loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 274 نظرات (0)

کريم انصاري‌فرد پس از اولين تمرينش با تيم فوتبال پرسپوليس تهران درباره تکرار آقاي گلي‌اش در پرسپوليس گفت: من تمام تلاشم را مي کنم تا يک‌بار ديگر در پرسپوليس اين عنوان را به‌دست آورم. به هر حال در اين تيم مهاجمان زيادي وجود دارد و اميدوارم رقابت سالمي بين مهاجمان باشد تا در پايان به نفع پرسپوليس تمام شود.


مهاجم پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا شرطي براي باشگاه تعيين کرده که در نيم فصل از پرسپوليس بتواند جدا شود عنوان کرد: من گفته ام که اگر پيشنهاد اروپايي باشد اين کار را مي کنم که فعلا حرفي نيست و در خدمت پرسپوليس هستم.



انصاري فرد همچنين درباره بحث انتخاب علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس عنوان کرد: من تا حالا با ايشان کار نکرده ام، اميدوارم هرکسي که مي آيد به نفع پرسپوليس باشد و پرسپوليس بزرگ بماند. ما نيز بايد دست به دست هم بدهيم تا تيممان موفق باشد.



اين بازيکن در ادامه درباره برخورد هم‌تيمي‌هايش با او در اولين جلسه تمريني تصريح کرد: برخورد همه با من خوب بود، همچنين با بيشتر بازيکنان در تيم ملي بودم و از اين لحاظ با بيشتر بازيکنان دوست هستم.



وي در پايان درباره تشويق وي توسط هواداران گفت: هواداران البته به من لطف دارند، من نيز اميدوارم با گلهايي که مي زنم آنها را راضي نگه دارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,222
  • بازدید ماه : 5,539
  • بازدید سال : 60,555
  • بازدید کلی : 988,538
  • پوستر سرخ