loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 169 نظرات (0)

حميد درخشان در مورد بازي روز گذشته پرسپوليس مقابل نفت تهران اظهار داشت: من فقط موفق شدم نيمه اول بازي را نگاه کنم. پرسپوليس اقتدار رسيدن به پيروزي در نيمه اول نداشت و قدرت کمي براي بردن داشت. در ميانه زمين اقتدار لازم را نداشتيم و دو امتياز حساس ديگر را از دست داديم.


http://s3.picofile.com/file/7386700963/1235531250868391.jpg

وي در پاسخ به اين سؤال که نظر شما در مورد بازي نکردن نوري چيست و آيا احتمال دارد اختلاف ژوزه و کي‌روش باعث نيمکت‌نشيني او شده،‌ گفت: نوري بازيکني خلاقي است و توانايي خاص خودش را دارد. اگر او از لحاظ ذهني آمادگي صد در صد داشته باشد، بازدهي‌اش عالي خواهد بود. مهمترين فاکتور براي موفقيت نوري مسائل روحي و رواني است. بعيد مي‌دانم به خاطر مشکلاتي که بين کي‌روش و ژوزه است به او بازي نمي‌رسد و اگر اين طور باشد ظلم است. هر مربي دنبال اين است تا بهترين بازيکن خود را به زمين بفرستد و سه امتياز را بگيرد. من با اين موضوعي که مي‌گويند، هستم.


درخشان در خصوص شعار هواداران عليه بازيکنان گفت: از هواداران مي‌پرسم چرا همه چيز را سر بازيکنان خالي مي‌کنند؟ اگر برنامه خاصي براي گلزني و بازي داشته باشيم، دچار اين مشکلات نمي‌شويم. بازيکن چه کار بايد کند؟ بازيکنان دستور تاکتيکي را انجام مي‌دهند. دليلي ندارد به آنها بي‌غيرت بگويند. کدام بازيکن است که پيراهن پرسپوليس را بپوشد ولي دوست داشته باشد اين تيم نتيجه نگيرد؟


عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که به نظر شما ژوزه بايد در پرسپوليس بماند تصريح کرد: تصميم‌گيري درباره اين موضوع نمي‌تواند از طرف من باشد. من هميشه از ژوزه حمايت کرده‌ام اما به ايشان فرصت‌ کافي داده‌ايم و مي‌ترسم کار خطرناک شود. بايد ببينيم نظر مسئولان باشگاه چيست. اميدوارم هر اتفاقي که مي‌افتد پرسپوليس به بالاي جدول بيايد تا هواداران از اين استرس و ناراحتي بيرون بيايند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 4,850
  • بازدید سال : 59,866
  • بازدید کلی : 987,849
  • پوستر سرخ