loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 178 نظرات (0)

عابدینی  در خصوص همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس گفت: محمد رویانیان به منزل ما آمد و اصرار کرد که به پرسپولیس کمک کنم اما علاقه من به داماش قابل مقایسه با پرسپولیس نیست. من به داماش تعصب دارم. داماش زیر دستان من بزرگ شده است و دوست دارم که در کنار این تیم باشم.


http://s2.picofile.com/file/7355591498/Amir_1.jpg

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، ادامه داد: من با رویانیان راحت حرف می‌زنم و گاهی حتی به او زنگ می‌زنم و به او انتقاد می‌کنم. اعتقاد دارم رویانیان چیزی که ما سالها دنبالش بودیم را دارد به فوتبال می‌آورد.

عابدینی همچنین از توصیه‌هایش به رویانیان گفت و یادآور شد: من به رویانیان گفتم که اگر ته دلت یک درصد هم استقلالی باشی نمی‌توانی موفق باشی؛ باید صددرصد پرسپولیسی باشی تا بتوانی کارت را پیش ببری. رویانیان حالا صددرصد یک مدیر پرسپولیسی است و از پیشکسوتان خواهش می‌کنم به او کمک کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس این فصل از تیمهای مختلفی جذب شده‌اند و هماهنگی آنها زمان می‌برد. وقتی این بازیکنان به هماهنگی برسند آن وقت می‌فهمیم که هم کا رویانیان درست بوده است و هم کار مانوئل ژوزه.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 783
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,590
  • بازدید ماه : 5,907
  • بازدید سال : 60,923
  • بازدید کلی : 988,906
  • پوستر سرخ