loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 215 نظرات (0)

تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم از ساعت 22:20 یکشنبه در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با دو گل برابر پرسپولیس به برتری دست یابد.


http://s3.picofile.com/file/7417962040/%D9%84%DB%8C%DA%AF_%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1_90_91.gif

میلاد سیلمان فلاح در دقیقه 75 و اکبر صادقی در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی برای صبا گلزنی کردند. نکته جالب بازی اینجا بود که در پایان مشخص شد صبا در مجموع 2 موقعیت داشته و هر دو موقعیت را نیز در طول نود دقیقه تبدیل به گل کرده است.

 

گل دوم صبا در شرایطی به ثمر رسید که محسن بنگر و مهاجم صبا حرکتی شانه به شانه داشتند که به یک باره بازیکن صبا خود را به زمین زد و محسن ترکی در شرایطی مشکوک نقطه پنالتی را اعلام کرد. همین مسئله باعث شد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شعار داور استقلالی را سر دهند.

 

 

وی به جز  اعلام پنالتی به سود صبا به محسن بنگر و جلال حسینی از پرسپولیس و محسن بیات ، میلاد سیلمان فلاح و حامد لک از صبا نیز کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این شکست 4 امتیازی باقی ماند و صبا 9 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

 

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، محسن بنگر،  سیدجلال حسینی، محمد نوری، حسین ماهینی، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان( 46 مهدی مهدوی‌کیا)، امیر حیسن فشنگچی، حمید علی‌عسگر( 46 علی کریمی)، انصاری‌فرد و غلامرضا رضایی( ا75 ایمون زاید)

سرمربی: مانوئل ژوزه


ترکیب صبای قم: حامد لک، سیدمجتبی ممبینی‌پور، مرتضی کاشی، محسن بیات، سعید لطفی، مهدی بدرلو( 70 ابوالفضل ابراهیمی)، اکبر صادقی، میلاد نوری، دیوید وریکم، فرید بهزادی و بهمن طهماسبی( 67میلاد سلیمان فلاح)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی



* در ورزشگاه آزادي مسابقه پيامکي بين هواداران درباره نتيجه بازي برگزار شده است. به 6 نفر از برندگان هر کدام 100 هزار تومان اهدا خواهد شد.

* وقتي حامد لک دروازه‌بان صبا براي گرم کردن وارد زمين شد هواداران پرسپوليس عليه او شعار دادند. در اين لحظه وي به سمت هواداران پرسپوليس رفت و براي آنها دست زد کرد و پس از اين کار، هواداران پرسپوليس او را تشويق کردند.

* کشتي‌هاي سوريان از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد همين موضوع شد هواداران به شدت او را تشويق کنند.

* بهروان سرپرست سازمان ليگ در ورزشگاه آزادي حضور دارد.

* در مقابل درهاي غربي و شرقي ورزشگاه به هواداران به عنوان افطاري تغذيه داده شد.

* ژوزه تغييرات زيادي در ترکيب پرسپوليس به وجود آورده است. پرسپوليس با ترکيب نيلسون، بنگر، حسيني، نوري، رضايي، آقازماني، کاظميان، فشنگچي، علي‌عسگر، انصاري‌فرد، ماهيني مقابل صبا به ميدان مي‌رود. غيبت علي‌ کريمي، شهاب گردان و محمد قاضي از نکات مهم است.

* هواداران پرسپوليس به شدت مهدي‌ مهدوي‌کيا و علي کريمي را تشويق کردند.

* نيلسون همراه گردان براي گرم کردن وارد زمين شد و هواداران با شعارهايي مبني براينکه نيلسون به پرسپوليس خوش آمدي او را تشويق کردند.

* يحيي گل‌محمدي سرمربي صبا برخورد گرمي با بازيکنان و کادر فني پرسپوليس داشت.

* هواداران پرسپوليس شعارهايي عليه امين منوچهري مهاجم استقلال دادند و کريم انصاري‌فرد را به شدت تشويق کردند.

تاکنون حدود 8 هزار نفر در ورزشگاه آزادي حضور دارند و اطراف ورزشگاه کمي شلوغ است.
* بلندگوي ورزشگاه قهرماني سوريان در المپيک را تبريک گفت. اسکوربورد ورزشگاه در لحظاتي که سوريان امتياز مي‌گرفت فوتبال را قطع و کشتي را پخش کرد. نيمکت نشينان دو تيم هم از از ديدن اين صحنه‌ها ابراز خوشحالي کردند.

