loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 422 نظرات (0)

بازيكني سرعتي و شوتزن سرخپوشان از برخورد اخير مسئولان باشگاه و دنيزلي ناراحت است. حسين بادامكي يكي از معدود هافبك‌هايي است كه در حين حركت شوت‌هاي ناگهاني مي‌زند. او اين فصل تصميم دارد به تيم جديدي ملحق شود. اين بازيكن مشهدي اين روزها با زيارت مرقد مطهر امام رضا(ع) خود را از نظر روحي – رواني براي فصل جديد مسابقات آماده مي‌كند. با او گفت‌وگويي انجام داديم كه از نظرتان مي‌گذرد.


http://s2.picofile.com/file/7324477197/10_8_25_135012images.jpg

شما در اكثر بازي‌هاي پرسپوليس حضور داشتيد. چطور شد كه ناگهان از ليست دنيزلي خارج شديد؟

مسئله مهمي نيست براي من موفقيت پرسپوليس مهم است و اگر پرسپوليس بدون بازيكناني چون من، نصرتي و.. به اهدافش مي‌رسد بگذاريد اين تيم بدون ما جام‌ها را درو كند.

 گويا از برخورد پرسپوليسي‌ها خيلي ناراحتي؟

قبول كنيد با ما برخورد خوبي نشد. من خودم حدود يك ماه پيش به مسئولان باشگاه گفته بودم كه از تيم مي‌روم اما بايد شان و شخصيت بازيكن حفظ مي‌شد.

 حالا شايد دنيزلي شما را به ليست خود اضافه كند.

ديگر فايده‌اي ندارد. دنيزلي حتي بگويد «اشتباه كردم» نيز من بر نمي‌گردم. من ديگر حاضر نيستم بازيكن پرسپوليس باشم. واقعا آن همه فشار و سختي را تحمل كرديم و از جان مايه گذاشتيم تا به جاي قدرداني با ما اينگونه برخورد كنند؟! به نظر من كار دنيزلي بسيار زشت و زننده بود و به ما توهين شد. واقعا يك تشكر خشك و خالي كار سختي بود؟!

 با باشگاه تسويه حساب كرده‌اي؟

هنوز نه، حدود 50 درصد قراردادم را از باشگاه طلب دارم كه بايد سر فرصت با هم مذاكره كنيم.

 شنيديم از تيم نفت تهران پيشنهاد داري؟

چند پيشنهاد خوب دارم اما فعلا به استراحت فكر مي‌كنم و قصد دارم خستگي طول فصل را از تن و جانم خارج سازم.

 احتمال دارد به تيم استقلال بپيوندي؟

چرا سئوال‌هاي حاشيه‌اي مي‌پرسي؟! هنوز كه هيچ تصميمي در مورد تيم فصل جديدم نگرفته‌ام. آنچه براي من قطعي شده اين است كه ديگر عضو تيم پرسپوليس نيستم. الان قلعه‌نوعي سرمربي استقلال شده. او وقتي مربي تيم‌ملي بود مرا به تيم‌ملي هم دعوت كرد و از نظر فني به من اعتقاد دارد، اما همان طور كه گفتم هنوز خبر خاصي نيست.

 هوشيار ديگر عضو مشهدي پرسپوليس هم از ليست دنيزلي خارج شده است، در اين خصوص چه نظري داريد؟

براي حسين هم آرزوي موفقيت دارم. متاسفانه هنوز او را در مشهد نديده‌ام!

براي حفظ آمادگي بدني‌تان چه كار مي‌كنيد؟

هر روز براي دقايقي مي‌دوم و گاهي هم با دوستان گل كوچك بازي مي‌كنم. من خيلي مواظب هستم تا بدنم افت نكند و دچار مشكل نشود.

 حالا كه مسابقات فصل تمام شده، به نظر شما چه مسائلي باعث شد پرسپوليس فصل قبل نتيجه نگيرد؟

مسائل مديريتي، حاشيه‌هاي تيم، بدسليقگي برخي آقايان، اشتباه برخي آقايان و... من كه نمي‌توانم وارد جزييات شوم و همه چيز را رسانه‌اي كنم.

از نظر شما آيا در پرسپوليس «باندبازي» وجود داشت؟

اگر هم وجود داشت من عضو هيچ باندي نبودم. متاسفانه در پرسپوليس اگر بازيكن بي‌حاشيه‌اي باشي موفق نمي‌شوي. شرايط پرسپوليس ايجاب مي‌كند كه حاشيه‌ساز باشي تا موفق شوي والا اگر سرت را پايين بيندازي و كار كني، متهم مي‌شوي و همه كاسه كوزه‌ها را سر تو مي‌شكنند. در پرسپوليس بايد بازيكني حاشيه‌ساز و مشكل‌دار باشي تا به تو كاري نداشته باشند و از تو بترسند. آن گاه مي‌تواني موفق شوي در غير اين صورت اگر در لاك خودت باشي با سر به زمين مي‌خوري!

حرف پاياني؟

در اين فرصت از هواداران پرسپوليس تشكر ويژه‌اي دارم كه در اين مدت ما را تحمل كردند. من صميمانه از هواداران پرشمار پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم و اميدوارم مرا حلال كنند و فراموش نكنند پرسپوليس بيشتر از مسائل حاشيه‌اي ضربه خورد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 4,752
  • بازدید سال : 59,768
  • بازدید کلی : 987,751
  • پوستر سرخ