loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 339 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از ترک مجمع گفت: در اين جلسه بي‌حرمتي و توهين شد و چيزهايي ديدم که نمي‌توانم بگويم.محمد رويانيان در حاشيه جلسه امروز مجمع گفت: به نظر مي‌رسد حرمت دو باشگاه بزرگ فوتبال ايران حفظ نمي‌شود. جلسه، رفتار و گزارشي که داده مي‌شد مناسب نبود. آدم‌هاي بزرگي که همه مديرعامل باشگاه‌هاي فوتبال ايران هستند در اين جلسه حضور داشتند، اما اينکه بي‌حرمتي شود، خوب نيست.


http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

وي افزود: گزارش مالي بدون هيچ برنامه و جدولي به صورت شفاهي مي‌دهند و بدون هيچ مدرکي صحبت مي‌کنند، ما يک ريال نديديم و نمي‌دانيم پول کجاست. حق پخش، حق بليت‌ فروشي و ... را نگرفته‌ايم. ساختار و چيدمان درست نيست. فتح‌الله‌زاده مديرعامل يکي از بزرگترين باشگاه‌هاي کشور است. فکر نمي‌کردم همه چيز را صوري ببينم به همين دليل نشست را ترک کردم.

رويانيان در مورد اينکه آيا اين جلسه سالم بود، اظهار داشت: ‌همه افراد در جلسه سالم هستند، اما نحوه گزارش سالم نيست. چيزهايي ديدم که نمي‌توانم بگويم.

وي در مورد برگزاري نشدن جام حذفي خاطرنشان کرد: کاري نمي‌توانيم بکنيم و طبق معمول بي‌نظمي وجود دارد. تنها 150 روز بازي برگزار مي‌شود. 12 ماه پول بازيکن را مي‌دهيم اما نمي‌توانيم 6 ماه از آنها استفاده کنيم. جام حذفي منتفي شد، ليگ هم نصفه و نيمه برگزار مي‌شود. برخي از کشورها 3 ليگ برگزار مي‌کنند اما ما نمي‌توانيم بازي‌ها را به خوبي انجام دهيم. چرا مقررات عليه ما است؟

رويانيان تاکيد کرد:‌ چرا حق تيم‌هايي را که در رده پائين‌تر هستند و مي‌توانند از جام حذفي به عنوان فرصتي براي خودنمايي استفاده کنند را مي‌خوريم؟ جام حذفي نبايد تعطيل شود.

رويانيان در مورد حمايتش از کفاشيان در هنگام انتخابات فدراسيون از علي کفاشيان، گفت: هيچ اشکالي ندارد، تذکر هم مي‌دهيم. فوتبال را بايد درست کنيم، اخلاق را هم بايد درست کنيم. سيستم، اقتصاد و مديريت مناسب بايد ايجاد کنيم. تا به حال تغييري نديده‌ام.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينکه تنها 5 دقيقه در اين جلسه حضور داشت، عنوان کرد: در جايي بودم که نتوانستم به موقع در جلسه حضور يابم، جلسه واجب و مهمي بود که بايد در آن حضور پيدا مي‌کردم و پس از آن به اينجا آمدم. گفتم قبل از رأي‌گيري بيايم و شرايط را ببينم اما شرايط طوري بود که جلسه را ترک کردم. خيلي چيزها به ضرر آدم است اما با اين وجود بايد حرف‌مان را بزنيم.

رويانيان در مورد برگزاري مجمع اضطراري و اينکه آيا جزو موافقان برکنار شدن کفاشيان است، گفت: با اين تفکر چنين کاري را انجام نداده‌ام، آدمي نيستيم که براي زدن کسي برنامه‌ريزي کنم اما اگر اين شرايط تغيير نکند بايد اين کار انجام شود.

وي در مورد عملکرد سازمان ليگ در سال گذشته عنوان کرد: نمي‌شود مقايسه کرد. پارسال هم جام حذفي بود و هم ليگ به صورت منظم برگزار مي‌شد، هرچند که در مقطعي سر ما را بريدند و بازي جام حذفي را به آن شکل براي ما برگزار کردند. پارسال هم انتقاداتي وجود داشت.

