loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 130 نظرات (0)

دستیار ایرانی مانوئل ژوزه پرسپولیس را یکی از مدعیان قهرمانی می‌داند. او همچنین می‌گوید اجازه خداحافظی به مهدی مهدوی کیا را نخواهد داد.

http://media.irna.ir/1391/13910631/80333342/80333342-3191648.jpg

* پس از تعطیلی لیگ شما برد خوبی برابر راه آهن کسب کردید. بردی که خیلی‌ها می‌گویند شما را به روی ریل انداخته است.

بازی بسیار حساسی بود. نه اینکه چون سرمربی راه آهن علی دایی است این حرف را بزنم بلکه ما به لحاظ امتیازی نیاز داشتیم این پیروزی را به دست بیاوریم. اکنون با 7 امتیازی که از سه بازی گذشته به دست آورده‌ایم بازیکنان ما به خودباوری خوبی رسیده‌اند و این دستاوردی بزرگ برای ما است. می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم تا اعتماد به نفس تیم‌مان هم بیشتر شود، حتی می‌توانیم قهرمان شویم. فکر می‌کنم امتیازهایی که در سه هفته گذشته به دست آورده‌ایم حاصل تلاش، غیرت و اراده بازیکنان بوده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

* شما از قهرمانی پرسپولیس حرف می‌زنید، فکر می‌کنید با این روند در پایان نیم فصل جایگاه پرسپولیس چندم خواهد بود؟

اگر ما همین روند را ادامه بدهیم می‌توانیم تا پایان نیم فصل اول جزو سه چهار تیم نخست باشیم و پس از آن در نیم فصل دوم می‌توانیم اوج بگیریم. اگر 70 درصد امتیازهای باقی مانده را بگیریم، می‌توانیم تا پایان نیم فصل نخست جزو سه، چهار تیم اول باشیم.

* چند هفته از حضور شما در پرسپولیس می‌گذرد، به لحاظ فنی و عاطفی چه رابطه‌ای با ژوزه پیدا کرده‌اید؟

فکر می‌کنم با ارتباطی که به وجود آمده خلاء های گذشته برطرف شده است. الان راحت‌تر از گذشته بازیکنان مشکلات‌شان را به من می‌گویند و من نیز آن‌ها را به کادر فنی منتقل می‌کنم، فکر می‌کنم پر شدن این خلاء اتفاق خوبی بود. من صادقانه نظراتم را به ژوزه می‌گویم و او هم به این نتیجه رسیده که می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. من نظراتم را می‌گویم و در نهایت ژوزه است که تصمیم نهایی را می‌گیرد. او هم انصافا به من اعتماد کرده است، با این حال پرسپولیس هنوز کار دارد. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و بازیکنان نباید اشباع‌ شوند.

* یکی از انتقادهایی که وجود دارد به خط میانی تیم شما برمی‌گردد.

فکر می‌کنم خط میانی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. بازیکنانی که در این پست حضور دارند، زحمات زیادی کشیده‌اند. این در شرایطی است که یکی، دو مصدوم داشته‌ایم. ارتباط خوبی بین سه خط به وجود آمده است و هرچه بیشتر بازی کنیم، ثبات بیشتری هم به وجود می‌آید. یک سری مسائل وجود دارد که باید برطرف شود. بعضی بازیکنان در پست تخصصی‌شان بازی نمی‌کنند، مثل مهدوی کیا که این روزها کامپیوتری بازی می‌کند.

* قبول دارید که مهدوی کیا یکی از دلایل خروج پرسپولیس از بحران بوده است و با سه گل و سه پاس گل در چهار بازی اخیر دوستانه و رسمی پرسپولیس، نقش مهمی داشته است؟

همه بازیکنان در پرسپولیس زحمت می‌کشند اما واقعا مهدی برای ما یک نعمت است. او به لحاظ روحی و فنی و با تفکرات حرفه‌ای‌اش کمک زیادی به پرسپولیس کرده است. ضربات ایستگاهی‌اش مرگ‌بار است و از تجربه‌اش به خوبی استفاده می‌کند. او از تاثیرگذار‌ترین و ممتازترین بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده است.

* در ابتدای فصل بسیاری از منتقدان می‌گفتند که پرسپولیس با تمدید قرارداد مهدوی کیا دچار اشتباه بزرگی شده است.

واقعا چنین حرفی زده‌اند؟

* بله، این صحبت‌ها در ابتدا مطرح شده بود.

چند وقت پیش با مهدوی کیا صحبت می‌کردم. به او می‌گفتم که شنیده‌ام تصمیم گرفته‌ای امسال از فوتبال خداحافظی کنی اما من به تو اجازه نمی‌دهم که امسال تصمیمت را اجرایی کنی. به مهدی گفتم که تو باید دو، سه سال دیگر در این فوتبال بازی کنی. او با جان و دلش برای پرسپولیس کار می‌کند و من از طرف خودم و کادر فنی از او تشکر ویژه‌ای دارم. او خیلی حرفه‌ای در خدمت تیم بوده و بدون حاشیه تاثیر فراوانی در عملکرد هفته‌های اخیر تیم داشته است.

* یکی از انتقاداتی که به پرسپولیس وارد است به خط دفاعی مربوط می‌شود. برای رفع این انتقادها چه برنامه‌ای دارید؟

ما آخر فصل می‌توانیم بهترین خط دفاع لیگ را داشته باشیم. اگر از بازی با سپاهان با آن اتفاقات عجیبش بگذرید، ما در خط دفاع جزو بهترین‌ها بوده‌ایم. سه مدافع ما نه تنها به لحاظ دفاعی بهترین عملکرد را داشتند بلکه گلزن هم بوده‌اند. اگر تیمی گل نمی‌خورد، مهاجمان و هافبک‌ها هم به اندازه خودشان کمک کرده‌اند و این در تیم ما هم وجود داشته است.

* در خط حمله هم انتقادهای زیادی به پرسپولیس می‌شود.

ما در خط حمله بازیکن زیاد داریم. بازیکنانی که می‌توانند در هر تیم مدعی و وزنه باشند اما در پرسپولیس کار کردن سخت است. مهاجم باید مطمئن باشد که بازی می‌کند تا موتورش روشن شود و در آینده این اتفاق در پرسپولیس خواهد افتاد. همه مهاجمان ما در سطح خوبی هستند و با حل مسائل روحی روانی می‌توانیم انتظارات را برآورده کنیم.

* این هفته پرسپولیس با مس دیدار دارد. نظر شما درباره این دیدار چیست؟

بازی با مس دیداری سخت خواهد بود چرا که ما و مس به لحاظ امتیازی به هم نزدیک هستیم و هر تیمی که ببرد از نیمه دوم جدول جدا خواهد شد. مسی‌ها صددرصد باانگیزه خواهند بود و ما برای تداوم روندی که در پیش گرفته‌ایم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

* یکی از اتفاقات هفته گذشته لیگ مجادله کلامی رویانیان و دایی بود.

اتفاقی افتاد که نباید می‌افتاد. هر دوی این افراد از بزرگان این کشور هستند و یک ریشه دارند و در این میان نباید ماجرا کش پیدا کند. رسانه‌ها هم با توجه به موضع دو باشگاه که اعلام کرده‌اند نباید این مسئله ادامه پیدا کند، حرکت خواهند کرد و مانند همیشه نقش‌آفرین خواهند بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 5,456
  • بازدید سال : 60,472
  • بازدید کلی : 988,455
  • پوستر سرخ