loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 104 نظرات (0)

مانوئل ژوزه پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی را با گل شروع کردیم و شانس‌هایی داشتیم که می توانستیم مشابه گل اول یک گل به ثمر برسانیم.


http://s3.picofile.com/file/7416340963/598558_333221303420763_779472172_n.jpg

وی افزود: متاسفانه نداشتن اعتماد به نفس یکی از مشکلات ما بود و در نیمه دوم توپ بیشتر در اختیار حریف بود و ما به دنبال کنترل بازی بودیم. ۴-۳ موقعیت گل داشتیم که می‌توانستیم بازی را سه بر صفر کنیم اما از آنها استفاده نکردیم که فکر می‌کنم بازیکنانم روی این توپ‌ها کمی عجله داشتند.

وی تاکید کرد: در کل از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون توپ را خوب می‌چرخاندند و می‌خواهم آنها را به این کار عادت بدهم. من تیمی می‌خواهم که نترسد و آرام باشد. خوشبختانه بازیکنانم همدل بودند و بعد از تعطیلات تمرینات خوبی را انجام دادیم. این برد را به هواداران و شاگردانم تبریک می‌گویم.

ژوزه در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاده که از سه بازی 7 امتیاز گرفته‌اید، گفت: اعتماد به نفس خوبی در کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده. متاسفانه در مورد من اطلاعات غلطی به بازیکنان داده بودند ولی برای تیم شدن کارمان را شروع کردیم و همه بازیکنان برای پیروزی به زمین می‌آیند. آنها فوتبال را بلد هستند و با تجربه‌ای که من دارم نتایج بهتری می‌گیریم. رابطه ما در این اواخر با بازیکنان بهتر شده و اعتماد به نفس به جمع ما برگشته و امیدوارم که این رابطه خوب به هواداران هم منتقل شود.

خبرنگاری پرسید ظاهرا با این نتایج تصمیم شما برای اخراج بعضی از بازیکنان درست بود که ژوزه در پاسخ گفت: من به فکر این هستم که یک تیم قوی داشته باشم و کارهایی که انجام می‌دهیم و بازیکنانی که به زمین می‌فرستیم برایم تفاوتی ندارند. بازیکنانی به میدان می‌روند که تکنیکی باشند و تاکتیک را بپذیرند. در ابتدای فصل گفتم فرصت درست کردن تیم را نداشتم و فشار زیادی را تحمل کردیم و حالا بازیکنان راحت‌تر بازی می‌کنند.

وی در خصوص اینکه گل محمدی در نیمه اول کنار خط ایستاده بود و در نیمه دوم جایش را به مربی دیگر داد، علت این جابجایی چه بود؛ گفت: نباید همه چیز را منفی بگیرید. از وقتی کارم را با پرسپولیس شروع کردم همه چیز را منفی می‌بینند. یحیی مربی خوبی است و من برایش احترام قائلم. نباید چیزهایی که وجود ندارد را مطرح کنیم و به دنبال ایجاد حاشیه باشیم.

خبرنگاری پرسید چرا تیم را در نیمه دوم به عقب کشیدید؛ ژوزه پاسخ داد: از بس بازیکنان من اذیت شده‌اند خسته شده بودند. فقط می‌خواستیم به برد برسیم. ما که بارسلونا نیستیم که 90 دقیقه درون زمین بدویم اما کسی به بازیکنان نگفت عقب بکشند چون ما از آنها این را نخواستیم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در خط دفاعی برای سه مدافعش جایگزین مناسبی ندارد، گفت: سؤال خوبی پرسیدید. میانگین سنی تیم ما بالا است که آن را باید پایین بیاوریم. خانزاده بازیکن خوب و جوانی است و می‌خواهیم با بازی دادن به آنها اعتماد به نفس را تزریق کنیم. شاید در آینده به سیستم 4 دفاعه برگردیم اما فعلا می‌خواهیم با سه دفاع بازی کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شما ساموئل را برای نیم‌فصل دوم می‌خواهید یا خیر،‌ گفت: قبلا چنین نظری داشتم چون اطلاعاتی از این بازیکن به من داده بودند. اما حالا نظرم عوض شده، چون این بازیکن را می‌شناسم. نظرم را قبلا گفته‌ام.

وی در پاسخ مجدد به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا سرانجام ساموئل را می‌خواهید یا خیر،‌ گفت: اجازه بدهید زمان بگذرد همه چیز مشخص خواهد شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه آهن از هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 1,267
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,123
  • بازدید ماه : 5,336
  • بازدید سال : 49,324
  • بازدید کلی : 977,307
  • پوستر سرخ