loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 186 نظرات (0)

 جلال حسيني در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت: ابتدا بايد اعلام کنم که يک کلام هم درباره بازي با داماش و ساير مطالب حرفي ندارم.


http://perspolisnews.com/images/pouya/pouya3/Daily-4tir/7.jpg

وي افزود: اما تمام ايران و افرادي که در ورزشگاه عضدي بودند با چشمان خود ديدند و با گوش‌هاي خود شنيدند که چه بي احترامي‌هايي به من شد.

حسيني ادامه داد: به آقاي حسن‌زاده که در ورزشگاه نشسته بود و همه چيز را شنيد، اعلام مي‌کنم اگر به اتفاقات بازي با داماش و فحاشي‌هايي که به من شد رسيدگي نکند از اين به بعد با عذرخواهي از تمام بزرگان فوتبال من هم هر حرفي چه بد، چه خوب از دهانم در بيايد در اين فوتبال مي‌زنم و هيچ کس نمي‌تواند جلوي من را بگيرد.

وي خاطرنشان کرد: مي‌گويند حرمت ها بايد حفظ شود؛ من چه کاري در حق هواداران داماش کردم که بايد از آنها بد بشنوم. آيا من به آنها بي احترامي کردم؟ حتي وقتي وارد زمين شدم و با فحاشي‌هايي روبرو شدم براي آنها دست تکان دادم و به هيچ عنوان سعي نکردم تا عکس‌العمل بدي نشان دهم اما هر چه از دهانشان درآمد به من و خانواده‌ام گفتند.

مدافع پرسپوليس تاکيد کرد: آقاي حسن‌زاده و مسئولان فدراسيون فوتبال؛ من به عنوان يک بازيکن ملي مي‌خواهم تا به اين موضوع رسيدگي کنيد، اتفاقي برايم پيش آمده که نمي‌توانم آن را تحمل کنم و اين براي فوتبال ما بسيار زشت است.هواداران داماش حرمت‌ها را نگه نداشتند و بي‌حرمتي‌هايي را به من کردندکه در اين فوتبال بايد جلويش گرفته شود.

وي در پايان تاکيد کرد: باز هم براي دومين بار به تک‌تک آقاياني که در ورزشگاه بودند و همه چيز را شنيدند مي‌گويم اگر جلوي اين کار گرفته شد و به اتفاقات بازي با داماش رسيدگي کردند که هيچ، اما اگر چشم خود را بستند و همه چيز را به فراموشي سپردند آن وقت آن روي جلال حسيني را خواهيد ديد و مي‌بينيد عکس‌العمل مني که در اين فوتبال هميشه حرمت‌ها را نگه داشته و به هيچ کس بي‌احترامي نکردم چيست.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 926
  • بازدید ماه : 5,243
  • بازدید سال : 60,259
  • بازدید کلی : 988,242
  • پوستر سرخ