loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 126 نظرات (0)

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار با راه آهن به سوالات مطرح شده در خصوص علی کریمی پاسخ نداد و گفت: در ایران نصف لیگ در تعطیلات هستیم، تعطیلاتی که به ضرر همه تیم‌هاست.


http://s3.picofile.com/file/7416340963/598558_333221303420763_779472172_n.jpg

مانوئل ژوزه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: دوباره به بازی‌های لیگ برمی‌گردیم و پس از تعطیلات طولانی مسابقات آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایران لیگ دوباره شروع می‌شود، افزود: این مسئله برای ریتم رقابتی تیم‌ها خوب نیست و تیم‌ها سبک حرکتی خود را از دست می‌دهند، زیرا دو بازی انجام می‌دهند و دوباره لیگ تعطیل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با بیان اینکه "نصف لیگ ایران در تعطیلات هستیم"، ادامه داد: شروع دوباره برای همه سخت است. این بازی هم مثل همه بازی‌ها برای پرسپولیس دشوار است و در مجموع بازی آسانی وجود ندارد. تیم بزرگ هم نباید خودش را با تیم‌های کوچک‌تر وفق بدهد، بلکه می‌بایست بازی خودش را انجام دهد و تیم‌های دیگر خودشان را با شرایط این تیم مطابقت دهند.

وی در مورد تیم راه آهن هم اظهار داشت: ما با تیمی بازی داریم که این اواخر نتایج خوبی گرفته، بازیکنانش از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنند. این تیم دفاع خوبی دارد و همچنین کمتر دست به ریسک می‌زند. با این شرایط چاره‌ای نداریم جز اینکه خوب بازی کنیم و ببریم.

ژوزه شرایط تیمش را بهتر از یک ماه گذشته دانست و ادامه داد: جو تیم عالی است، اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالا رفته و بچه‌ها به این اطمینان رسیده‌اند که آنچه آموخته‌اند را در زمین پیاده کنند. تماشاگران هم از دقیقه اول تیم را تشویق کنند، زیرا به آنها به عنوان بازیکن دوازدهم احتیاج داریم.

وی ابراز امیدواری کرد داوری‌ها هم صادقانه باشد و افزود: ما در چند بازی می‌توانستیم از داوری‌ها گله‌مند باشیم اما من نه می‌خواهم از داوران گلایه کنم و نه دوست دارم به ضرر تیم‌های مقابل سوت بزنند. در بازی گذشته از سه پنالتی تنها یک پنالتی برای‌مان گرفته شد و در طول مسابقات سه پنالتی برای حریفان ما اعلام شده اما 6 پنالتی ما را نگرفته‌اند! به همین خاطر از داوران می‌خواهم دقت کنند.

خبرنگاری در مورد تاثیر غیبت ملی پوشان بر تمرینات پرسپولیس و نتایج این تیم سئوال کرد که ژوزه گفت: قطعا تاثیر می‌گذارد، زیرا بازیکنان ما در این مدت با تیم ملی بازی تدارکاتی نداشته‌اند، تنها سه نفرشان در بازی با کره به میدان رفتند و یکی هم به عنوان جایگزین وارد زمین شد اما ما در این مدت دو بازی تدارکاتی داشتیم و سعی کردیم فضای رقابتی را در تیم ایجاد کنیم.


وی افزود: سه هفته است ملی پوشان ما بدون رقابت در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و این شاید روی عملکردشان تاثیر بگذارد اما باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم، زیرا این اتفاقی است که می‌افتد و اعتقاد دارم تعطیلات طولانی برای هیچ بازیکنی و هیچ تیمی خوب نیست.

خبرنگار دیگری در مورد این موضوع که برد ایران روحیه مضاعفی به ملی پوشان پرسپولیس داده است، سئوال کرد که سرمربی پرسپولیس به این سئوال اینگونه واکنش نشان داد: این درست است، برد برابر کره روحیه نفراتی که بازی نکرده بودند را هم بالا برد. این برد نقطه مثبتی بود که تیم ملی یک گام به جام جهانی نزدیک شد و اعتمادبه‌نفس و روحیه بازیکنان بیشتر شد، زیرا بردن این مسابقه مهم با 10 بازیکن، بازیکنان را باانگیزه‌تر می‌کند.

