loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 361 نظرات (0)

طبق شواهد و مصاحبه های رد و بدل شده، به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس در این ماجرا هدایتی،  درودگر، ، امیر قلعه نوعی،  و عابدینی، را متهم به مذاکره با علی عسگر می دانند

هنوز بیش از هفت هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نگذشته که بار دیگر و برای چندمین بار متوالی، نزاع بین مدیران دو رقیب سنتی پایتخت بالا گرفته و این بار ماجرا با دفعات قبل تفاوت هایی دارد.


http://s3.picofile.com/file/7375925585/hwcnd2alrdcckz55k5caxdzn2011425935541303703869.jpg

ماجرا از آن جا شروع شد که بحث احتمال حضور علی عسگر، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تیم های دیگر از سوی رسانه ها مطرح شد. البته در این بین خود این بازیکن نیز در دامن زدن به شایعات نقش زیادی داشت و در برخی مصاحبه هایش به تعریف و تمجید از سرمربی استقلال و آرزوی بازیکنان برای کار با قلعه نوعی صحبت کرد.

وقتی صحبت های علی عسگر به گوش رویانیان رسید، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دستور داد تا هر چه سریع تر موضوع از سوی سرپرست تیم پیگیری شود. سعید شیرینی نیز با جمع کردن مدارک و مستندات، هماهنگی های لازم با سرمربی پرسپولیس را انجام داد تا ماجرای اخراج هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کلید خورده باشد.

اخراج را باور کنیم یا عکس های یادگاری؟
مانوئل خوزه در یکی از آخرین تمرینات هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، به دلیل مذاکره و پیشنهاد 3 تیم لیگ برتری با حمید علی عسگر، این بازیکن را از پرسپولیس کنار گذاشت. هافبک ناراضی سرخپوشان نیز پس از پایان یافتن تمرین پنجشنبه سرخپوشان، با صدای موزیک بلند به سرعت از ورزشگاه درفشی فر خارج شد تا لحظاتی بعد، مشخص شود که این رفتار هافبک پرسپولیس، ناشی از اخراج از سوی سرمربی تیم بوده است.

از سوی دیگر علی عسگر نیز در پی این حکم اخراج، راهی مجموعه آفتاب، محل مسابقات دو و میدانی شد و در آنجا با رویانیان و شیرینی دیداری داشته باشد. بعد از این دیدار بود که عکس های لبخند و آشتی کنان آنها با یکدیگر، به همراه تصاویر احسان حدادی روی سایت باشگاه پرسپولیس رفت تا به یکباره موضوع از اخراج و قهر و دعوا به دوستی و رفاقت تبدیل شود.

بعد از این ماجرا بود که سرپرست سرخپوشان در مصاحبه ای اعلام کرد علت اخراج علی عسگر حرف های ناپخته ای بوده که وی تحت تاثیر دیگران آن را مطرح کرده و من این موضوع را از چشم کسانی می بینم که این جوان را تحریک کرده اند تا علیه سرمربی تیم مصاحبه کند.


چه کسانی بازیکن پرسپولیس را تحریک کردند؟
آنطور که از زبان مسئولان باشگاه پرسپولیس شنیده می شود گویا مالک یک باشگاه لیگ برتری، یک مدیر عامل و دو سرمربی در ماجرای صحبت با علی عسگر دخالت داشته اند و طی مذاکره با این بازیکن، قصد جذب وی و بر هم زدن اوضاع پرسپولیس را داشته اند.

طبق شواهد و مصاحبه های رد و بدل شده، به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس در این ماجرا، هدایتی، مالک باشگاه ملوان، درودگر، مدیر عامل این تیم، امیر قلعه نوعی، سرمربی استقلال و عابدینی، مدیر عامل باشگاه داماش را متهم به مذاکره با علی عسگر می دانند و در این باره مدعی هستند که سندی که در اختیار دارند، پرینت مکالمات تلفن همراه حمید علی عسگر است.

استقلال تکذیب می کند، پرسپولیس تهدید
ماجرای مذاکره با حمید علی عسگر و اتفاقات رخ داده سبب شد تا بار دیگر میانه دو باشگاه سرخابی پایتخت به هم خورده و در شرایطی که رفته رفته رنگ آرامش به ارتباط طرفین بازگشته بود، دوباره مصاحبه های آتشین مسئولان باشگاه های استقلال و پرسپولیس تیتر یک روزنامه ها و رسانه های خبر شود.

در این بین امیر قلعه نوعی هر گونه مذاکره با حمید علی عسگر را به شدت تکذیب می کند و معاون باشگاه استقلال نیز کار پرسپولیسی ها را فرافکنی می داند و می گوید استقلال به اصول حرفه ای فوتبال اعتقاد دارد و آنها را زیر پای نمی گذارد.

از سوی دیگر پرسپولیسی ها تهدید کرده اند که از تیم های خاطی به کمیته انضباطی شکایت کنند و یکی از این تیم ها استقلال تهران است. قرمز پوشان معتقدند که با این شکایت جریمه سنگینی متوجه باشگاه ها و افراد خاطی خواهد شد.

بنابراین گزارش به نظر می رسد ماجرای حمید علی عسگر با بازگشت این بازیکن به تمرینات سرخپوشان تمام شده و هافبک پرسپولیس با جریمه کسر 20 تا 30 درصد قرارداد مواجه شود. اما ماجراهای به وجود آمده به طور حتم تا پایان لیگ برتر موجبات به وجود آمدن حاشیه های متعدد برای دو رقیب سنتی پایتخت را رقم خواهد زد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 4,876
  • بازدید سال : 59,892
  • بازدید کلی : 987,875
  • پوستر سرخ