loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 221 نظرات (0)


شاید شیث یکی از خبرساز ترین چهره های سال 90 باشد که روزهای سختی را پشت سر گذاشت.اما حالا برگشته تا باز هم خودش را نشان دهد و برای هواداران پرسپولیس بازی کند.پسر حاشیه فرق های زیادی کرده تا این بار دیگر هیچ حرف و حدیثی برای او درست کنند.پس بهتر است حرف های ناگفته اش را از زبان خودش بشنوید.این مصاحبه را از دست ندهید.



http://s2.picofile.com/file/7313075264/iranfuny_3.jpg


شاید اگر خیلی ها به جای تو بودند به تیم های دیگری می رفتند و حداقل پول بیشتری می گرفتند.
می دانم می خواهی به کجا برسی.من از اول دنبال پول نبودم و به خاطر 50 میلیون بیشتر و کمتر به تیم دیگری نمی روم.آقای انصاری فر شاهد است من وقتی به پرسپولیس برگشتم سفید امضا کردم.شاید بازیکنان دیگری هم این کار را کرده بودند اما فرق من این است که این موضوع را رسانه ای نکردم.همان موقع آقای انصاری فر به من گفت:چند ساله قرارداد می بندی؟من هم خندیدم و گفتم:هر چند سال که شما دوست دارید.من هم 3 ساله بستم.
فصل بعد هم در پرسپولیس می مانی؟
اگر من را بخواهند درخواست پرسپولیس را روی چشمم می گذارم.اگر هم نخواهند باز هم خواسته شان را قبول می کنم.
اگر شرایط پیش بیاید که نتوانی در پرسپولیس باشی به استقلال روی؟
امکان ندارد.من روی بازوی دست چپم شماره 13 را حک کردم.می دانید یعنی چه؟یعنی این که با پرسپولیس به گور می روم.همه هم می دانند.اهل شعار نیستم و حرف  الکی نمی زنم.یک کلام از قول من بنویس که شیث هیچوقت به استقلال نمی رود.
اگر 5 نفر از کسانی که به آنها اعتماد داری به تو بگویند برو استقلال چطور؟
من حرف 5 نفر را به 40 میلیون هوادار نمی فروشم.من 8 ساله پرسپولیسی هستم پس به استقلال نمی روم.
اگر فتح ا... زاده خودش از تو بخواهد شرایط بهتری در این تیم داشته باشی؟
اگر بهترین مدیرعامل دنیا هم از من بخواهد به استقلال نمی روم.بابا همه می دانند من پرسپولیسی هستم.گاهی اوقات شیطنت هایی داشتم اما واقعا کارهایی کردم که عمدی نبوده.من ذاتا پسر شیطونی هستم و ذات انسان ها هیچوقت تغییر نمی کند.اما در زمین کمتر می بینید من بخندم.من روی پیراهنم تعصب دارم.شاید خیلی ها از روی ظاهر من قضاوت کنند اما من می گویم هیچوقت از روی ظاهر قضاوت نکنید.مردم و خدا خوبی های مرا می بینند.اگر می خواهند از روی ظاهرم در مورد من نظر بد بدهند و زشتی های من را ببینند حاضرم تا آخر عمرم پسر بد فوتبال ایران باشم.من مثل بعضی ها نیستم  که در ظاهر خوبی بکنم و پشت سر بد باشم!
چقدر پول در حسابت داری؟
هیچی!در حسابم پول ندارم اما در خانه پول دارم.
از پرسپولیس چقدر پول درآوردی؟
من اگر بخواهم یک حساب سرانگشتی بکنم بیشتر از 600 میلیون در این 8 سال نگرفتم.بالاترین قسم یک مسلمان قسم به خانه خداست من هم به خانه خدایی که رفتم قسم می خورم همین حدود پول گرفتم.یعنی 8 سال نزدیک 600 میلیون.در حالی که خیلی از تیم های دیگر حاضر بودند در یک فصل این قدر پول به من بدهند.
شماره 13 برای تو بدشانسی آورده چرا این شماره را عوض نمی کنی؟
13 بدشانسی نمی آورد و من به این شماره اعتقاد دارم.حضرت علی(ع) 13 رجب به دنیا آمده و به همین دلیل این شماره را دوست دارم.