رويانيان در مورد اينکه آيا مطرح کردن اين حق باعث ايجاد اختلاف با فتح‌الله‌زاده نمي‌شود، گفت: ما با هم رفيق هستيم و رفاقت هم مي‌کنيم.

مديرعامل پرسپوليس در مورد مانوئل ژوزه اظهار داشت: ‌تکليف ژوزه مشخص است و او در حال حاضر کارش را ادامه مي‌دهد.

وي بار ديگر در مورد جلسه امروز تاکيد کرد: صحنه‌اي ديدم که نمي‌توانم قبول کنم. دوست ندارم در اين مورد صحبت کنم. صحنه بدي بود. در خصوص مجمع چيزي نمي‌توانم بگويم و اگر لازم باشد شايد يک روز اين مسئله را مطرح کنم. به يکي از دوستان من توهين شد و به همين خاطر بلند شدم نمي‌توانم از دوستم اسمي ببرم.

رويانيان در مورد شکايت آرفي و مذاکره با تيموريان، گفت: آرفي بعد از يکي دو سال شکايت کرد که جواب او را مي‌دهيم. در مورد خارجي‌ها زياد شلوغ نکنيد. با تيموريان هم قبلا صحبت کردم او فعلا قرارداد دارد و به تازگي صحبتي با او نداشتيم.

وي در مورد اينکه با برانکو صحبتي داشته است، گفت:‌ برانکو قرارداد دارد و نمي‌تواند به ايران بيايد. او بايد از تيم کنار گذاشته شود و مشکل مالياتش حل شود تا بتوانيم با او صحبت کنيم.

 

رويانيان که با پرسشي درباره مجمع امروز مواجه شده بود، گفت: متأسفانه تريبوني در اختيارمان قرار نداشت که صحبت‌ها و نظرات خودرا مطرح کنيم. وقتي نقد نباشد برگزاري مجمع چه فايده‌اي دارد؟ اين را هم بگويم که نمي‌خواهم رئيس جمهور، رئيس مجلس و يا رئيس سازماني شوم. به دنبال مسائل انتخاباتي هم نيستم.

 

وي ادامه داد: به خاطر نمايندگان هيئت ها و اعضاي مجمع حضور پيدا کردم اما به باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس مخصوصا استقلال بي حرمتي شد. صورت‌هاي مالي را هم که مطرح کردند کاملا صوري بود. بي نظمي هم وجود داشت. اي کاش اجازه مي‌دادند و مي‌توانستم حرف‌هايم را بزنم که چه اتفاقاتي افتاده است. بزرگاني زيادي در مجمع بودند.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: آقايان گفتند که وضعيت خوب است و همه گل و بلبل مي‌گفتند اما واقعا اينطور نيست. شرايط سختي داريم. اگر چالش و نقد نباشد همان بهتر که مجمع را برگزار نکنند.

 

رويانيان در مورد وضعيت کريمي گفت: در جلسه بعدي کميته فني باشگاه تکليف اين بازيکن را مشخص خواهيم کرد. خواهش مي‌کنم شرايط را براي اين بازيکن سخت‌تر نکنيد. من، کريمي و ژوزه موقعي براي پرسپوليس مفيد خواهيم بود که براي اين تيم کاري کنيم. اگر ارزشي نداشته باشيم فايده‌اي ندارد. اسم ها مهم نيستند. کريمي بازيکن با ارزش و بزرگي است و لعنت بر کسي که منکر اين باشد.

 

وي تأکيد کرد: خيلي‌ها در اين مدت مرا زده‌اند. متأسفم که شفاف‌سازي در فوتبال ايران کار بسيار دشواري است. مي‌دانم پرسپوليس وضعيت خوبي ندارد و هواداران از اين موضوع ناراضي هستند اما آب که از سر گذشت چه يک وجب چه يک وجب و نيم! قول مي‌دهم پرسپوليس به بالاي جدول برسد و هر کاري که از دستم برآيد انجام خواهم داد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,221
  • بازدید ماه : 5,538
  • بازدید سال : 60,554
  • بازدید کلی : 988,537
  • پوستر سرخ