loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 265 نظرات (0)

شب گذشته و بعد از باخت پرسپولیس در مقابل فجر سپاسی علی پروین از ناکارآمدی مربی خارجی و بهتر بودن گزینه های داخلی سخن به میان آورد.

این واکنش پروین باعث شد تا پیشکسوتان پرسپولیس علیه اسطوره باشگه خود موضع بگیرند. در زیر مصاحبه پیشکسوتان پرسپولیس را خواهید خواند:


http://s1.picofile.com/file/7354863652/parvin1.jpg

پیروانی: انتقادی به ژوزه و بازیکنان وارد نیست

خبرگزاری فارس: پیروانی: خط هافبک پرسپولیس خوب نبود/انتقادی به ژوزه و بازیکنان وارد نیست

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت که انتقادی به سرمربی و بازیکنان این تیم وارد نیست.

 

افشین پیروانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: پرسپولیس و ژوزه نیاز به زمان دارند. نباید از خوزه و بازیکنان خرده گرفت اما ستاره‌های پرسپولیس باید قدر خود را بدانند و برای موفقیت پرسپولیس زحمت بیشتری بکشند. انشاءالله در بازی بعدی این اتفاق می‌افتد و پرسپولیس به یک نتیجه خوب می‌رسد.

وی ادامه داد: خط هافبک پرسپولیس روز موفقی نداشت. نمی‌گویم نخواستند اما در سیستم 4-4-2 پرسپولیس خط هافبک روندگی لازم را نداشت. یک پاسور خوب مثل محمد نوری یا علی کریمی برای راه انداختن انصاری‌فرد نداشتیم.

عضو کمیته فنی پرسپولیس تاکید کرد: اگر این حرف‌ها را می‌زنم ربطی به حضورم در کمیته فنی ندارد بلکه حرف‌هایم را به عنوان یک هوادار و پیشکسوت پرسپولیس می‌زنم. اگر کریمی در وسط زمین بود قطعا در خانه می‌توانستیم از دو مهاجم خطرناک خود قاضی و انصاری‌فرد استفاده کنیم و در نفوذها بیشتر موفق باشیم و یا اگر می‌خواستیم از کریمی در خط حمله استفاده کنیم، بهتر بود که به نوری طراح بازی می‌دادیم. شاید با این کارها باز هم می‌باختیم اما به مراتب بازی بهتری به نمایش می‌گذاشتیم.

پیروانی در خصوص ژوزه گفت: انتقادی به ایشان ندارم چون دیر آمده و باید ابزارهای لازم خود را برای استفاده بشناسد اما می‌خواهم درباره علی پروین صحبت کنم. من روی سکو کنار پروین در طول بازی نشسته بودم و وقتی می‌دیدم او چه طور حرص می‌خورد و عصبانی و ناراحت می‌شود باور کنید خیلی ناراحت شدم و نگران او بودم.

وی افزود: انشاءالله پرسپولیس بتواند در آینده نتیجه بهتری کسب کند تا هوادارانش خوشحال شوند. این نتیجه کمی مسئولان پرسپولیس را ناراحت کرد اما با بازیکنان خوب و انگیزه جدید همه چیز درست می‌شود.

پیروانی با انتقاد از برگزاری بازی‌ها بدون هوادار گفت: تقاضای من از فدراسیون فوتبال این است که اگر می‌خواهند تیمی را جریمه کنند هر کاری دوست دارند انجام دهند اما هواداران را محروم نکنند. فوتبال بی‌هوادار یعنی هیچ. اگر می‌خواهند تیمی را جریمه کنند بازی‌های تیم متخلف را در یک شهرستان بی‌طرف برگزار کنند. حیف است هوادار در ورزشگاه نباشد. خود من حس و حال عجیبی داشتم. اگر هوادار بود هم فجر و هم پرسپولیس به مراتب بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشتند.

 

شاهرودی: برای موفقیت پرسپولیس باید از سرمربی حمایت کنیم

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدون تماشاگرانش 50 درصد توان خود را در اختیار ندارد.

رضا شاهرودی افزود: اگر یک تیم از اول تماشاگر نداشته باشد بحث دیگری است اما پرسپولیس تیمی است که با هوادارانش زنده است. به نظر من عدم حضور هواداران نقش تعیین کننده ای در عدم موفقیت پرسپولیس در حفظ برتری داشت.

 

شاهرودی ادامه داد: تیمی مثل پرسپولیس همیشه محکوم به پیروزی است. بازی دوستانه و رسمی ندارد. هواداران همیشه از این تیم توقع بهترین نتیجه را دارند و غیر از این را نمی پذیرند. شکست برابر فجر هم باعث ناراحتی همه ما است اما از سوی دیگر باید بپذیریم این تیم به زمان نیاز دارد.

