loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 197 نظرات (0)

ارتش پرسپولیس :تیم فوتبال پرسپولیس همچنان بر روند رو به نزول خود ادامه می دهد و مدیرعامل کارشناس، کادر فنی و بازیکنان نمی دانند علت این ناکامی ها حتی با بهترین تجهیزات، امکانات و پول های میلیاردی به بازیکنان مطرح چیست؟


http://s1.picofile.com/file/7494220535/0213.jpg

قصد داريم در این گزارش به نکته های پنهان این ناکامی که گریبان پرسپولیس را گرفته است و به قول رویانیان 30 میلیون هوادار پرسپولیس را نگران کرده اند بپردازیم.

ناکامی های تیم فوتبال پرسپولیس از اواخر لیگ یازدهم و کماکان در لیگ دوازدهم ادامه دارد مصطفی دنیزلی سکان هدایت سرخپوشان را برعهده می گیرد به عقیده تمام پرسپولیسی ها دنیزلی می تواند بهترین نتایج را پس از برکناری حمید استیلی به دست بیاورد ولی این تیم در هر بازی 4 گل کمتر نمی خورد و به رده سیزدهم جدول لیگ برتر در لیگ یازدهم سقوط می کند.

با نظرسنجی هواداران، کارشناسان و اعضای کمیته فنی پرسپولیس ژوزه مانوئل که در مصر ملقب به سلطان است و قهرمانی های زیادی در لیگ مصر به دست آورد به پرسپولیس می آید.

بازیکنان میلیاردی که هر کدام به تنهای می تواند در یک مجموعه تأثیرگذار باشند به خط می شوند و ژوزه مانوئل قول می دهد که پرسپولیس در جدول لیگ برتر دیگر سیزدهم نشود ولی حالا چرا این تیم پرطرفدار پایتخت کاندیدای سقوط به لیگ یک فوتبال ایران است؟

وقتی به محل تمرین پرسپولیس سر می زنی به دستور سرمربی تیم، تمرینات پشت دربهای بسته برگزار می شود این نکته قابل توجه است، پرسپولیس مشهور به تنها تیمی در فوتبال ایران است که هواداران و تعداد نفراتی که از تمریناتشان دیدن می کنند به اندازه یا بیشتر یک بازی فوتبال لیگ برتر تیم های همچون بازی های راه آهن، سایپا، صبا و نفت تهران است چون از قدیم حداقل تماشاگر تمرینات این تیم به 5 هزار نفر می رسید و حالا دیگر از این تعداد تماشاگر خبری نیست و سوالی مطرح است که مقصود و هدس سرمربی یا مدیر عامل باشگاه از این درب بستن ها به روی تماشاگران چیست؟

نکته جالب دیگر تمرین پرسپولیس بی زاری اهالی محله خیابان بهمن نژاد و خیابان ها و کوچه های اطراف مجموعه ورزشی درفشی از برگزاری تمرینات پرسپولیس در این ورزشگاه است.

وقتی با چند تن از اهالی محله خیابان بهمن نژاد هم صحبت می شود به راحتی علت ناکامی پرسپولیس را برایت بازگو می کنند!

ماجرا از این قرار است اهالی محل از تيم پرسپوليس رضايت ندارند و به نوعي  حس مي کنند با آمدن اين تيم بعه درفشي فر حقي از آنها ضايع شده و همين مسئله باعث شده آنها با صراحت صحبت از نفرين اين تيم محبوب به زبان مي آورند.

کمی که فکر می کنم به یاد صحبت ها و نقدهای کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس می افتم که می گویند  این تیم نفرین شده است و  دوباره يادحرف های اهالی محله اطراف مجموعه ورزشی درفشی فر مي افتم.

اهالی محله اطراف ورزشگاه درفشی فر می گویند مجموعه ورزشی درفشی فر از اهالی محله غصب شده است یک زمان بچه ها و جوانان خیابان کاشانی جنت آباد برای فعالیت در اکثر رشته های ورزشی از جمله تنیس به این مجموعه ورزشی مراجعه می کردند ولی حالا حتی یک متر این مجموعه در اختیار اهالی محل گذاشته نمی شود جوانان و افرادی که در محله زندگی می کنند برای ورزش کردن به کجا مراجعه کنند؟

سازمان تربیت بدنی در سال 1382 مجموعه ورزشی و تمام امکاناتش در سال 1382 مجموعه ورزشی و تمام امکاناتش از جمله سالن چند منظوره استخر و سالن بدنسازی را به مدت 15 سال در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس فصل قبل پس از چند سال دوری دوباره به درفشی فر آمد و ناکامی هایش شروع شد.

اهالی محل می گویند وقتی پرسپولیس در درفشی فر تمرین می کند تماشاگران زیادی را از نقاط دیگر تهران و حتی سراسر ایران به اینجا می کشاند و ازدحام جمعیت جلوی درب مجموعه ورزشی درفشی فرآسایش را از اهالی گرفته است و بعضی از اوقات نیز حتی این شاگردان برای عقده کشایی به خاطر نتایج ضعیف دست به فحاشی می زنند.

افراد مسن تر خیابان بهمنی نژاد دلایل زیادی را برای نفرین کردن تیم فوتبال پرسپولیس می آورند ولی اکثر آنها تأکید دارند که پرسپولیسی ها باید به کارگران بازگردند؟!...
شايد اگر مصدوميت،مسموميت،کم کاري،...از دلايل ناکامي پرسپوليس باشد اما نبايد از حرف دل اهالي محله درفشي فر براحتي گذشت
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 438
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,245
  • بازدید ماه : 5,562
  • بازدید سال : 60,578
  • بازدید کلی : 988,561
  • پوستر سرخ