خبرنگاران سوالاتی هم از ژوزه در مورد کریمی پرسیدند، سوال اول در مورد اینکه آیا کریمی تا آخر فصل بیرون خواهد ماند، سوال دوم در خصوص چگونگی کنترل سکوها در صورت تشویق کریمی و علی دایی بود و سئوال سوم در مورد درخواست بازیکنان برای بخشش کریمی که ژوزه در خصوص این سوالات گفت: راجع به این مسائل نمی‌خواهم صحبت کنم، زیرا قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و موضوعی نمانده که بخواهم آن را بیان کنم.

خبرنگاری به این موضوع اشاره کرد که با حضور یحیی گل محمدی بازیکنان در تمرینات از لحاظ روحی - روانی تغییرات مثبتی داشته‌اند، که وی ابتدا با بیان اینکه اگر به خاطر یحیی این اتفاقات افتاد، من مشکلی ندارم، به این موضوع پاسخ داد، اما در ادامه خاطر نشان کرد: نسبت به گذشته جو تیم ما فرق کرده، بازیکنان آرام‌تر و با روحیه‌تر کار می‌کنند، ضمن اینکه فراموش نکنید ما یک تیم و گروه هستیم و نفرات به تنهایی در زمین بازی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: یحیی به عنوان یک مربی ایرانی در تیم تاثیرات مثبتی داشته است. ما او را آورده‌ایم که کمک کند تیم قوی‌تری داشته باشیم. در کل وضعیت مان بهتر شده و فقط باید تلاش کنیم بازی خودمان را انجام دهیم.

خبرنگاری دیگر از ژوزه در مورد کمکش به گردان برای بازگشت به تیم و ترکیب اصلی پرسید که وی گفت: آنچه من هر روز انجام می‌دهم انتقال اعتمادبه‌نفس، احترام و دوستی است اما وقتی نیلسون بهتر عمل می‌کند نمی‌توانم شهاب را به میدان بفرستم. گردان از تیم کوچک به تیم بزرگ آمده است. این یک ریسک بزرگ است، زیرا رقابت در تیم بزرگ بالاتر است.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه دروازه بانان پرسپولیس همه در یک سطح هستند، تاکید کرد: گردان همیشه باید انگیزه رقابت داشته باشد. الان در باشگاه سطح رقابتی بین بازیکنان یکی است و هر کس بهتر باشد، به میدان می‌رود. او باید در تمرینات آرام بوده و منتظر شانس باشد، زیرا می‌داند من برای او احترام زیادی قائلم.

وی در مورد اینکه آیا از بازیکنان جوانش در ترکیب تیم مقابل راه آهن استفاده می‌کند، خاطر نشان کرد: فشار روی تیم زیاد است و خیلی نمی‌توان ریسک کرد. در این فشار ممکن است بازی کردن برای بازیکنان جوان هم بد باشد. آنها در گذشته بازی کرده و در آینده هم شانس دارند. الان موقعی نیست که بازیکن جدید را به میدان بفرستیم و بیشتر باید از نفرات باتجربه سود ببریم.

خبرنگاری در مورد اظهارات اخیر رویانیان در خصوص اینکه اگر می‌دانستیم ژوزه با رفتن به پرتغال از لحاظ روحی اینقدر پیشرفت می‌کند، او را زودتر به مرخصی می‌فرستادیم، از سرمربی پرسپولیس پرسید که وی ابتدا با خنده گفت: اگر خوشحال‌تر می‌شوید بروم در لیگ پرتغال مربیگری کنم!

ژوزه همچنین ادامه داد: در ابتدای فصل همه چیز خیلی با عجله رخ داد، زمان کم داشتیم و 17 بازیکن جدید به تیم آمده بودند باید تیم قوی به میدان می‌فرستادیم تا همه را ببرد و همین مسئله فشار زیادی را روی تیم ما ایجاد کرد. خیلی حرف‌های بدی پشت سر من می‌گفتند و بازیکنان فکر منفی راجع به من داشتند اما الان خوب فهمیده‌اند من که هستم و رابطه قوی و بسیار خوبی بین ما برقرار است.

سرمربی پرتغالی پرسپولیس در پایان با بیان اینکه پرسپولیس خیلی قدرتمند است و باید راه خوب را برای پیشرفت پیدا کند، ادامه داد: شرایط باید طوری باشد که وقتی می‌بازیم یا می‌بریم همه ناراحت یا خوشحال شوند. امروز جو تیم بهتر شده و همه با هم آشناتر هستند اما برای موفقیت باید رابطه‌ها خوب، همراه با احترام و دوستی باشد. باید به تیم فکر کرد نه خودمان تا کم کم شروع به تیم شدن کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 1,994
  • بازدید سال : 45,982
  • بازدید کلی : 973,965
  • پوستر سرخ