چپ پای سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه تغییرات زیادی در تیم ایجاد شده است، تصریح کرد؛ اگر بخواهیم منصف باشیم الان زمانی نیست که بخواهیم به تیم خرده بگیریم، چون برای آن حاشیه درست می کنند. بعضی دلشان می سوزد ولی ممکن است از اظهارنظرها تعبیر دیگری شود. اگر بخواهیم منطقی به موضع نگاه کنیم پرسپولیس تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشت. مربی هم زمانی آمد که وقت چندانی برای آشنایی با تیم نداشت تا بخواهد تفکرات خود را در تیم اجرا کند. همه اینها باعث می شود تا پرسپولیس برای رسیدن نیاز به زمان داشته باشد.

شاهرودی در پایان گفت: ما خودمان این مربی را براساس کارنامه ای که داشته است آوردیم و حالا هم باید همه از جمله هواداران پشت سر او باشند. باشگاه تیم خوبی درست کرده است ولی حداقل باید تا هفته ششم یا هفتم صبر کنیم. من امیدوارم در آن زمان یک تیم هجومی را در زمین ببینیم.

 

عابدینی: صحبت‌های پروین علیه "ژوزه" اشتباه است

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه نباید گفت ژوزه به درد نمی‌خورد و انصاف نیست برای یک نمره ضعیف، همه اقدامات مثبت مدیریتی رویانیان را زیر سئوال برد، گفت: اگر پروین صحبتی علیه ژوزه انجام داده، اشتباه کرده است زیرا باید به این مربی بزرگ فرصت داد.

امیرعابدینی در مورد خریدار جدید باشگاه داماش، ضمن بیان مطلب فوق گفت:‌ خریدار و اسپانسر جدید قرار است برای بررسی شرایط باشگاه داماش به شهر رشت برود تا اطلاعات کاملی در مورد باشگاه به دست آورد و فردا چهارشنبه نظر قطعی‌اش را در مورد خرید امتیاز باشگاه اعلام کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قصد ندارد نام خریدار باشگاه داماش را اعلام کند تا آنها با آرامش وضعیت باشگاه را بررسی کنند، افزود: خریدار جدید قرار است کل حق امتیاز باشگاه را بخرد و من تا 90 درصد امیدوارم چنین اتفاقی رخ داده و با حضور مالکان جدید شرایط تیم به مراتب بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه داماش در پاسخ به این پرسش که "در صورت قطعی شدن واگذاری حق امتیاز باشگاه به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهید داد؟"، تاکید کرد: طبق توافقی که صورت گرفته بنده تعهد دادم که یک سال به عنوان مدیرعامل فعالیت کنم.

وی ادامه داد:‌ اگر در دو، سه روز آینده این انتقال صورت گیرد، جایگاه داماش در این فصل پایین‌تر از فصل آینده نخواهد بود و حتی نیم نگاهی به حضور در جمع 6 تیم بالای جدول خواهیم داشت. قطعا سال بعد نیز یک داماش متحول شده را در لیگ خواهید دید.

عابدینی شرایط تیم داماش را مطلوب خواند و گفت: در هفته‌های اول به خاطر اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد نمی‌شود تحلیل درستی از وضعیت تیم داشت. به طور مثال پرسپولیس روی حوادث فوتبال باخت و شاید این اتفاق امروز برای تیم استقلال هم رخ دهد اما تیم‌‌های قلعه نویی همیشه نشان داده برای جا افتادن نیاز به زمان دارد.

وی با بیان اینکه ژوزه هم دیروز نشان داد مانند ماست، صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: ژوزه برای تطابق فوتبال پیشرفته با فوتبال ما نیاز به زمان دارد. در بازی با فجر، بازیکنان بیشتر پاس‌های کوتاه به هم می‌دادند و طبیعی بود در فوتبال خودشان افت کنند. قطعا ژوزه چند هفته نیاز دارد تا پرسپولیس را متحول کند.

مدیرعامل باشگاه داماش در مورد اظهارنظر مانوئل ژوزه و علی پروین علیه یکدیگر اظهار داشت: نباید گفت این مربی به درد نمی‌خورد و با یک شکست نباید کارنامه و افتخارات بین‌المللی این مربی را به فراموشی سپرد، زیرا او مربی بزرگی است و برای اجرای اهدافش نیاز به زمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه رویانیان که مدیری با سابقه و خوب است شب و روزش را برای فوتبال صرف کرده و حیثیت و زندگی خود را وسط گذاشت تا در فصل نقل و انتقالات تیم خوبی را ببندد. او مربی بزرگی را هم به خدمت گرفت که نیاز به زمان دارد و قطعا به خاطر یک نمره ضعیف انصاف نیست همه اقدامات مثبت مدیریت وی را زیر سئوال برد.

عابدینی در پایان گفت: اگر پروین صحبتی علیه ژوزه انجام داده، اشتباه کرده است. اینکه از همه طرف به رویانیان هجوم آورده می‌شود، خیلی بی‌انصافی است زیرا او در این مدت نشان داده است مدیر قابلی است.