چرا لج کردی؟خب 1+12 بپوش.
امکان نداره این شماره را عوض کنم.اگر به من بگویند اگر شماره دیگری بپوشی همه چیز خوب می شود باز هم قبول نمی کنم!من تا وقتی بازی کنم همین شماره 13 را می پوشم.
از همان اول که به پرسپولیس آمدی 13 پوشیدی؟
نه زمانی که من به این تیم آمدم عیسی ترائوره 13 می پوشید و من 27 می پوشیدم.سال بعد 13 را پوشیدم.
یک قول بده  که آخر سال 91 در آستانه سال 92 بگویی به قولم عمل کردم.
در تیم دنیزلی اگر صدا از سنگ در بیاید از من صدا در نمی آید!آخر سال 91 شما از من می پرسید چه اتفاقی افتاد که اینقدر تغییر کردی و آن وقت من فلش بک می زنم به امسال میگویم،((من که این قول را داده بودم))
تا حالا در تمرینات از دنیزلی Hello های معروفش را شنیده ای؟
بله.طبیعی است.از 6 سال قبل تا حالا خیلی به من hello می گفت.دنیزلی تنها است که از او می ترسم.
در بازی با الهلال هم سر تو داد زد؟
بله من یک اشتباه کردم  و دنیزلی سر من داد زد.وقتی برگشتم او را نگاه کنم من را تشویق کرد!
ظاهرا اولین روزی هم که سر تمرین رفتی در یک صحنه دنیزلی سر تو داد زد؟
بله من همان روز اول استپ سینه کردم اما بعد از پایان تمرین فوق العاده مهربان شد.من همیشه گفتم دنیزلی مربی دوست داشتنی است.این حرف را وقتی سال 85 هم از پرسپولیس رفت گفتم.همیشه هم این حرف را می زنم.
با توجه به شناختی که از دنیزلی داری چه کارهایی را نمی کنی که در چند سال پیش انجام می دادی؟
من خیلی فرق کردم.در اردوی عربستان دنیزلی به من گفت:چرا اینقدر ساکتی؟من هم جواب دادم،وقتی شما سرمربی باشی آدم باید ساکت باشد.در اتوبوس که بودیم بچه ها به من گفتند:برایمان بخوان اما من این کار را نکردم و گفتم:من دیدم اگر بخوانم چه اتفاقاقاتی می افتد و دیگر از این کارها نمی کنم.
به جام جهانی 2014 برزیل فکر می کنی؟
من می خواهم فقط در پرسپولیس بازی کنم.اصلا به غیر از پرسپولیس به چیز دیگری فکر نمی کنم.
با این حرف ها راه ورودت به پرسپولیس را می بندی.
به جان مادرم،به قرآن قسم فقط پرسپولیس برایم مهم است و اصلا به تیم ملی فکر نمی کنم.
اکثر بازیکنان می گویند تو در زمین استرس نداری،حالا خودت بگو تا حالا پیش آمده استرس داشته باشی؟
هیچوقت استرس ندارم اما در بازی با الهلال می ترسیدم کاری کنم که پیش هواداران شرمنده نشوم.
قبل از بازی با استقلال هم استرس نداری؟
نه این بازی برایم با بازی های دیگر فرقی ندارد!دربی یک بازی احساسی است و بازیکنان با منطق بازی نمی کنند.وقتی  یک بازی احساسی باشد راحت تر می توان در زمین کار کرد!
پرسپولیس باید مقابل الغرافه بازی کند و تو دوباره رودرروی فرهاد مجیدی قرار می گیری.به خاطر اتفاقات آن دربی معروف این بازی برایت حساس نیست؟
بعد از بازی حرف هایم را می زنم.حرف هایم در خصوص رویارویی من و مجیدی را بعد از بازی می شنوید.
قبلا که قبل از بازی حرف می زدی؟
الآن تصمیم گرفتم بعد از بازی حرف بزنم.
