loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 178 نظرات (2)

بدترين فصل فوتبالي مهرداد اولادي رو به پايان است و او آرزو مي‌كند كه اين فصل وحشتناك هرچه زودتر به پايان برسد. اولادي كه چند ماه به دليل آسيب‌ديدگي از ناحيه مچ پا از ميادين دور بود در 2 ماه اخير هم از ناحيه كمر آسيب ديد كه البته اين مصدوميت باعث نگراني او شده است.



http://s2.picofile.com/file/7321400856/89ajttd3ks5stp8s8v.jpg
 اولادي ابتدا  در خصوص وضعیت فعلی خودش می گوید:«وضعیتم افتضاح است و نمي‌دانم چه كار كنم. دو ماه از مصدوميت كمرم مي‌گذرد و با اينكه 3 آمپول هم زدم ولي شرايطم تغيير نكرده. 3 آمپول از آلمان براي من فرستاده شد و با تشخيص دكتر فريد از آنها استفاده كردم. با وجود اينكه به صورت مرتب فيزيوتراپي مي‌كنم حتي 5 درصد هم بهتر نشده‌ام.من حتي كارهاي روزانه زندگي‌ام را نمي‌توانم انجام دهم و كماكان درد دارم.»
و در پاسخ به این سوال که فكر نمي‌كني نبايد آن آمپول‌ها را تزريق مي‌كردي تاکید می کند:«نمي‌دانم ولي اين كار را با دستور دكتر فريد كه در كميته پزشكي باشگاه هستند انجام دادم. دكترهاي تيم هم زحمت كشيدند و من همه كارها از جمله فيزيوتراپي و استراحت كامل را به صورت مرتب انجام دادم ولي خوب نشدم.اول فصل براي رفع مصدوميت مچ پايم نزد دكتر ديگري رفتم كه باشگاه ناراحت شد و مسائل حرفه‌اي حكم مي‌كرد كه در باشگاه دوران مصدوميتم را پشت سر بگذارم. حتي تشخيص دكتر چشمه‌سري هم خوب بود ولي متأسفانه شرايط من هيچ تغييري نكرده است. با اين شرايط بعيد مي‌دانم تا آخر فصل حتي بتوانم به تمرين‌هاي پرسپوليس برگردم.»
اولادی ادامه می دهد:«بازگشت من به احتمال فراوان رفت براي فصل آينده و اين هم از خوش‌شانسي‌هاي من است! هيچ وقت فكر نمي‌كردم در پرسپوليس با اين شرايط مواجه شوم. من حرفه‌‌اي تمرين كردم و حرفه‌اي هم زندگي كردم و هر وقت حرفه‌اي تمرين كردم دچار اين مشكلات شدم. در ملوان شايد زياد به اين مسائل توجه نداشتم ولي هميشه آماده بودم و حتي به تيم ملي هم رسيدم.»
او در پاسخ به این سوال که اگر در فهرست فروش پرسپوليس باشي ناراحت نمي‌شوي می گوید:«خير،‌ اگر مرا نخواهند ناراحت نمي‌شوم و اگر هم ناراحت شوم به خاطر علاقه‌اي است كه به پرسپوليس دارم. به هر حال باشگاه حق دارد تصميم بگيرد. سالي هم كه در امارات بودم پايم شكست و قراردادم را فسخ كردند.»
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مثلث بوندسليگا در تاریخ 1348/10/11 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

بابا اين چيه ديگه چش شده به درد كاراي خونه هم ديگه نميخوره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,350
  • بازدید ماه : 5,667
  • بازدید سال : 60,683
  • بازدید کلی : 988,666
  • پوستر سرخ