 

پیوس: کسی که با یک باخت حرف از مربی ایرانی می زند، احساسی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: چون من حقیقت را می گویم و حرف دل مردم را می زنم، بعضی از مسوولان از من خوششان نمی آید.

فرشاد پیوس درخصوص باخت پرسپولیس برابر فجرسپاسی اظهار داشت: به نظر من اینکه گفته شده مربی ایرانی بهتر است، صحبتی احساسی است و باید این مربیان صبر و حوصله داشته باشند. به اعتقاد من این باخت برای رویانیان است.

 

وی افزود: بازی قبل هم پرسپولیس شانسی برد و با این حال نمی توان تقصیرات را گردن مانوئل انداخت که مدت زمان زیادی نیست با تیم کار می کند و از طرفی شناختی از فوتبال ایران ندارد. از الان نمی شود از ژوزه بازخواست کرد و اگر تا هفته هفتم، هشتم نتیجه نگرفت می توان صحبت از تغییر و تحول داشت.

فرشاد پیوس در ادامه به مشکلات پرسپولیس اشاره کرد: من فکر می کنم ژوزه روی هافبک های بازیساز تیم شناخت کاملی ندارد و در این شرایط عاشوری که کمک اوست باید حتما به ژوزه مشاوره بدهد. کمک فقط این نیست که اسامی و ذخیره ها را بنویسد. گرچه من معتقدم تعویض های ژوزه در این بازی خوب نبود و با این بازیکنان و نفرات بهتر است پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس توان 90 دقیقه دویدن را ندارند. در مقابل فجرسپاسی بانشاط بازی کرد و بازیکنان این تیم دوندگی زیادی داشتند. اسم بازیکنان پرسپولیس را تریلی هم نمی تواند بکشد.

پیوس درباره عملکرد خط دفاع و دروازه بان سرخپوشان گفت: خط دفاع پرسپولیس باید هماهنگ تر شود و به نظرم شهاب گردان می تواند یکی از بهترین گلرهای فوتبال ایران شود. تنها به شرطی که گردان تمریناتش را بیشتر کند. البته این موضوع درخصوص کریم انصاری فرد هم صدق می کند. او مغرور بازی کرد و برای اینکه کارایی خوبی داشته باشد باید بیشتر تمرین کند و غرور را کنار بگذارد.

 

 وطنخواه: ژوزه نیاز به زمان دارد

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد باید به سرمربی پرتغالی این تیم فرصت داد.

رضا وطنخواه درباره شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل فجرسپاسی گفت: واقعا نگران شدم. فکر نمی کنم برای قضاوت زود باشد چرا که اکنون وقت امتیاز جمع کردن است.

وی در پاسخ به این سؤال که ایراد کار پرسپولیس کجا بود، عنوان کرد: چون از نزدیک در تمرینات نیستم نمی توانم به طور کامل اشکال کار را بگویم اما فکر می کنم این تیم در مرحله آمادگی جسمانی یا بیش از حد کار کرده و بدن ها دفرمه شده یا کم کار کرده است. فجر سپاسی در این مسابقه دو برابر بازیکنان پرسپولیس دوید و پاس داد.

وطنخواه در پاسخ به این سؤال که ژوزه تا چه اندازه می تواند مقصر باشد، گفت: ما نباید عادت بد عرب ها که خیلی زود به فکر تعویض مربی می افتند را اجرا کنیم. مربی یکی از ارکان باشگاه است. هیچ مربی‌ای دوست ندارد مدافع تیم ملی اش در محوطه جریمه آن اشتباه بچه‌گانه را انجام دهد. فکر می کنم مربی ایرانی که کنار ژوزه کار می کند باید داشته های بیشتری را به او منتقل کند. مثلا شب گذشته از سوسا هافبک برزیلی استفاده شد که من پیرمرد از او کار می کنم. شاید شب گذشته روز خوب این بازیکن نبوده و در روزهای آینده بهتر شود اما آیا بهتر نبود از محمد نوری زودتر استفاده می شد؟

عضو کمیته فنی پرسپولیس در خصوص اینکه این کمیته ژوزه را انتخاب کرده و چرا علی پروین با یک شکست انتقادات تندی علیه این مربی انجام داده، گفت: من خودم یکی از افرادی بودم که در حضور ژوزه در ایران تاثیرگذار بودم. در آن جلسه خیلی نفرات بودند و هر کسی هم نظری داشت. اگر مربی ایرانی بود به همین زودی از وی انتقاد نمی شد. اگر باشگاه هم به من زنگ بزند همین را می گویم که پروین یکی از اعضای کمیته فنی است. باید به ژوزه وقت بدهیم. نمی گویم ژوزه مقصر است یا نه اما بازیکن هم باید در زمین کارآیی خود را نشان دهد. این نیست که مربی همه کاره باشد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 61,447
  • بازدید کلی : 989,430
  • پوستر سرخ