loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 233 نظرات (0)

علی پروین در جمع خبرنگاران با  بیان این مطلب گفت: پرسپولیس در زمان ما تماشاگران زیادی داشت که به سر تمرین می آمدند اگر تماشاگران حاشیه سازی نکنند می توانند سر تمرینات پرسپولیس بیایند و حتی با میوه و شیرینی از آنها پذیرایی می کنیم.


http://s1.picofile.com/file/7354863652/parvin1.jpg


پرورین در مورد از دست دادن زمان برای کارهای تاکتیکی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در حدود 15 روز را به خاطر دنیزلی زمان آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس را از دست دادیم با این که وقت هدر رفت ولی رویانیان زحمت و تلاش زیادی کشیدند تا خوزه مانوئل را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

وی ادامه داد: از طرف پیشکسوتان و هواداران از رویانیان تشکر می کنم 4 شب نخوابید تا بالاخره با مانوئل به توافق نهایی دست یافت و مبلغ قرار داد این مربی به اندازه دنیزلی است.

پروین در مورد انتخاب مربی درجه یک برای پرسپولیس تاکید کرد: همیشه اعتقاد داشتم که یک مربی درجه یک را برای پرسپولیس انتخاب کنیم و مانوئل مربی بزرگی است که در همه جای دنیا کار کرده است قهرمان آن کشور شده است و این مربی در حد کی روش سرمربی تیم ملی ایران می باشد.

وی ادامه داد: مربی درجه چند بیاوریم که حتی خودمان یک چیز به آن یاد بدهیم ولی مربی درجه یک می تواند به مربیان ما هم چون درخشان، پیروانی و استیلی چیزی یاد بدهد.

پروین در مورد حضور هواداران پرسپولیس در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس افزود: جلسه ای که با رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشتیم که هواداران در تمرینات تیم حاضر شوند چون این تیم متعلق به این مردم است و مثل زمان ما که تماشاگران زیادی از تمرینات دیدن می کردند ولی بعضی از هواداران در تمرینات شعارهای غیر اصولی می دهند که از آنها می خواهم فقط در تمرینات تیم را تشویق کنند.

وی تصريح کرد: علی پروین را همین هواداران تبدیل به علی پروین کردند و تیم برای آنها است ولی به شرطی که حاشیه درست نکنند تا مربی تیم دستور دهد که در را قفل کنند.ع

علی پروین در مورد پذیرایی از تماشاگران مودب گفت: چرا نباید تماشاگران پرسپولیس تعدادشان در تمرینات تیم به 5 هزار نفر نرسد غیر از دیدن تمرینات تیم محبوبشان چند بازیکن جدید به تیم آوردیم و آنها می توانند بازیکنان جذب شده را در تیم فوتبال پرسپولیس ببینند و حتی شیرینی و میوه هم به آنها می دهیم تا سرحال و قبراق به خانه های خود برگردند ولی به شرطی که حاشیه سازی و تشویق های غیر اصولی نکنند.

وی در مورد رسیدگی رویانیان به پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: تا به امروز مدیری به باشگاه پرسپولیس نیامده است که حرمت پیشکسوتان را به اندازه رویانیان حفظ کنند.

وی محبت زیادی به پیشکسوتان و قدیمی های پرسپولیس داشته است و به همین منظور مسئولیت ما زیادتر از قبل شده است.

پروین اضافه کرد: باید ما پیشکسوتان دست به دست همدیگر بدهيم برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم و به خصوص از رویانیان به عنوان مدیرعامل حمایت جدی انجام دهیم.

وی در مورد پست و مقام داشتن در تیم فوتبال پرسپولیس و انصراف از مدیریت رویانیان در باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: من و رویانیان با همدیگر رفیق هستیم پست و مقام برای ما مهم نیست و فقط موفقیت پرسپولیس هدف اصلی ما است و باید با اتحاد پرسپولیس را دوباره به قهرمانی و جایگاه اصلی اش برسانیم و دیگر در جایگاه دوازدهم قرار نگیریم.

پروین در مورد جذب بازیکنان میلیاردی برای تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: وقتی یک فردی به نام رویانیان برای پرسپولیس زحمت می کشد به دنبال حاشیه سازی برای این مدیر هستند بازیکن می گیریم با تنش دنبال پول فراهم شده بازیکنان جذب شده هستند و اگر بازیکن جذب نکنیم در رده دوازدهم قرار خواهیم گرفت.

وی در مورد برپایی اردوی کردان و لغو ترکیه گفت: اردوی آماده سازی را در کردان خواهیم داشت و سفر ترکیه به خاطر نداشتن زمان برای آمادگی بازیکنان لغو کردیم.

پروین در مورد سفرهای آماده سازی تیم های پرسپولیس و استقلال به ترکیه خاطرنشان کرد: وقتی اردوی خارجی برای تیم فوتبال پرسپولیس و تیم های بزرگ برگزار می کنیم به خاطر کم شدن حاشیه است و در ضمن تیم کاملاً در اختیار سرمربی است و کسی نمی تواند بهانه بیاورد و از اردوی بدنسازی و آماده سازی فرار کند و بهترین شکل آماده بازی اول لیگ می شوند.

وی در پایان در مورد هزینه بالای اردوی خارجی و ترکیه گفت: وقتی تیمی به یک بازیکن خود یک میلیارد تومان پول می دهد خرج اردوی خارجی مسئله آن چنانی نیست و هزینه های 200 میلیون تومانی یا 350 میلیون تومانی لطمه ای به بودجه تیم نمی زند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,428
  • بازدید ماه : 5,745
  • بازدید سال : 60,761
  • بازدید کلی : 988,744
  • پوستر سرخ