بازیکنان تیم می گویند:علیرضا محمد بازیکن جوگیری است قبول داری؟
محمد بازیکن خیلی خوب و توانمندی است.اما در بازی ها تحت تاثیر قرار می گیرد.
در این 27 سالی که از خدا عمر گرفتی از کدام کاری که کردی پشیمون هستی؟
به غیر از این اتفاقاتی که در بازی با داماش افتاد از بقیه کارهایم پشیمون نیستم من ذاتا پسر شیطونی هستم و گاهی اوقات بخاطر ذاتم شیطونی می کنم.البته می توانستم به جای اینکه بازوبند را پرت کنم نیم متر جلوتر می آمدم و بازوبند را می دادم.
تاوان کدام کاری که کردی را پس دادی؟
لجبازی با خودم!
چه کسی را هیچوقت نمی بخشی؟
هیچ وقت علی دایی را نمی بخشم.دایی خیلی به من توهین و بی احترامی کرد و به عمد شخصیت من را خرد کرد.خدا بخشنده است اما من اصلا او را نمی بخشم.
در حق کسی بدی کردی که بخواهی حلالیت بطلبی؟نه من به کسی بدی نکردم.
در بین همبازی هایت کدام بازیکن مربی خوبی می شود؟
علیرضا محمد
مگر نمی گویی علیرضا محمد بازیکن پراسترسی است؟
فلسفه مربیگری با بازیگری فرق دارد.شاید او در بازیگری اش استرس داشته باشد اما در مربیگری موفق می شود.
خودت سرمربی خوبی می شوی؟
اگر به جایی برسم که بتوانم پدر و مادرم را تامین کنم مربی نمی شوم.
بازیکن خسیس دارید؟
محمد نصرتی.اصلا فکر نمی کردم محمد اینقدر خسیس باشد.وقتی با هم در هتل هستیم و غذا سفارش می دهیم نصرتی به بهانه های مختلف از اتاق بیرون می رود تا پول غذا ندهد!به خودش هم گفتم!نصرتی چند سال است ماکسیما دارد مگر می شود یک نفر این همه سال یک ماشین را نگه دارد!
ابراهیم شکوری هم چند سال است پژو 206 دارد.
شکوری با نصرتی فرق دارد!نصرتی جام جهانی رفته و ملی پوش بوده!
خوش تیپ تیم کیست؟
خودم!
چرا همه خودشان را می گویند؟
مثلا کی این حرف را زده!
سامان آقازمانی؟
بابا سامان که شبیه «آواتار» هست!
بد تیپ چطور؟
حسین بادامکی خیلی بد تیپ می زند.
بازیکن زشت هم دارید؟
حمید علی عسگر!
اصطلاح یه شاهی را چه کسی به فوتبال آورد؟
از وقتی ما بودیم این اصطلاح بود.
علیرضا محمد ادعا کرده او این حرف را به پرسپولیس آورده.
علی محمد حرف زیاد می زند.
اصطلاح قاچاقی چطور؟
اینو دیگه محمد آورد!
بازیکن قاچاقی پرسپولیس کی بود؟
اجازه بدهید حرفی نزنم.
اما دیگران اسم او را آورده اند.
من نمی گویم.خودتان می دانید دیگر!
چرا فوتبالیست ها خوشگل نمی شوند؟
چون دوندگی زیادی دارند و آب بدنشان خشک می شود.ببینید گلر ها خوشگل تر هستند چون زیاد نمی دوند.
از رضا نورمحمدی بگو؟
رضا فی البداهه شوخی های عجیب و غریب می کند.وقتی حواس آدم نیست با سر می زند تو صورت طرف!همیشه باید فاصله یک متری با نور محمدی را حفظ کرده و گارد داشته باشیم.
برایت اتفاق افتاده در یک بازی خنده ات بگیرد یا بازیکنی کاری کند که بخندی؟
بله مازیار در زمین بعضی وقتها کارهایی می کند که خنده ام می گیرد.
با همه بازیکنان تیم شوخی داری؟
نه،من با نورمحمدی،اولادب،مازیار زارع و علی محمد شوخی دارم.
اگر بازیکنی که از تو کوچکتر است در جمع با تو شوخی کند با او چه برخوردی می کنی؟
اگر از من کوچکتر باشد همان لحظه سیستم هجومی را روی سر و صورتش پیاده می کنم.
