loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
ati بازدید : 295 نظرات (3)


مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: درباره حضورم در پرسپولیس تصمیم نهایی را رویانیان می‌گیرد.

حسین هدایتی درباره حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: من در جلسه‌ تمام حرف‌هایم را زده‌ام و اگر دوست دارید مطلع شوید که تکلیف من چه می‌شود از رویانیان سؤال کنید تا جواب شما را بدهد.



http://s2.picofile.com/file/7312947311/43811_659.jpg



در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان پرسپولیس افزود: من پرسپولیس را دوست دارم، اما اکنون تصمیم‌ گیرنده در باشگاه پرسپولیس برای هر کمکی از طرف من رویانیان است.

مالک باشگاه استیل آذین عنوان کرد پرسپولیس با مدیریت رویانیان می تواند قهرمان آسیا شود.

حسین هدایتی ادامه داد: من امروز با اشک شوقی که پیشکسوتان پرسپولیس ریختند یک عمر زندگی خواهم کرد و امیدوارم ماحصل این جلسه پیروزی های متوالی پرسپولیس در ایران و آسیا شود.

وی ادامه داد: در نشستی که با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و علی پروین مدیر راهبردی آن داشتیم از برنامه های مدیر عامل باشگاه مطلع شدم فکر می کنم با مدیریت ایشان پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود.

مالک باشگاه استیل آذین خاطرنشان کرد: پرسپولیس امروز شرایط خوبی پیدا کرده و همه باید دست به دست هم دهیم نه اینکه پای همدیگر را بگیریم که در این صورت قطعا رسیدن به موفقیت های دیگر دور از انتظار نیست.

هدایتی در پایان گفت: با برنامه ها و نفراتی که رویانیان قصد دارد جذب کند من نیز این وعده را می دهم که این تیم سال آینده می تواند قهرمانی در مسابقات داخلی و آسیایی را به مردم و هوادارانش هدیه دهد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هانيه در تاریخ 1348/10/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام عاطي جونو داداش علي
خوبين؟!!
سايت خوبي زدين
دمتون سرخخخخخ

من سايتتونم لينك كردم
ميشه اين كد بنر منو بي زحمت تو سايتتون بذارين؟!






من هانيه ام ها...هانيه از مرجع خبري
خبرم كنين

این نظر توسط سحر در تاریخ 1348/10/11 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

جالبه ممنون
پاسخ : ممنون

این نظر توسط فراز در تاریخ 1348/10/11 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

بسسسسسیاااااااار عالی مبارکه!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 4,675
  • بازدید سال : 59,691
  • بازدید کلی : 987,674
  • پوستر سرخ