loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 310 نظرات (1)

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: بازی خوبی مقابل استقلال برگزار کردیم و همه چیز دست سپاهان بود. من نمی گویم استقلال بد بازی کرد بلکه می گویم سپاهان خیلی فوق العاده بازی کرد و به همین دلیل استقلال نتوانست خوب کار کند.


http://s3.picofile.com/file/7380212575/xglf9e8au2g9uq5j9gk.jpg

وی درباره شایعه احتمال حضورش در تیم پرسپولیس گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و فقط در حد یک پیشنهاد بوده است. البته پرسپولیس پیشنهاد خوبی به من داده و در صورت جدایی از سپاهان قطعا پرسپولیسی می شوم.

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد جلال حسینی را هم با خودش به پرسپولیس ببرد؟ افزود: واقعا نمی دانم کسانی که این شایعات را مطرح می کنند چه هدفی دارند. من چطور می توانم سید جلال حسینی را که بازیکنی حرفه ای است با خودم به یک تیم ببرم؟ این شایعات واقعا مسخره هستند زیرا هر بازیکنی به تنهایی برای خودش تصمیم می گیرد.

وی درباره این شایعه که گفته می شود در صورت عدم حضور نصرتی و شیث رضایی، حسینی را به پرسپولیس می برد گفت: این شایعه را یک سایت از خودش ساخته که من حتی با آنها مصاحبه هم نمی کنم. می خواهم از این سایت به دلیل نشر اکاذیب شکایت کنم. مگر من می توانم برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس تعیین تکلیف کنم؟

بنگر در پاسخ به این سوال که چرا نمی خواهد در سپاهان بماند؟ گفت: احتمالا باشگاه سپاهان من را نمی خواهد که هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است. به همین دلیل من هم با پرسپولیس و چند تیم دیگر مذاکره کردم. اگر سپاهان من را می خواست تا الان پیشنهاد تمدید داده بود.

برچسب ها محسن بنگر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 4,951
  • بازدید سال : 59,967
  • بازدید کلی : 987,950
  • پوستر سرخ