loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 318 نظرات (0)

تمرین نوبت صبح امروز سرخپوشان از ساعت 9:30 با حضور 24 بازیکن زیر نظر کادر فنی پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.

 


http://s3.picofile.com/file/7368140535/aaaa_49726.jpg

بازیکنان پرسپولیس یکی یکی برای آغاز تمرینات وارد ورزشگاه درفشی فر شدند ایمون زاید و اساسو دو بازیکن خارجی پرسپولیس نخستین کسانی بودند ک با تاکسی وارد محوطه زمین بازی شدند.

شایان ذکر است، هر کدام از بازیکنان پرسپولیس با وسیله نقلیه ای وارد ورزشگاه درفشی فر شدند، محمد نوری هافبک این تیم با آژانس به محل تمرین آمد، حمیدرضا عسگر هم با اتومبیل شخصی اش بی، ام وارد زمین بازی شد.

از نکات قابل توجه این تمرین این بود که علی کریمی کاپیتان پرسپولیس باز هم نخستین فردی بود که در محوطه تمرین سرخپوشان حاضر شد و هادی نوروزی هم آخرین بازیکنی بود که به ورزشگاه درفشی فر آمد.

تمرينات  امروز تيم فوتبال پرسپوليس با شور وشوق فراوان تماشاچيان نوجوان همراه بود زيرا امير عابدزاده  دروازبان جوان پرسپوليس كه ديشب قرار داد سه ساله اي با سرخپوشان تيم ساعت 10 و 20 دقيقه بسته بود وارد زمين درفشي فر شد و مورد استقبال بازيكنان، كادر فني و هواداران پرسپوليس قرار گرفت.

 همچنين ،مانوئل ژوزه سرمربي پرسپوليس و دستيارانش هم ساعت 9:30 وارد زمين درفشي فر شدند و بعد از بررسي و ضعيت زمين تمرينات را آغاز كردند البته زمين بازي با اينكه به خاطر بارندگي كمي لغزنده شده بود اما از شرايط و وضعيت  مناسبي برخوردار بود.
از نكات قابل توجه تمرين امروز اين بود كه غلامرضا رضايي با اينكه لباس تمرينش را پوشيده بود اما با ساير بازيكنان تمرين نكرد و در كنار زمين تماشاگر بازي همبازي هايش بود، بازيكنان قبل از حضور سرمربي با توپ گرم كردند  و حدود 15 دقيقه هم نرم دويدند و بعد از آن بازيكنان به همراه دستيار ژوزه تند دويدن را شروع كردند از نكات قابل توجه لباس بازيكنان بود كه به رنگ فسفري بود و كادر فني هم با لباس نارنجي رنگ در محل تمرين درفشي فر حاضر شدند.
دروازبانان پرسپوليس بعد از انجام تمرين با ديگر بازيكنان از آنها جدا شده و 15 دقيقه زير نظر مربي  دروازبانان با توپ خودشان را گرم كردند و بعد از آن در درون دروازه قرار گرفتند.

بازيكنان پرسپوليس با دستور ژوزه سرمربي تيم به دو گروه 12 نفري تقسيم شدند يك گروه بازيكناني همچون علي كريمي، قاضي، مهدوي كيا، علي عسگر زاده ، نوروزي و چند بازيكن ديگر قرار داشتند و در گروه ديگر بازيكناني مانند بنگر،  آقا زماني ، زايد،  پولادي، ماهيني وچند بازيكن ديگر بودند كه به صورت دو تيم جداگانه با هم با هم در زمين درفشي فر مسابقه دادند.
 گفتني است:  اكثر رفت و آمد هاي ورزشگاه درفشي فر به خاطر درگيري ها شديد بين هواداران به  شدت از سوي مسئولان حراست كنترل مي شود.

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس با وجود بارندگي شديد زير نظر ژوزه همچنان در ورزشگاه درفشي فر ادامه دارد.
  بازيكنان پرسپوليس بعد از 20 دقيقه دويدن در دور زمين درفشي فر به دو گروه 12 نفره و 8 نفره تقسيم شدند شنيده ها حاكي از آن است كه به احتمال فراوان از گروه 12 نفري،  11 بازيكن جزو نفرات اصلي پرسپوليس در ليگ دوازدهم باشند.
12 نفر از بازيكنان در يك نيمه زمين تمرين مي كردند كه 5 نفر از آنها با كادر بنفش و كار دفاعي را انجام مي دادند و 7 نفره بازيكنان با كاور فسفري تمرينات هجومي و حمله اي انجام دادند.
 8 بازيكن پرسپوليس  هم به طور جداگانه ودر نيمه ديگر زمين زير نظر ژوزه به تمرينات تاكتيكي پرداختند كه از شاخص ترين آنها بايد به قاضي،  كريم انصاري فرد ، پولادي و فشنگچي اشاره كنيم.
 دروازه بانان دو گروه كه هر كدام در يك نيمه زمين قرار داشتند شهاب گردان دروازبان تيم 12 نفري بود و هم دروازبان تيم 8 نفري بود .
از نكات قابل توجه تمرين امروز انگيزه بالاي علي كريمي  و جواد كاظميان بود كه به نسبت مابقي بازيكنان بيشتر تمرين كردند.
 با اينكه چند ساعتي از حضور امير عابدزاده دروازبان  جوان پرسپوليس كه با لباس شخصي در كنار زمين شاهد تمرين كردن همبازيهايش بود اما همچنان هواداران و تماشاچيان به شدت وي را تشويق مي كردند.
 در پايان هم بايد  به حضور رويانيان مدير عامل پرسپوليس در تمرينات صبح امروز اشاره كنيم كه در جايگاه ويژه نظارگر تمرينات بود.

*امير عابدزاده : هنوز قرار دادي با تيم پرسپوليس نبستم

دروازه بان جوان پرسپوليس كه گفته شده بود  ديروز با سرخپوشان قرار داد سه ساله بسته است اما خودش نظر ديگري دارد و بيان كرده كه فعلا مسئولان پرسپوليس از وي خواسته اند تا سر تمرينات حاضر شود تا بعد از تائيد كادر فني به تركيب تيم پرسپوليس اضافه شود.

   اين گلر جوان بعد از حضور با لباس شخصي در تمرينات پرسپوليس بدون هيچ گفتگويي با اصحاب رسانه ، ورزشگاه درفشي فر را ترك كرد تا در ساعت 9 صبح فردا هم در تمرينات حضور يابد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 818
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,625
  • بازدید ماه : 5,942
  • بازدید سال : 60,958
  • بازدید کلی : 988,941
  • پوستر سرخ