loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 274 نظرات (0)


احمدرضا عابدزاده که در ابتداي تعطيلات نوروز قصد داشت به همراه خانواده براي ديدار پسرش به آمريکا سفر کند، در فرودگاه متوجه ممنوع الخروج بودن خود شد و پش از پيگيري هاي لازم متوجه شد به خاطر شکايت يک پزشک و راي دادگاه به تحمل 54 ضربه شلاق محکوم شده است.



http://s2.picofile.com/file/7330319565/ahmadreza.jpg


عابدزاده که گذرنامه اش در فرودگاه توقيف شد پس از تعطيلات ابتدايي نوروز در دادسراي ارگ حاضر شد تا مشکلش را حل کند اما با وجود پيگيري هاي فراوان هنوز موفق به حل مشکل خود نشده و صبح روز دوشنبه با حضور در سازمان نظام پزشکي از پزشک معالج خود شکايت کرد تا اين پرونده وارد فاز جديدي شود.

دروازه بان پيشين تيم ملي فوتبال ايران در گفتگو با مهر ضمن اشاره به اتفاقاتي که طي روزهاي گذشته برايش افتاده است گفت: من يک آدم ورزشي هستم و نمي خواهم حرف هاي غير ورزشي بزنم اما از برخوردهايي که طي روزهاي گذشته با من صورت گرفته بسيار ناراحت هستم و انتظار چنين نامهرباني هايي را ندارم. من براي شادي دل اين مردم سختي هاي زيادي را کشيده ام اما متاسفانه برخوردهاي ناخوشايند با من ادامه دارد.

عابدزاده ادامه داد: آقاياني که براي من حکم بريده اند و من را به تحمل 54 ضربه شلاق محکوم کرده اند رفته اند مسافرت و کسي نيست که به پرونده من رسيدگي کند. در روزهاي گذشته بارها به دادسراهاي مختلف مراجعه کردم اما کسي نيست که پاسخگوي من باشد و قاضي که اين حکم را صادر کرده به مسافرت رفته است.

وي با انتقاد از حکمي که غيابي براي او صادر شده است گفت: از مسئولان محترم قضايي مي خواهم که به اين موضوع رسيدگي کنند که چطور مي شود که آقايان احمدرضا عابدزاده را در اين مملکت پيدا نکردند و برايش غيابي حکم صادر کردند. اگر اين حکم حق من بود حرفي نبود اما اگر نتوانند مرا پيدا کنند و حکم غيابي صادر کنند بحث ديگري است. اين يعني بدرفتاري با کسي که دل اين مردم را بارها شاد کرده است.

احمدرضا عابدزاده ادامه داد: حرف هاي ناگفته زيادي براي گفتن دارم اما فعلا خودم را کنترل مي کنم تا اين حرف ها را بر زبان نياورم. با اين حال کوتاه هم نمي آيم و اين پرونده را تا انتها پيگيري خواهم کرد. صبح دوشنبه هم به نظام پزشکي رفتم و از پزشکي که سال 72 زانويم را عمل کرده شکايت کردم. با چند بازيکن ديگر هم که از کار دکتر مددي شاکي بودند صحبت کردم و مطمئن باشيد تا انتها پيگير اين مسئله خواهم بود تا ثابت کنم حق با کيست.

عابدزاده در ادامه گفتگويش خاطرنشان کرد: با برخوردي که با من داشتند به حال خودم افسوس خوردم که اين همه براي اين کشور زحمت کشيدم و حالا اينگونه با من برخورد مي کنند. اين بدرفتاري ها جواب زحمات من نبود. آقايان تعطيلات من را خراب کرده اند و خودشان رفته اند مسافرت. من بعد از يکسال مي خواستم بروم پسرم را ببينم اما مجبور شدم همسرم را تنها بفرستم.

وي افزود: پزشکي که در سال 72 زانويم را عمل کرده مرتکب اشتباه شده و به تاييد پزشکان آلماني اين عمل باعث کوتاه و بلند شدن پايم شده است. اگر اين عمل درست صورت مي گرفت من مي توانستيم تا 40 سالگي به فوتبالم ادامه دهم. پزشکان آلماني هم در حالي به شدت عصباني بودند گفتند اگر اين پزشک در آلمان چنين عملي را انجام مي داد اعدامش مي کردند.

عابدزاده در پايان گفت: با وجود اينکه بسيار عصباني و ناراحت هستم اما خودم را کنترل کرده ام و سعي مي کنم حرف هاي ناگفته بسياري که دارم را نگويم. اما مطمئن باشيد تا انتها اين موضوع را رسيدگي خواهم کرد تا به همه ثابت شود حق با چه کسي است. متاسفانه کم لطفي آقايان به عابدزاده تمامي ندارد اما من کوتاه نمي آيم و حرفم را مي زنم و اين پرونده را هم با جديت بيشتري پيگيري خواهم کرد.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 5,979
  • بازدید سال : 49,967
  • بازدید کلی : 977,950
  • پوستر سرخ