loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 189 نظرات (0)

احسان حدادي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس با اشاره به پيوستن به اين باشگاه گفت: خيلي خوشحالم که به باشگاه بزرگ پرسپوليس ملحق شدم که 30 ميليون هوادار دارد. جا دارد تشکر ويژه‌اي از آقاي رويانيان داشته باشم. بالاخره فردي پيدا شد که به رشته دو و ميداني که مادر ورزش‌هاست اينگونه بها دهد. به هر حال ما اولين مدال را در تاريخ حضورمان در المپيک در رشته دو و ميداني، به دست آورده‌ايم.


http://fc-perspolis.com/ImageGen/imagegen.ashx?image=/media/204157/IMG_7099.JPG&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom&width=575&height=383

وي افزود: من تا چند روز ديگر عازم سوئيس هستم تا در رقابت‌هاي ليگ جهاني شرکت کنم. به دليل تحريم‌ها اسپانسر خود را از دست داده بودم و البته طبيعي بود که پس از مدال آوري در المپيک بتوانم اسپانسر ديگري پيدا کنم، اما من بايد سه‌شنبه عازم مسابقات شوم و حالا پس از عضويت در باشگاه پرسپوليس با آسودگي خاطر در اين رقابت‌ها شرکت مي‌کنم.

حدادي با بيان اينکه اميدوارم بهترين عملکردم را در زمان حضورم در پرسپوليس ارائه دهم، گفت: تا پايان خرداد سال بعد با پرسپوليس قرارداد دارم. اميدوارم از اين به بعد در ليگ دو و ميداني هم بتوانيم شاهد حضور هواداران پرسپوليس باشيم و من مطمئنم که طرفداران ميليوني باشگاه ما را تنها نخواهند گذاشت. من سه‌شنبه به سوئيس مي‌روم و پس از آن هم بايد به انگليس بروم که البته هنوز مشکل ويزاي من براي اين سفر رفع نشده، اما آقاي داوري با آقاي خسروي‌وفا صحبت‌هاي لازم را انجام داده‌اند تا من بتوانم در قالب تيم ملي پاراالمپيک به لندن بروم. پس از آن به ايران بازمي‌گردم و چند روز بعد براي شرکت در رقابت‌هاي جايزه بزرگ استوني و زاگرب ايران را ترک خواهم کرد. ضمن اينکه در شهريور ليگ قهرماني کشور آغاز مي‌شود و من در تمامي مسابقاتي که شرکت مي‌کنم با باشگاه پرسپوليس طرف قرارداد هستم.



دارنده مدال نقره المپيک لندن در پاسخ به اين سوال که براي ديدن بازي‌هاي پرسپوليس به ورزشگاه مي‌رود يا خير گفت: قطعا در اولين فرصتي که بتوانم براي تماشاي ديدارهاي پرسپوليس به ورزشگاه خواهم رفت. نه اينکه الان که با پرسپوليس قرارداد بسته‌ام بگويم، اما من از بچگي اين تيم را دوست داشتم و مي‌توانيد از مصاحبه‌هاي قبلي من هم اين را متوجه شويد. با اين حال تا پيش از اين زياد نمي‌توانستم بازي‌ها و نتايج پرسپوليس را دنبال کنم چرا که فرصتي نداشتم اما از اين به بعد اين کار را خواهم کرد. اميدوارم بازيکنان پرسپوليس هم مانند مهدوي‌کيا و کريمي که فوتبال ايران را در اروپا مطرح کردند به ديدن بازي‌هاي من بيايند، خيلي خوشحال خواهم شد.

احسان حدادي در ادامه به علاقه خود براي دروازه‌باني اشاره کرد و گفت: پيش از اين هم گفته بودم که به دروازه‌باني علاقه دارم اما از صحبت‌هاي من تعبير ديگري شد. من امروز هم به آقاي رويانيان گفتم که اگر امکانش وجود داشته باشد دوست دارم به تمرين پرسپوليس بيايم و چند جلسه‌اي در کنار ساير گلرهاي تيم تمرين دروازه‌باني انجام دهم چرا که هم تنوع است و هم مي توانم چيزهاي جديد زيادي ياد بگيرم.

وي در پايان گفت: از حمايت رويانيان تشکر مي‌کنم که نخستين گام را برداشت. من از روز پنجشنبه با پرسپوليس وارد مذاکره شده بودم و اين باشگاه خيلي حرفه‌اي عمل کرد که تا زمان قطعي شدن قرارداد خبري منتشر نکرد. براي من باعث افتخار است که يک هم‌باشگاهي مثل بهداد سليمي دارم که قهرمان المپيک است. به هر حال قهرماني المپيک بسيار ارزشمند بوده و افتخار کمي نيست. اين که در آستانه عيد فطر به پرسپوليس آمدم را به فال نيک مي‌گيرم. هواداران پرسپوليس مطمئن باشند که با تمام وجودم براي موفقيت نام پرسپوليس تلاش مي‌کنم و اميدوارم بهترين دوران ورزشي‌ام را در اين باشگاه بگذرانم.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 4,696
  • بازدید سال : 59,712
  • بازدید کلی : 987,695
  • پوستر سرخ