loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 225 نظرات (0)

علی ستایش

پرسپولیس تیم اول ایران است.تیمی که هوادارانش با یک عطسه ساده چندین جلسه محکوم به منع از حضور در ورزشگاه ها می شوند و چندین میلیون تومان ناقابل جریمه باشگاه محبوبشان خواهد شد که مشخص نیست به کدام حساب رفته و صرف چه اموری می شود.هوادار پرسپولیس به داور بازی اعتراض میکند و تا دو فصل چوب این اعتراض را میخورد در حالی که هنوز پیرامون حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز و عزم تماشاگران تراکتور سازی برای از بین بردن داور آن دیدار با برگزاری یک تورنمنت پرتاب برف هیچ حکمی صادر نشده است البته کماکان از این قشر قرون وسطی ای به عنوان پرشور ترین(!!)هواداران فوتبال یاد می شود!



کميته انضباطي به کادر فني هر دو تيم(فجر سپاسی و گهر ) تذکر داد تا در بازي‌هاي آينده با اعمال رفتار مسئولانه از بروز تخلفات جلوگيري کنند. راي صادره قطعي است...



 

- عبدالله ويسي در کنفرانس پس از اين بازي درباره داوري اظهاراتي را عنوان کرده که کميته انضباطي به وي تذکر مي‌دهد تا از اظهارنظر و دخالت در امور داوري خودداري کنند. بديهي است در صورت تکرار، جرايم سنگين تري براي ايشان در نظر گرفته خواهد شد. آراي صادره قطعي است....

 

- بر اساس گزارش ناظر داوري و ناظر بازي ديدار تيم‌هاي راه آهن و فولاد خوزستان، در دوم شهريور 91، علي دايي و طرفداران تيم راه آهن در طول بازي به داوري اعتراض مي کردند.

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال رفتارهاي فوق را تخلف مي‌داند و به علي دايي سرمربي تيم راه آهن به شيوه رعايت مقررات تذکر مي‌دهد.

 

-  همچنين اين کميته به عباسفرد بازيکن تيم راه آهن که در اواخر نيمه دوم با يکي از بازيکنان تيم حريف مجادله لفظي داشته توصيه مي کند ضمن مراقبت و کنترل اعمال خود در مسابقات آينده از بروز تخلفات شديد جلوگيري کند....!!


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار 2 تيم استقلال تهران و ملوان بندرانزلي از رقابت‌هاي ليگ برتر در تاريخ 29 مرداد گذشته برگزار شد. در نيمه دوم اين مسابقه تماشاگران استقلال تهران از الفاظ رکيک بهره گرفته و به داوران و تيم ملوان بندرانزلي فحاشي کردند. بر همين اساس باشگاه استقلال طبق بند 4 ماده 22 آئين‌نامه انضباطي به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

آرش برهاني در دقيقه 65 بازي پاي سيامک کوروشي، بازيکن ملوان را به عمد لگد کرد که ابتدا طبق بند الف ماده 22 آئين‌نامه انضباطي به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود محکوم شد اما پس از بررسي و اظهار ندامت و عذرخواهي به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي بدل از محروميت (جمعا 30 ميليون ريال) به استناد بند يک ماده 27 آئين‌نامه انضباطي محکوم شد.
هیچ توضیحی نداریم!
محرومیتی در قبال توهین به داور در کار نیست.هیچ "به جریان افتادن محرومیت تعلیقی" هم مشاهده نمی شود

بازیکن محروم به دلیل عذر خواهی(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) محرومیتش بخشیده می شود و به 2 میلیون تومان جریمه نقدی تبدیل می شود! 
و بار دیگر عدالت فوران میزند
وسکوتی از جانب باشگاه پرسپولیس
اگر بنا بود با اعتراض صرف تغییری در این روند ایجاد شود تا به حال شده بود.محمد رویانیان مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس باید بداند که این نتیجه تعامل با فدراسیونی است که از قدیم الایام شمشیر خود را از رو بسته و دشمنی خود را بارها و بارها اثبات کرده است.اکنون دیگر نمیتوان از راه های مدنی و اعتراضات قانونی به لگد مال شدن عدالت اعتراض کرد.وقت یک اقدام عملی است آقایان.بی خیال مصاحبه شوید....



 

این جملات برنامه اخلاق در خانواده نیست بلکه  احکام قاطع(!)بخشی از آرای کمیته انزباتی(املای درست!)فدراسیون فوتبال ایران در قبال تخلفات تیمهای مختلف لیگ برتر است که در هفته جاری صادر شد و نشان از قاطعیت و عدالت(!)این کمیته در قبال تخلفات مختلف داد.اضافه میکنیم به این موارد توبیخ چندین باره امیر قلعه نویی و مربیانی دیگر از این دست را و نیز اخطار و توبیخ و درج در پرونده! چندین هزار باره تماشاگران تیمهایی مثل استقلال و تراکتور سازی برای اعتراضات و نقض مکرر قانون و اعمال بسیار بسیار زننده آنان, از نثار انواع و اقسام دشنام های رنگین به مربیان و بازیکنان و طرفداران رقیب و حتی داوران گرفته تا مسابقات جام جهانی پرتاب گلوله برفی !