با علی کریمی و مهدوی کیا شوخی داری؟
بله شوخی های مودبانه با آنها دارم.اگر هم با من شوخی مودبانه بکنند ناراحت نمی شوم!
به غیر از دفاع فکر می کنی در کدام پست می توانستی بازی کنی؟
اگر از اول روی من کار می شد می توانستم هافبک دفاعی خوبی شوم.
لقبت در تیم چیست؟
عمو.هواداران من را عمو شیث صدا می کنند.
راستی در این چند سالی که به تهران آمدی چند عید را در کنار خانواده ات نبودی؟
من 5 سال درکنار خوانواده ام نبودم و برای خودم سفره هفت سین داشتم.یک سال هم در راه فرانسه و اتریش بودم.سالی که در تمرینات پاری سن ژرمن شرکت کرده بودم.
حالا عیدی می دهی؟
به خواهر زاده هایم و برادر زاده ام عیدی می دهم.
اهل کارتون دیدن هم بودی؟
بله کارتون زیاد می دیدم.کماندار نوجوان یا همان کماندار کوهستان کارتون مورد علاقه ام بود.
فیلم هم زیاد می بینی؟
بله،فیلم های خارجی زیاد می بینم.بیشتر فیلم های تخیلی را دوست دارم.
قدرت تخیل خودت هم خوب است؟
بله.من قدرت تخیل خوبی دارم.
می گویند اگر هر فردی تصویرسازی قوی داشته باشد و برای رسیدن به هدفش زیاد به آن هدف فکر کند حتما به خواسته اش می رسد.تو هم این تجربه را داری؟
بله.معمولا شب های قبل از بازی حرکت بازیکن حریف را تحلیل می کنم و حرکات خودم برای مهار بازیکن روبرو را آنالیز می کنم.
در مورد زندگی شخصی ات هم این کار را می کنی؟
نه فقط در مورد فوتبالم این کار را می کنم.چون در حال حاضر تمام فکر و ذکرم فوتبال است.یک بازیکن حرفه ای فقط به فوتبالش فکر می کند.
از بین هنرپیشه های ایرانی کدام را دوست داری؟
شهاب حسینی
و هنرپیشه زن؟
هیچ کس
دوست بازیگر هم داری؟
با پژمان بازغی و کامبیز دیرباز هم دوستم.بهرام رادان استقلالی است اما با او رفیق  هستم.
از بین بازیکنان خارجی چطور؟
جانی دپ
خودت هم بازیگر خوبی می شوی؟
بله فکر می کنم بازیگر خوبی شوم.
می گویند آن گریه ای که برای علی دایی در رختکن کردی فیلم بوده!
برایم مهم نیست چه می گویند.من آن لحظه برای علی دایی ناراحت شدم و گریه کردم.
حتی سوژه برنامه 90 هم شد.
برایم مهم نیست سوژه کجا شد حرفم را از ته دلم زدم.
مجتبی زارعی هم گریه کرد؟
بله مجتبی واقعا گریه کرد.مجتبی از دوستان خوب من است که در مسئله کاپیتانی به من رای داد و اتفاقا برایش بد شد.مجتبی بازیکن با وجودیه و به همین دلیل رفاقتم را با او حفظ کردم.
تو صدای خوبی  داری نمی خواهی خواننده شوی؟
نه،من قبلا در جمع می خواندم الآن هم که دیگر نمی خوانم.فقط می خواهم به فوتبالم فکر کنم.
ماشین باز هستی؟
زمانی که پول داشتم ماشین باز بودم.
زیاد خط عوض کردی؟
به خاطر اینکه به من زنگ می زدند و فحش می دادند خط زیاد عوض کردم.
نمی خواهی از کسی تشکر کنی؟
از علی پروین،مایلی کهن و مصطفی دنیزلی تشکر می کنم.ضمن اینکه از سردار رویانیان و همکارانشان واقعا ممنونم که به من کمک کردند برگردم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 5,929
  • بازدید سال : 49,917
  • بازدید کلی : 977,900
  • پوستر سرخ