loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 249 نظرات (0)

هافبک شمالي فوتبال کشورمان که در تيم الامارات امارات توپ مي زند و امسال قصد دارد به ليگ برتر ايران برگردد در خصوص تيم جديد و پيشنهادهايش گفت: پرسپولیس مرا نخواهد به ملوان مي روم. پژمان نوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به حضورم در تيم ملي از نظر بدني آماده بوده و همچنان به دنبال تيم جديد هستم.


http://s2.picofile.com/file/7318969137/20_0.jpg

وي افزود: از قبل قلعه نوعي را خوب مي شناسم ولي من به خاطر هواداران پرسپولیس ، هیچ وقت به اين تيم نخواهم رفت.

نوري تصريح کرد: تا اين لحظه از پرسپولیس خبري نيست و من بيشتر دوست دارم به شهر خودم کمک کنم.

وي خاطر نشان کرد: من هم مثل شما شنيدم که هدايتي مي خواهد اين تيم را بگيرد اگر از اين تيم حمايت کامل شود مردم اين شهر واقعاً فوتبال دوست هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 5,911
  • بازدید سال : 49,899
  • بازدید کلی : 977,882
  • پوستر سرخ