 

کمیته ناانزباتی فدراسیون فوتبال با سیاست یک بام و دو هوای خود اصلی ترین مروج فساد و تباهی در فوتبال ایران است.بزرگترین حامی باند بازی و جبهه گیری های درونی و نیز حامی سرسخت ناهنجاری های این روزهای تماشاگران در ورزشگاه های کشور.اگر به راستی اراده ای برای پاک سازی فضای فوتبال ایران از انواع پلشتی ها و کژی ها خصوصا در رفتار تماشاگران حاضر در استادیوم ها وجود دارد باید ابتدای امر یک نظافت کلی در ساختمان فدراسیون خصوصا کمیته های مختلف حقوقی این نهاد صورت گیرد چرا که افرادی با اذهانی فاسد وجود دارند که فضای فوتبال ایران را از بوی تعفن فساد خود پر کرده اند و مدعی نشستن بر کرسی عدالت هم بوده و خود پرچم دار گروهکی شده اند که قصد ایجاد بستر پاک در ورزشگاه ها را دارند.

 


از دستگاه قضایی کشور نمیتوانیم انتقاد کنیم(سرمان به تنمان زیادی نکرده)ولی سوال میکنیم که آیا این عدالت ورزی شخصی مثل حسن زاده تنها در ورزش ایران نمود دارد یا آیینه ای است از اصل وجودی این مورد نایاب در فضای کاری اصلی ایشان.دادگاهی که وی قاضی آن است نیز آیا اینچنین توصیه پذیر و خطی حکم صادر میکند یا قاضی حسن زاده در آن محکمه روی عدالت مشغول امضا پای برگه های تایپ شده منشی است؟این حسن زاده ای که ما میبینیم اصولا دارای مشکلاتی در شناخت پیرامونی و تشخیص اساسی حق از باطل است و به همین استناد اصولا صلاحیت وی برای تصدی هر گونه سمت قضاوتی  زیر سوال می رود.

 

پرسپولیس تیم اول ایران است.تیمی که هوادارانش با یک عطسه ساده چندین جلسه محکوم به منع از حضور در ورزشگاه ها می شوند و چندین میلیون تومان ناقابل جریمه باشگاه محبوبشان خواهد شد که مشخص نیست به کدام حساب رفته و صرف چه اموری می شود.هوادار پرسپولیس به داور بازی اعتراض میکند و تا دو فصل چوب این اعتراض را میخورد در حالی که هنوز پیرامون حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز و عزم تماشاگران تراکتور سازی برای از بین بردن داور آن دیدار با برگزاری یک تورنمنت پرتاب برف هیچ حکمی صادر نشده است البته کماکان از این قشر قرون وسطی ای به عنوان پرشور ترین(!!)هواداران فوتبال یاد می شود!

 

در نمونه ای جدید از تبلور عدالت و فوران قضاوت عادلانه احکام فوق در راستای تخلفات تیم های دیگر صادر شده که در آن تنها جای جملاتی چون "موش شما را بخورد" و " این کار را نکنید جیزه!" خالی است.احکامی که در بخشی از آن تماشاگر به دلیل اهانت به داوری اخطار میگیرد که نکن عزیزم بده!  و بازیکن به جرم درگیری توبیخ می شود که چه بی ادبی! الهی غرق بشی!!


 

مدت زمان مدیدی طول نخواهد کشید تا حکمی عجیب و غریب و غیر متعارف و به قولی "نا متجانس" از همین مجمع برای تماشاگران پرسپولیس صادر شود آنهم به دلایلی مثل "تشویق تیم با صدای بلند" و یا "پوشش ده درصد تماشاگران از البسه گشت ارشادی!!" و شاید هم " قد کوتاه" یا " موی بلند" برخی تماشاگرانش!احکامی که با توجه به روند اکیدا صعودی احکام صادره قبلی میتواند شامل مواردی چون حبس تعزیری, شلاق, گرداندن در محل جرم, حبس انفرادی, رجم و اعدام در ملا عام و ... هم باشد!

در مورد جرایم دریافتی نیز پیشنهاد میکنیم که کمیته محترم(!!!!!)انزباتی به سراغ تیم داری برود و یک تیم تشکیل بدهد و اسپانسر آن نیز پرسپولیس باشد چرا که میزان جرائم نقدی پرداختی سرخ پوشان تهرانی به انحای مختلف به این نهاد پر طمطراق فدراسیون میتواند هزینه یکسال یک تیم لیگ برتری را تامین کند!

 

از الطاف آقایان بارها نوشتیم و گفتیم و خواندیم و فریاد زدیم و ... و هیچ نشنیدیم و هیچ ندیدیم و هیچ پاسخی دریافت نکردیم.اینجاست که میتوان گفت :

 

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 4,639
  • بازدید سال : 59,655
  • بازدید کلی : 987,638
  • پوستر سرخ