* در دقيقه 2 مسابقه داور بازي را نگه داشت تا توپ بازي تعويض شود.

* هواداران پرسپوليس پيش از آغاز مسابقه عليه مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال شعار دادند و شهاب گردان را تشويق کردند. اين در حالي است که گردان امشب نيمکت نشين است و نيلسون دروازه‌بان برزيلي در ترکيب پرسپوليس است.

*روبرتو سوسا هافبک مصدوم پرسپوليس بين تماشاگران نشسته بود و تماشاگران براي گرفتن امضا به سمت او آمدند که سوسا روي پله‌ها زمين خورد و در نهايت با وساطت خبرنگاران اين بازيکن پرسپوليس به جايگاه ويژه فرستاده شد.

* از 2 دستگا فکس ورزشگاه آزادي که براي خبرنگاران است يکي از آنها را برده‌اند و يکي ديگر هم خراب است و خبرنگاران براي ارسال فکس با مشکل مواجه هستند.

*يحيي گل‌محمدي سرمربي صبا هنگام گرم کردن تيمش روي نيمکت نشست که با تذکر ناظر مسابقه به رختکن رفت. گل‌محمدي به حکم کميته انضباطي دو جلسه از همراهي تيمش محروم است.

*کي‌روش، سيموئز و مارکار آقاجانيان مربيان تيم ملي در ورزشگاه حضور دارند و يک فهرست از بازيکنان به زبان انگليسي به سرمربي تيم ملي تحويل شد.

*علي کريمي که نيمکت نشين است به شدت از سوي هواداران پرسپوليس با شعار " جادوگر آسيا" تشويق شد. برخي از تماشاگران از ژوزه مي‌خواستند کريمي را در ترکيب اصلي تيم بگذارد.

* هواداران علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا دو کاپيتان پرسپوليس را آنقدر تشويق کردند که اين دو از روي نيمکت بلند شدند و دست در دست هم به سمت هواداران رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

*قبل از آغاز بازي هواداران عليه جواد نکونام بازيکن استقلال شعار سر دادند.

*شيريني سرپرست پرسپوليس و کريمي که گفته مي‌شود دو شب پيش با يکديگر درگيري لفظي داشتند با هم عکس يادگاري ‌گرفتند. ظاهرا شيريني در تلاش بود نشان دهد رابطه خوبي با علي کريمي دارد.

*داوران آبي پوش هستند و اين مسئله باعث اعتراض تماشاگران پرسپوليس شد.

*جواد کاظميان بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را بر بازو بسته است.

* يحيي گل‌محمدي پيش از آنکه به روي سکو‌ها برود به سمت نيمکت پرسپوليس رفت و با ژوزه دست داد و مهدوي‌کيا و علي کريمي را در آغوش گرفت.

ديدار دو تيم از ساعت 22:30 آغاز شده و تا اين لحظه حدود 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که همچنان بر تعداد آنها اضافه مي‌شود. اين بازي تا دقيقه 17 بدون گل در جريان است.
در 25 دقيقه ابتدايي بازي محسن ترکي چند سوت زد که به مذاق هواداران پرسپوليس خوش نيامد و آنها به شدت اعتراض و با سر دادن شعار "داور استقلالي" اعتراض خود را اعلام کردند. ترکي لباس آبي بر تن دارد.

* سامان آقازماني دچار مصدوميتي جزئي شد و دقايقي در کنار زمين تحت مداوا قرار گرفت.

* بنر بزرگي در بين هواداران پرسپوليس وجود داشت که روي آن نوشته بود «خداوندا از خلقت کريمي متشکريم. جادوگر بايد 10 سال ديگر در پرسپوليس بماند.»

* علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا از دقيقه 35 به بعد مشغول گرم کردن شدند. اين دو از ابتداي نيمه دوم وارد زمين شدند.

* حميد درخشان در بين دو نيمه نزد هواداراني که به نحوه بازي پرسپوليس اعتراض مي‌کردند آمد و گفت: من نمي‌توانم زياد دخالت کنم و فقط مي‌توانم نظرم را بدهم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,316
  • بازدید ماه : 5,633
  • بازدید سال : 60,649
  • بازدید کلی : 988,632
  • پوستر سرخ