرد: وقتي اين شرايط را ديدم از مسئولان فيفا خواستم دست نگه دارند و به آنها گفتم قرار است باشگاه پرسپوليس پول را بدهد. من ايراني و پرسپوليسي هستم و به همين دليل نمي‌خواستم عليه يک تيم ايراني چنين حکمي صادر شود.

نبوي گفت:‌ پس از اين ماجرا با زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس صحبت کردم تا اينکه روز گذشته با رويانيان جلسه داشتم. پيش از جلسه وقتي به رويانيان گفتم آرفي از پرسپوليس طلبکار است تعجب کرد و به همين دليل خواستار برگزاري جلسه شد. وي چهارشنبه با من تماس گرفت و روز گذشته با هم جلسه داشتيم.

مدير برنامه‌هاي آرفي اظهار داشت: رويانيان اولين مديري است که با من تماس گرفت که اين رفتار او ارزشمند است. او مدير خوبي است و من به خاطر شخصيت رويانيان و اينکه ايراني و پرسپوليسي هستم اعلام کردم به پرسپوليس مهلت مي‌دهم تا طلب من و آرفي را پرداخت کند.

وي گفت:‌ در زمان پيگيري اين موضوع دلالان عربي با من تماس گرفتند و اعلام کردند به شما پول مي‌دهيم تا شکايت‌تان را پيگيري کنيد. نمي‌دانم آنها چگونه متوجه ماجرا شدند اما با توجه به حکم کميته انضباطي و تهديد فيفا به من پيشنهاد کردند در ازاي دريافت مبلغي شکايتم را پيگيري و پرسپوليس را محروم کنم. در جواب به آنها گفتم حاضر به چنين کاري نيستم چرا که من ايران و پرسپوليس را دوست دارم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 61,410
  • بازدید کلی : 989,393
  • پوستر سرخ